Skocz do zawartości

gexx

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520

Osiągnięcia gexx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. gexx

    E39 520 Touring i opony 195/65/15

    Opony Dayton Touring 2 wysłałem na RMA. Odrzucona przez InterCars. Będę się jednak odwoływał do producenta. Foto https://postimg.cc/gallery/1sau81jua/ Chciałbym nałożyć te Quatrac 5 195/65/15 na dłuższy okres bo w sumie w przyszłym roku zmieniałbym koła na 17tki więc zakup kolejnych opon na 15tki mi się trochę nie widzi.
  2. Panowie taka sprawa. Mam problem z nowymi oponami z marca tego roku Dayton 205/65/15. Chodzi tutaj o RMA itp i póki co jest z nimi kicha Mam w w piwnicy dwuletnie opony Vredestein Quatrac 5 195/65/15. Opony wielosezonowe, indeks nośności H91 (max 615 kg). Czy takie opony mają prawo bytu w tym aucie? Z tego co czytam, sporo ludzi jeździ na takim rozmiarze ale tylko zimą. Auto jeżdżone bardziej w samym mieście. Poza miastem też bez szaleństw (100-120 km/h). W zasadzie dość spokojna jazda.
  3. Jeszcze odswieze. Czy wahacze febi mają prawo bytu? Mam okazje kupic je po dobrej cenie, znacznie taniej od meyle.
  4. Byłem u blacharza i próg do ogarnięcia ale to zostawię na później. Z tyłu okazało się, że mam nowe długie wahacze od Febi więc źle nie jest. Zrobię ten tył dając jeszcze dwa nowe Myle + tuleje pływające / wahliwe + tuleje wahacza. Na przód pójdą jednak wahacze Meyle, drążki z końcówkami oraz łączniki stab + górne poduszki bo pamiętam, że trzeszczało podczas skręcania jak było zimno. Już dam lepsze wahacze na przód bo przy takim wydatku te 600 zł więcej jeszcze przełknę a gdyby co, to będzie to na dłuższą metę. Oby na tym się skończyło. Póki co oczywiście .....
  5. A jeszcze takie pytanie. Jak nazywa się to, w co wchodzi śruba 9 i 11 https://0.allegroimg.com/s512/036127/76e5dbbe4ef48a6a1e51c4128b60
  6. No tak jakbym robił, to te 30 000 km chciałbym przejechać. Drogi w mieście całkiem ok. Styl jazdy spokojny. _____________________________ Jeszcze jedna sprawa. Przy hamowaniu z wyższych prędkości lekko bije po kierownicy. Luzy na wahaczach niby dobiły tarcze, teraz przy zmianie wahaczy rzekomo warto zmienić i tarcze bo stare tarcze mogą dobić nowe wahacze i koło się zamyka. Kolega w pracy wspominał o zestawie tarcz i klocków Textar. Cena przyzwoita a i niby dają radę.
  7. Dzień dobry ! Drodzy Panowie, wpadło mi za kilka gorszy BMW E39 520 w kombi, rocznik 98 przebieg 380 000 km. Auto z założenia ma być przejściowe na rok czy półtora ale tutaj pojawia się problem. Ogólnie autem zrobiłem ponad 2000 km i wszystko jak dla mnie ok (znawcą nie jestem i jestem po przesiadce z Astry G 99r). Sen z powiek spędza jednak zawieszenie. Znajomy mechanik mówi, że luzy w zawieszeniu i przydałaby się generalka. Wszystko za jednym razem. Ceny trochę mnie przerażają ale zastanawiam się czy aby nie zrobić tego auta i czy aby nie pojeździć nim dłużej. Skupmy się na częściach. Szczytem moim możliwości finansowych będzie Meyle HD. Koszt takiego przykładowego zestawu to około 2800 zł http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-zawieszenia-bmw-5-e39-meyle-i6060327314.html Zapewne coś tam w trakcie jeszcze dojdzie więc naprawdę jest to maksimum cenowe. Dopłata do Lema nie bardzo. Wybaczcie. Te Meyle i tak będzie załatwione prawdopodobnie po cenach netto. Pierwsze pytania. Czy Meyle to opłacalny zakup? Jaki jest mniej więcej koszt wymiany zawieszenia u mechanika? Być może remont zostanie też rozbity na przód ten rok, tył początek przyszłego. O ile nie ma tutaj przeciwwskazań poza dwukrotnym wysyłaniem auta na geometrię. Dodatkowo jak to jest z tymi częściami od Master Sports? Z tego co czytam ludzie to wkładają i jeżdżą. Jakieś opinie po dłuższych dystansach? Mowa o samych wahaczach. Drążki oraz łączniki dałbym już wtedy Lema albo Meyle. Kolejna sprawa to progi. Lewy próg nie dał rady i lewarek trochę się tam wbił. Czy trzeba zmieniać cały próg czy jest opcja na regenerację miejsca pod lewarek? Jak to obecnie się robi? W zasadzie będę jechać do blacharza i w dużej mierze stan podłogi i progów zadecyduje o tym, czy będę auto robić, czy też będę jeździć na tym co jest modląc się o to żeby auto dało radę przez rok. Auto stoi na balonach 15tkach, przeznaczenie raczej miasto z niewielkimi wypadami w trasę, przebieg max 10000 km na rok i to z dużym zapasem. Wiem, że wymieniane były wahacze z tyłu (długie) bo lewa strona bardzo skrzypiała. Obecnie nic nie skrzypi i ja tam jako tak stuków czy czegoś podobnego nie słyszę. Luzy w zawieszeniu widziałem jednak na własne oczy. Gdyby ktoś tam dodał coś od siebie, byłbym wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.