Cześć W moim bmw f30 328 2012 rok sprowadzona z USA świeci się check engine. Po podpięciu pod komputer (nie był to dedykowany typowo do BMW) wyrzuciło dwa błędy CDA904 i 19406. Po skasowaniu, przejechaniu paru kilometrów, zgaszeniu odpaleniu pojawiają się z powrotem. Odnośnie CDA904 poszukałem troszkę w internecie i szerszy opis to : CDA904 error in DME (no message, DME receiver AHM transmitter) jeśli dobrze poszukałem w internecie może to być jakiś błąd systemowy, ponieważ błąd związany jest z hakiem, którego moje f30 nigdy nie miało. Rozwiązaniem tematu może być wykodowanie AHM z systemu, poszukałem na forum i jedynie trafiłem na dany post: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=340726 jednak tutaj po 1 temat tyczy się e91 po drugie błędy mają inne oznaczenia Odnośnie błędu 19406 nie było opisu w systemie i nie mogę rozwikłać zagadki, znajomy twierdzi, że może to być od cisnienia paliwa w zbiorniu, jakiś zawór czy układ za to odpowiadający ale nie mam pojęcia. Dodam, że auto przyjechało z urwaną wiązką kabla od przepustnicy wydechu, jednak kostka została założona ponownie i wpięta w układ tak jak na 1 zdjęciu w poniższym linku: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=812946 Pytanie czy orientujecie się czy dobrze wnioskuje odnosnie błędu CDA904 i należałoby wykodować AHM z systemu ? Jeśli tak to czy macie jakąś instrukcję lub byłby ktoś w stanie pomóc w usunięciu tego ? Czy macie pomysły czego może dotyczyć 19406 ? Zastanwiałem się jeszcze czy może przez urwane kable od przepustnicy wydechu może powstało jakieś zwarcie i za to wszystko odpowiada jakiś jeden bezpiecznik który powoduje błędy ? Z góry dzięki za wszelkie pomysły i informacje, ponieważ chciałbym wreszcie pozbyć się tego checka z deski.