Skocz do zawartości

tompl

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia tompl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Eeee mi za litr oleju zaspiewali 60 albo 80 zl. juz nie pamietam dokladnie. 1500 to nie tylko za skrzynie. Uszczelnienie pokrywy od zaworow, wymiana uszczelek, uszczelka, do skrzyni, czyszczenie wtryskiwaczy i sprawdzenie wszystkich, mycie silnika /(czy nie ma innego wycieku) itd. Za skrzynie lacznie 800 zl. cos takiego (uszczelka + filtr + olej + robocizna) Samemu nie zrobie chocbym chcial ale poprostu nie mam warunkow pod blokiem nie da sie w zimie. Co myslicie otym iz podcisnienie w silniku szfankuje i dlatego rzuca? Przez ta uszczelke pod dkelem od zaworow? Mylna teoria?
  2. Przeplywki na sprawdzali chyba ... Co do programu to sprawdzali na Carsofcie i jeszcze jakims drugim nie zwrocilem uwagi na jakim. Pokazywal wyniki na zielonych paskach. :lol: No wtryski wyciagna przy okazji zdejmowania pokrywy silnika bo cieknie olej z uszczelki. Czy jest w Dieslach cos takiego ze jak bagnet wyjme przy pracy silnika powinien rzucac silnikiem? W 325e E30 mialem wlasnie czyli podcisnienie silnika powinno byc. Ale nie wiem jak w dieslach jest az tak nie znam sie nanich. Aktualnie wyjmuje bagnet tak aby z uszczelki wyszedl i nie ma reakcji. Po wlozeniu dalej tak samo pracuje. Wtedy moglo to byc wlasnie ta uszczelka pod pokrywa zaworow z pod ktorej cieknie olej. Maja wymienic uszczelke. Ale z drugiej strony hmmm jest turbo wiec wystepuje podcisnienie w tych silnikach?? Sorry za glupie pytania ale bawilem sie z silnikiem jedynie 2,5 ete z e30 :) a na dieslach wogole nie znam sie.
  3. witam; wlasnie bylem w serwisie. Na kompie nic nie ma. Zero bledow. Wskazniki w normie. Wtryski wedlug kompa tez ok. A silnikiem rzuca nadal. Wedlug mechanikow trzeba dostac sie do wtryskow bo one moze leja a wskazuaj, ze wszystko ok. Umowiony jestem na 15 stycznia na sprawdzenie wtryskow i ewentualnie wymiana wtrysku. Oraz uszczelnienie pokrywy. Poniewaz cieknie olej. Takze nie wiadomo czy mokra turbina to oznaka cieknacej turbiny czy nie zacieka od pokrywy z uszczelki i leci na tubine. A i wymiana poduszki pod silnikiem Laczny koszt z wymiana oleju w skrzyni i filtrami ma wyniesc 1500 zl. + ewnetualnie wymiana wtrysku + 1000 zl. Co wy na to? :) Chyba zaloze osobny watek meczenia z moija bmw ;) buehehe
  4. zbierac hmmm na stoperze wiec nie zbyt dokladnie ale wychodzi do setki okolo 9-10 sek. Przy przyspieszaniu nie ma szarpania. Szalec nia nie szalalem max 180. i nie bylo problemu aby to osiagnac. Zmiany biegow nie sa odczowalne. Wiele raz probowalem jezdzic oszczednie tzn. bardzo powoli ruszac powoli przyspieszac. No ale wtedy staje sie doslownie maluchem lub gorzej bo wszyscy wyprzedzaja a ja powolutku aby spalanie spadlo do 11-12l. W miescie ponizej nie schodzi. Poza miastem jak jechalem na Katowickiej do Brna. Wyszlo mi spalanie 9 l. Trasa lecac max 140. Myslalem ze ten litraz tak ma ale jak czytam ze wasze pala w miescie okolo 10l. No to zaczelo mnie to zastanawiac.
  5. jade w czwartek na serwis w chyliczkach. Polecacie go wszyscy z okolicy wiec mam nadzieje ze cos mi powiedza czemu tak jest. Umnie olej i filtry byly wymienione tuz po zakupie. Tak samo filtr paliwa i powietrza. Deptac nie depcze. Ale takei spalanie mam przy hmm przyspiszeniu z 20 sek do 100? cos takeigo bez katowania,
  6. Witam; Kolega ma ten objaw w benzyniaku. Ja mam diesla i to samo dzieje sie. Silnik 530d z przebiegiem 260 tys. km. Objawia sie tym: Silnikiem rzuca bez jakiegos schematu. Raz rzuca raz nie. Objawia sie to na zalaczonym biegu oraz na luzie (automat) Wibracja pojawia sie szybko i nagle znika. Raz rzuci pozniej spokoj na pare km. Czasem jak rzuca to ciagle wibracje sa. Patrzac na silnik widac jak przechyla sie wtedy jak rzuci nim. Jezdze na paliwie Shell, BP, Statoil. Nie tankuje innych. Kupywalem ja w wakacje chodzila idealnie teraz od 2 miesiecy zaczelo sie tak dziwnie. Macie jakies pomysly??
  7. powiedzcie mi jak wy to robicie? :) ja przy normalnej jezdzie w 530d z 00r wykrecam min. 13l na 100km a jesli jezdze dynamiczniej bez katowania pali mi 15-17. Narazie przejechalem swoja okolo 10 tys km i aktualnie wymiana klockow i czeka mnie remont zawiechy (zawiecha fabryczna) Jade w czwartek na kompa bo cos mi te spalanie nie pasuje oraz cos na wolnych obrotach potrafi rzucic silnikiem ale nie ma reguly kiedy. Jedynie to ze na wolnych obrotach.
  8. Nie jestem zwolennikiem tuningu w kwestji kupie cos uniwersalnego. Tak mnie poprostu zaciekawila aukcje. I nawet jedna osoba kupila. Oczywiscie lepiej zawsze pojechac na hamownie przetestowac moc. I tak bym raczej nie kupil czegos takiego przy moim przebiegu 270 tys. Za duze ryzyko jesli juz to do V-techu lub innego specjalisty. Dobra zamykamy temat :) Pozdrawiam
  9. Witam; Chcialbym dowiedziec sie czy ktos mial do czynienia z tym ala tuningiem? Czy jest to prawdziwy przyrost mocy? Jakie moga byc konsekwencje zalozenia jego? Link do aukcji: http://www.allegro.pl/item254234382_chiptuning_bmw_e46_e39_318d_320d_525d_530d.html Pozdrawiam TS
  10. tompl

    Navi POLSKA

    Witam; Takze szukam do e39 do MKII mapy polski. Sciagalem z linkow powyzszych ale jest problem taki ze miejscowosci sa polski mozna szukac itd. Ale jak biore wyswietlenie mapy wyswietla mi ze jestem poza zasiegiem mapy. A dalej jak wezme skale na 100km to widze w rogu niemcy. Co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.