Skocz do zawartości

diger79

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2007

Osiągnięcia diger79

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Trzeba najpierw odkręcić zawór EGR. Długa płaska 10-tka i idzie. Trudno, ale da radę bez zdejmowania alternatora.
  2. W btool dla silnika m57n2 można odczytać dwa parametry dla sondy lambda: Lambda(1) i Lambda napięcie w mV. U mnie odczyty są nieprawidłowe(post powyżej) i nie wiem, czy mam uszkodzoną sondę czy btool wariuje. Jakim programem można zweryfikować te dane? Szukałem w ISTA, INPA ale nic nie znalazłem..
  3. Cześć, U mnie po ostatniej aktualizacji parametr lambda ma stałą wartość "1", a napięcie stałą wartość 4,28mV z krótkimi wahnięciami na 0. Silnik m57n2. DPF&EGR off. Błąd w programie?
  4. diger79

    Wahania masy powietrza

    aplikacją btool rejestruje logi do pliku i wrzucam na: https://log.malonetuning.com/upload
  5. diger79

    Wahania masy powietrza

    Ciężko powiedzieć bo mam dpf do wymiany/wywalenia- bardzo szybko mi się zapycha i w związku z tym często wypala. Czyli często mam bogatą mieszankę. Codziennie robię ok 30 -100km trasą i trochę po Warszawie i spalam średnio ok 11-12l. W trasie 160-180km/h ok 8l. BTW coraz bardziej dochodzę do wniosku, że trzeba wyrwać chwasty(egr, dpf) :8)
  6. diger79

    Wahania masy powietrza

    Witam. Pacjent 530d 235km polift automat. Ostatnio zauważyłem wahania masy powietrza w stosunku do masy powietrza oczekiwanej. Wahania te nasilają się szczególnie na biegu jałowym. Jednocześnie wysterowanie egr również się waha. Wydaje mi się że silnik jest trochę niemrawy po przyspieszeniu w zakresie obrotów 1500-2000 obr/min. Falowania obrotów brak. Podejrzewam elektrozawór sterujący egr. W linku wykres przy spokojnej jeździe: https://log.malonetuning.com/chart/249934#H8KLCABjwrrCjlwCA8KdwpHDjQ7DgiAQwoTDn8KFw7PCkkDDv8OfwqXDqQFlbUlqaWDCm1TCn8OeUi8eXBI9Mh8zw4wufS%2FCrsO%2BfnELw4oxw7htwo0Cw5QAScKcfXBPPMKOIEZcMBhCwpHCiMKxVj7CpMOZXTxZcMOjRCfCiEgfwqBXwqDCocKAEipowqDChW4AwqHDn8O%2Bwo18XGdHw6nClsKuwpI0OcKLw5IaMkdEUgvCoMKww6E3wqJZwqJYUsOAw43DjMKRwoljwpHDolHDgz7DlcKywqRmScOFwpIyMxLDnyAzEV8hwrPCocOfe8OzW8Oow77CqcKQw7nCvzrDp8OiS2TDsk7Dk8OwAsKtMsObUhYDAAA%3D Dodatkowy objaw(chyba z tym związany) to basowe łupanie z okolic tego zaworu(słuchać w słuchawkach): https://www.dropbox.com/s/yzdat9h6zg0fnnp/2019-03-12%2015.33.30.mp4?dl=0 Błędów w diagnostyce brak. Co o tym sądzicie?
  7. Olej w skrzyni zmieniony, był ubytek 2l. Ale dźwięk pozostał. Jakieś pomysły?
  8. Cześć. Mam dziwne stukanie w silniku, a właściwie "za" silnikiem, dźwięk i częstotliwość taki sam jak na filmiku: https://m.youtube.com/watch?v=ovF-qKm-LsU Dźwięk jest miarowy i trzeba się wsłuchać czasem żeby go zlokalizować. Automatyczna skrzynia biegów działa bez zarzutu. Macie jakąś teorię na ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.