Skocz do zawartości

radekh13

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530 xi

Osiągnięcia radekh13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A co powiesz o oleju w skrzyni i w moście? Czym zalewać najlepiej? Jeżeli chodzi o rdzę to auto sprawdzałem na podnośniku i o dziwo wszystko jest zdrowe i nigdzie nie widać rdzy
  2. https://zapodaj.net/fc5998654f2ad.jpg.html https://zapodaj.net/5f8a2623a615d.jpg.html https://zapodaj.net/32f472d1b0bd2.jpg.html https://zapodaj.net/65f7257bde071.jpg.html https://zapodaj.net/1ad1fc214dfd1.jpg.html Auto znalezione w Szwajcarii, niestety nikt mi ręki nie da odciąć jeżeli chodzi o przebieg ale w przyszłym tygodniu może będę miał czas to zobaczę jaki miał podczas ostatniego badania kontrolnego. Auto było odpalane jakoś jeździ i hamuje ale tak jak pisał kolega wyżej wszystko do sprawdzenia. Napisze może ktoś jakimi olejami najlepiej go zalać? Może ktoś jeszcze napisze na co można jeszcze takiego zwrócić uwagę?
  3. Witam wszystkich. mniej więcej jak w opisie, zakupiłem e34 520i z 1991 roku z przebiegiem 161tys. Teraz czas na odrestaurowanie, silnik odpala bez problemu sprzęgło niestety łapie przy samym końcu więc na pewno do wymiany. Auto stało 10 lat nie zarejestrowane. Teraz pytanie do użytkowników co polecacie zrobić? Napewno wymiana oleju w silniku + skrzynia i most. Proszę o jakieś sugestie co najlepiej było by zalać? Na pewno przepływa do wymiany, i świece z cewkami. Sprzęgło tak jak pisałem też pójdzie nowe, do tego pewnie amortyzatory + zawieszenie. Teraz może ktoś podpowiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę? Czy pchać się w silnik przy tym przebiegu?
  4. WBA PV7 100 0CT9 2593
  5. https://allegro.pl/oferta/pokrywa-zaworow-odma-membr-do-bmw-n51-n52-n52n-n53-8148578967 dokładnie o to chodzi ? może to zadziała ?
  6. a więc przy odpalonym silniku nie da się odkręcić korka, przyzsany. jak odkręcę i odpale to strasznie falują obroty i po chwili gaśnie. wrzucam filmik z dzwiękami spod maski http://wrzucplik.pl/pokaz/1937908---gpxz.html
  7. jutro odkręcę korek i nagram filmik, sprawdzać na zimnym czy na ciepłym silniku ? + nagram jakie dźwięki wydobywają się spod maski. Nie wiem jakie terminy są teraz u mechanika ale postaram się jak najszybciej umówić i napiszę wam jakie błędy wyskakują
  8. niestety brak komputera :/ pod maską słychać przedmuch, takie świszczenie. komputer podłączałem miesiąc temu to pokazywało błąd katalizatora. jak odpalę chodzi normalnie, wystarczy tylko że dotknę gazu i auto zaczyna wariować.często jak stoje w korku auto trzyma tysiąc lub powyżej tysiąca obrotów. wrzucam dwa filmy zrobione na szybko. https://megawrzuta.pl/download/da81b81d226672a4ddee32e0ad657ae6.html https://megawrzuta.pl/download/45fbb835db060985a829ebdad57449dd.html
  9. i na zimnym i na ciepłym. nie ma różnicy. obroty wchodzą dużo do gróry, jutro mogę filmik zrobić. silnik chodzi dobrze, tylko obroty rosną (automat) puszczę hamulec auto ruszy do przodu obroty spadną i po kilku sekundach dalej rosną. sprawdzałem wszystkie wtryskiwacze, tzn po kolei odłączałem jeden po drugim i wszystkie chodzą ok. 170tyś przebiegu. pompa paliwowa wmontowana w bak z tego co mi w sklepie mówili, raczej niby się nie wymienia. na komputerze nic nie pokazuje. auto jeździ cały czas na dobrej jakości paliwie. skoro ktoś montował tą uszczelke to chyba jest potrzebna ? czasem można usłyszeć przedmuch, "ewidentnie słychać uciekające powietrze"
  10. Witam. posiadam 530xi 272km. Problem polega na tym że auto na biegu jałowym chodzi nie równo. auto stało już u mechanika który stwierdził że uszkodzona jest uszczelka pod "??" dołącze zdjęcia i proszę o podpowiedź pod jaką nazwą znajdę ową uszczelke i o opinie. https://zapodaj.net/a0819e58b2db2.jpg.html https://zapodaj.net/efc8c2f6c9da3.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.