Skocz do zawartości

myare

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e87

Osiągnięcia myare

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Taki został kupiony. Katalogowy polecony w serwisie: https://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/akumulator-ca530-centra-futura-53ah-540a-p-p-445.html
  2. Witam! Otóż taka dziwna sytuacja mi się przytrafiła. Na dniach padł mi akumulator podczas jazdy. Wyłączył się silnik, przy próbach odpalenia ledwo kręcił, aż w końcu kontrolki i elektryka przestała prawie działać. Akumulator oddałem i okazało się, że był wstawiony aku 90Ah gdzie przy mojej e87 116i 115km był za duży i z niedoładowania się zasiarczył. Po poradach na forum i w serwisie zakupiłem akumulator Centra Futura 54Ah. Podłączyłem akumulator zgodnie z instrukcją i wszystko zaczęło śmigać, cała elektryka działa idealnie jednak auto kręci typowe "wu wu wu wu" i tak jakby czuje że brakuje mu mocy. Czy możliwe jest iż nowy zakupiony akumulator nie jest naładowany i trzeba go naładować ? Czy może poprzedni akumulator stworzył jakieś zwarcie bądź też przy 3 próbach odpalenia i kręcenia mogło coś się uszkodzić ? Pozdrawiam
  3. Witam ponownie niestety nie wiem co się dzieje. Zakupiłem nowy akumulator Centra Futura 54Ah. Podłączyłem wszystko według instrukcji, cała elektryka działa cacy. Jednak przy próbie odpalenia auta, silnik się kręci lecz auto nie odpala. Mam wrażenie jakby brakło mocy (choć kontrolki nie gasną). Kręcenie jest takie dość typowe przy słabszym naładowaniu aku czyli "wu, wu, wu, wu", nie ma tego pierwszego kopa. Czy to możliwe, że akumulator mógł zostać zakupiony nienaładowany lub rozładowany ? Czy wcześniejszy akumulator mógł spowodować jakieś spięcia ?
  4. Dzięki Panowie za porady. Pytanko jeszcze jakiego producenta polecacie ?
  5. Na stronie ze specyfikacjami dot. BMW znalazłem taką tabelkę https://prnt.sc/k3pjy5 Ja mam start/stop ale tylko przy uruchamianiu bądź wyłączaniu auta i czy wtedy pod uwagę brać to? : https://prnt.sc/k3pmtx W serwisie pytali czy start/stop mam ten co na światłach jest, że auto gaśnie i włącza się po naciśnięciu gazu. Jednak ja tego nie mam. Nawet w serwisie powiedzieli, że 90 to o wiele za dużo.
  6. 1.6 benzyna 115koni, właśnie słyszałem, że 60-70Ah najlepiej. Jaki producent ?
  7. Z tym, ze u mnie Start/stop służy tylko do do odpalania silnika. Na światłach czy zatrzymaniu dłuższym auto samo nie gaśnie i nie zapala, działa cały czas.
  8. Witam serdecznie forumowiczów, jest to mój pierwszy post na forum. W listopadzie stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW e87 116i. Jednak na dniach pojawiły się pierwsze problemy (choć nie takie duże). Odnalazłem Wasze forum i postanowiłem skorzystać z Waszego doświadczenia i liczyć na dobrą radę :) Przechodząc do sedna. Padł mi akumulator w aucie, okazało się, że był wstawiony za duży i mój maluszek nie ładował go do końca przez co się zasiarczył (akumulator VIPER chyba 90). Otrzymałem informację iż powinienem zakupić mniejszy akumulator. Jakie polecacie akumulatory i "pojemność?" do mojego autka ? Szukam czegoś w cenie 300-400zł :) Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.