Skocz do zawartości

Hub999

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31

Osiągnięcia Hub999

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego BMW mam taki błąd : Tank leakage module, electrical: Short citcuit to ground Ktoś wie co to za moduł i gdzie go szukać bo wygląda jakby nie było z nim połączenia i może się okazać, że coś nie łączy na kablach.
  2. Cześć W moim bmw f30 328 2012 rok sprowadzona z USA świeci się check engine. Po podpięciu pod komputer (nie był to dedykowany typowo do BMW) wyrzuciło dwa błędy CDA904 i 19406. Po skasowaniu, przejechaniu paru kilometrów, zgaszeniu odpaleniu pojawiają się z powrotem. Odnośnie CDA904 poszukałem troszkę w internecie i szerszy opis to : CDA904 error in DME (no message, DME receiver AHM transmitter) jeśli dobrze poszukałem w internecie może to być jakiś błąd systemowy, ponieważ błąd związany jest z hakiem, którego moje f30 nigdy nie miało. Rozwiązaniem tematu może być wykodowanie AHM z systemu, poszukałem na forum i jedynie trafiłem na dany post: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=340726 jednak tutaj po 1 temat tyczy się e91 po drugie błędy mają inne oznaczenia Odnośnie błędu 19406 nie było opisu w systemie i nie mogę rozwikłać zagadki, znajomy twierdzi, że może to być od cisnienia paliwa w zbiorniu, jakiś zawór czy układ za to odpowiadający ale nie mam pojęcia. Dodam, że auto przyjechało z urwaną wiązką kabla od przepustnicy wydechu, jednak kostka została założona ponownie i wpięta w układ tak jak na 1 zdjęciu w poniższym linku: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=812946 Pytanie czy orientujecie się czy dobrze wnioskuje odnosnie błędu CDA904 i należałoby wykodować AHM z systemu ? Jeśli tak to czy macie jakąś instrukcję lub byłby ktoś w stanie pomóc w usunięciu tego ? Czy macie pomysły czego może dotyczyć 19406 ? Zastanwiałem się jeszcze czy może przez urwane kable od przepustnicy wydechu może powstało jakieś zwarcie i za to wszystko odpowiada jakiś jeden bezpiecznik który powoduje błędy ? Z góry dzięki za wszelkie pomysły i informacje, ponieważ chciałbym wreszcie pozbyć się tego checka z deski.
  3. Temat do zamknięcia. Dziś sprawdzone i pasuje europa.
  4. Cześć, Mam BMW 328 z USA i muszę wymienić tylną belkę pod zderzakiem. Zauważyłem po numerach, że mam wersję amerykańską ( https://www.ebay.com/p/2012-2014-BMW-3-Series-F30-Sedan-335i-330i-Rear-Bumper-Reinforcement-Bar-OEM/902059608?iid=232696256790 ) jednak ciężko jest mi znaleźć w PL taką z identycznymi numerami. Widzę, że na allegro jest pełno belek z wersji europejskiej ( http://allegro.pl/bmw-f30-belka-zderzaka-tyl-5112170954-i7413516281.html#thumb/4 ) Orientuje się ktoś może czy ta z wersji europejskiej podejdzie zamiast wersji USA ?
  5. Cześć Mam pytanie odnośnie kloszy lamp tylnych (w błotniku) do F30. Mianowicie mam pęknięty klosz w lampie i teraz pytanie czy da radę u kogoś wymienić sam klosz w lampie czy pozostaje zakup całej nowej lampy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.