Skocz do zawartości

naza

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia naza

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem jak wygląda sprawa z ładowarką od szczoteczki. Ładowarki do telefonów generują 5V, podobnie może być w szczoteczkach. W kluczyku mikro-układ pracuje na napięciu 3.3V lub 3.6V. Może to być ryzykowne.
  2. Autem robię krótkie przejazdy do pracy i kluczyk nie nadąża się doładowywać. Z kluczyka otwieram często dach a do tego trzeba mieć wciśnięty przycisk około 30 sekund. Generalnie jest tak, że więcej energii pobieram z kluczyka niż do niego dostarczam. Jeżeli mam słaby akumulatorek w kluczyku to spada mi drastycznie zasięg z którego mogę otwierać dach z odległości jak również czasem otworzy mi dach do połowy bo sygnał radiowy jest już za słaby.
  3. Witam, chciałbym zrobić ładowarkę do kluczyka key fob E6X E8X E9X aby ładować kluczyk w domu. Posiadam stary kluczyk wraz gniazdem ładowania od E60. Płytka z elektroniką ma opis 659567.21.01-C. Kluczyk mam już rozebrany i wyprowadzone są przewody od akumulatorka w celu monitorowania napięcia. Gniazdo mam już rozebrane i w środku znajdują się dwie cewki i dwa czujuniki halla. Jedna z cewek służy jako blokada do wyjęcia kluczyka, druga do ładowania indukcyjnego. Nie mam niestety wolnego sterownika/modułu CAS więc nie mam możliwości zbadania napięcia, prądu i częstotliwości zasilania cewki do ładowania. Czy któryś z kolegów wie może jakie występują parametry na cewce od ładowania? W pilocie cewka odbiorcza podłączona jest bezpośrednio pod układ PCF7945. Z noty katalogowej szło by się dowiedzieć jakie są zalecenia odnośnie parametrów ładowania, lecz datasheet od tego czipu nie jest dostępny.
  4. naza

    Zmieniarka MP3

    Witam, posiadam radio Professional i szukam do tego zmieniarki mp3 typu xcarlink, yatour, grom. Czy występuje w ogóle coś kompatybilnego do tego radia? Szukam alternatywy, żeby zastąpić nagrywanie płyt CD.
  5. naza

    Pytania przed kupnem Z4

    Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum pragnę wszystkich przywitać. Przymierzam się do kupna Z4, silnik nie musi być 3litrowy, myślę, że 2.0 lub 2,5 wystarczy. Proszę o opinie na temat 2 aut zalinkowanych poniżej: Rok 2008, przebieg 68 tys, cena 38tys, silnik 2.0 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-zamiana-2-0-150ps-xenon-skory-68000km-ID6AhHiY.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 rok 2006, przebieg 120 tys, cena 43tys, silnik 2.5 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-piekna-nie-zawodna-bmw-z4-2-5-si-cabrio-jedyna-w-takim-stylu-polecam-ID6A9O5Q.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Przeglądając mobile de dochodzę do wniosku, że praktycznie takie przebiegi są nieosiągalne dla tak starych aut. Zakładam, że coś było grzebane z przebiegiem. Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć coś więcej na temat wyposażenia tych aut? Czy cena jest adekwatna do wyposażenia oraz silnika? Jestem w stanie zweryfikować w jakiś sposób faktyczny przebieg auta? (wizualnie wiem na co patrzeć, oraz wiem jak powinien pracować zdrowy silnik bo posiadam długi czas e46)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.