Witam, jest w trakcie ożywiania BMW E46 z silnikiem M57D30. Generalnie kupilem z uszkodzonym silnikiem gdzie wpadla klapka, silnik juz zmieniony, kręci ale nie odpala. Nie słychać pompy w baku, brak napiecia na kostce(plywak dziala i pokazuje paliwo), napiecie na bezpieczniku pompy jest 12v, przekaznik pompy podmieniony na sprawny, przekaznik w skrzynce DDE tez podmieniony ( poprzedni cykal non stop ). Dodam że w aucie jest fabryczny alarm, odcina on może pompe w jakiś sposób ? Dodam że nie można zrobić diagnostyki komputerowej, brak komunikacji z kompem silnika i skrzyni automat(z reszta modułow się łączy). Ma ktoś jakiś pomysł na to ? Coś jest grubo pokombinowane, bo nie ma kontrolki cisnienia oleju, silnika, obrotomierz nie dziala ( w IKE blad komunikacji CAN - F4[244] NO CAN MESSAGE). Jakieś pomysły rady od czego zacząć? Chętnie przywróciłbym komunikacje z silnikiem i skrzynia.. Wszelkie rady mile widziane !