Skocz do zawartości

Jakubeek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528i 1999

Osiągnięcia Jakubeek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jakubeek

    BMW 528i grzeje sie

    Witam, problem rozwiązany. Winna była pompa wody.
  2. Jakubeek

    BMW 528i grzeje sie

    Dobrze mam nowe poszlaki, układ się zapowietrzył, nie ma ogrzewania, płyn kapie gdzieś w okolicach chłodnicy (widoczna plama na kostce pod autem)
  3. Jakubeek

    BMW 528i grzeje sie

    Samochód nie posiada LPG, jest to czysta benzynka
  4. Jakubeek

    BMW 528i grzeje sie

    Części oryginalne BMW, tych informacji dowiem się bo jestem za granicą a z mojego samochodu korzystał tato i on podejmuje wszystkie kroki ale pomagam mu ustalić przyczynę. Na resztę pytań odpowiem jak się dowiem.
  5. Jakubeek

    BMW 528i grzeje sie

    Części jakie były wymieniane są kupowane w sklepie serwisowym BMW w Lublinie, samochód kiedy stoi trzyma właściwą temperaturę, zaczyna się grzać po przejechaniu kilku kilometrów. A odpowietrzam układ według instrukcji znalezionej w internecie "Na zimnym silniku: wlaczyc stacyjke, NIE URUCHAMIAC SILNIKA 1. Ustawic ogrzewanie na 32 stopnie i wlaczyc dmuchawe 2. Odkrecamy korek zbiornika i powinien byc widoczny strumien z prawej strony, pompowany przez pompke ogrzewania 3. Dolewamy plynu do wlasciwego poziomu 4. Odkrecamy odpowietrznik obok termostatu, az wyleci powietrze i pokaze sie woda 5. Jak w mieczyczasie plyn zejdzie ze zbiorniczka do dolac do normalnego poziomu 6. Odkrecamy odpowietrznik obok korka zbiornika wyrownawczego i znow ta sama procedura 7. zakrecamy odpowietrznik, dolewamy plynu, ustawiamy test 7 na zegarach i w droge obserwujac temperature. Wszelkie dolewki najlepiej na zimnym silniku po wystygnieciu"
  6. Jakubeek

    BMW 528i grzeje sie

    Witam, pomimo że pojawiło się wiele tematów o takiej tematyce to nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. U mnie zaczęło się od tego, że na wolnych obrotach pękła mi chłodnica. Po wymianie chłodnicy problem nie ustał i po tym jak silnik się nagrzeje to temperatura rośnie. Wymieniony został też termostat, wisko a nawet korek od zbiornika wyrawnawczego. Został odpowietrzony układ chłodzenia ale po nagrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów temperatura znowu rośnie. Ktoś może miał taki problem? Wie gdzie leży rozwiązanie? Mam nadzieję, że nie jest to problem z głowicą dlatego metodą prób i błędów próbuje znaleźć inna przyczynę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.