Skocz do zawartości

ScottPL

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i 2001 r. SEDAN

Osiągnięcia ScottPL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Siemano, w ostatnim czasie miałem jechać na serwis klimy tzn. dobić sobie środka, odgrzybić i zmienić kabinówke, mógłby ktoś poradzić co to może być? Kiedy klimatyzacja jest rozkręcona na maxa to nie występuje ten objaw, to co na video pojawia się po zmniejszeniu mocy wentylatorów na poziom poniżej 50%. 1. Na pracującym silniku https://streamable.com/cmn1e 2. Od razu po wyłączeniu samochodu w taki sposób się zatrzymuje https://streamable.com/lzskk :|
  2. Byłbym bardzo wdzięczny za informacje jak już coś będziesz wiedzieć, w sumie dziwna sprawa, że akurat silniki 2.5 (190 km) mają problemy z obrotami, miałem do czynienia z silnikiem 2.2 (170 km) i pomimo przebiegu 310 tys chodzi jak szwajcarski zegarek :P
  3. Witam, pare dni temu nagrałem film odnośnie falowania obrotów, wszystko widać na filmie. Niestety nie udało się uchwycić stabilizacji obrotów po wrzuceniu jedynki i trzymania auta na sprzęgle (bardzo często, ale nie zawsze falują obroty na luzie lecz po wrzuceniu biegu stabilizują się). Widać także charakterystykę wzrostu i spadku obrotów w pierwszej części filmu (na luzie) oraz charakterystykę spadku obrotów na biegu (mniej więcej w połowie filmu), widać wyraźną różnicę; obroty na luzie spadają płynnie, a na biegu łapią jakby laga na poziomie 1200-1300 na ułamek sekundy i spadają dalej. Przepływomierz - sprawdzony, sprawny DISA - działa + przeczyszczona WD40 Dolot - szczelny
  4. Mam problem, nie wiem czy to moja wyobraźnia czy rzeczywiście jest jakiś problem, podczas zaczynania cofania, w pierwszej fazie kiedy auto jeszcze stoi i zaczyna cofać to w momencie "złapania" słyszę w tylnym moście jakby stuknięcie i wydaje mi sie że auto ma jakiś luz, tak jakby buda stała a koła zaczęły jechać pierwsze. Macie tak samo czy rzeczywiście coś nie tak? Nie mam możliwości żeby to sprawdzić (dopiero dziś to zauważyłem) sedan benzyna 2,5
  5. postaram sie jutro podjechac na komputer, pozniej podam kody bledow bo pewnie jakies sa
  6. witam mam problem z moim e46 325i, po odpaleniu na zimnym silniku auto trzesie (siedzac w srodku wyraznie czuc drgania), auto ma zalozone LPG, jestem wlascicielem od miesiaca. Dwumasa jest cicho, nic nie slychac. :!: Mozliwe ze to ma zwiazek z drganiami - auto czy na zimnym czy na cieplym silniku na luzie faluja obroty od 500-600 wzwyz do okolo 800, po wcisieniciu sprzegla i wrzuceniu jedynki obroty stoja rowno i wszystko ustaje, chyba ze samochod jest w ruchu np. przy dojezdzaniu do czerwonego swiatla wtedy nawet dojezdzanie na jedynce ze sprzeglem powoduje falowanie, po zatrzymaniu sie do zera obroty sie stabilizuja. Mial ktos cos podobnego? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.