Skocz do zawartości

szonaj

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i
  • Lokalizacja
    Pszczyna
  • Zawód
    Elektryk

Osiągnięcia szonaj

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak, masz racje. Problem rozwiązany, mechanik wymieniał odmę i odwalił kaszanę. Wąż z tyłu silnika przerwany i oklejony taśmą, szkoda gadać, wszystkich trzeba pilnować . Po uszczelnieniu węża wszystko ok .
  2. Witajcie ! Walcze ostatnio z problemem zbyt bogatej mieszanki w silniku N42B20. Auto z 2001 roku, posiada instalacje LPG firmy STAG. Problemy z instalacją wykluczyłem - zakręcony zawór na butli LPG. Auto generalnie jeździ bez zarzutu, jedyny objaw jaki zauważyłem to wolno spadające obroty poniżej 1000rpm (tzn. powiedzmy, bieg jałowy mam gdzieś w okolicach 700-750 rpm, podczas złapania sprzęgła i odpuszczenia gazu schodzi elegancko do 1000 i trzeba odczekać kilka sekund zanim spadnie na te 750). Odma wymieniana końcem zeszłego roku, świece również nowe (sprawdzone na dwóch kompletach). Po skasowaniu błędu problemu z mieszanką, przez chwile faluje na obrotach dość mocno, po czym się normuje (dodam że po odpięciu wtyczki od PRZEPŁYWKI jest ok). Próbowałem kasować adaptacje lecz bez wyraźnej poprawy. Sondy tylko na niskich obrotach wskazują bogatą mieszankę, po dodaniu gazu od razu odczyt wraca mniej więcej na środek zielonego pola. Wstawiam odczyty z INPY na biegu jałowym - odczyt błędów - digital 1 - analog 1 - analog 2 - analog 3 - analog 4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.