Skocz do zawartości

mirek46

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46, M43TU, 07.1999
    E60, 530d, 07.2003
  • Lokalizacja
    Grudziądz / Białystok

Osiągnięcia mirek46

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hmm... już kiedyś wymieniałem przepływomierz. Tylko wtedy objawy były dużo gorsze, znacznie mocniej i częściej szarpało i nie miał mocy. Teraz to są 2-3 szarpnięcia. A czy na komputerze nie powinno pokazać błędu przepływki?
  2. Nie, bo te szarpnięcia na każdym biegu, w każdym zakresie obrotów występują, przy mocniejszym dodaniu gazu. Jeżeli jest to jednostajne przyśpieszanie nic się nie dzieje. Nie wiem jak to określić, tak jakby za mało paliwa dostawał w tym momencie...
  3. Witam. Mam taki problem, od kilku dni szarpie przy mocniejszym, gwałtowniejszym dodaniu gazu. Przy łagodnym wciskaniu nic takiego nie występuje. Wcześniej te szarpnięcia występowały dopiero gdy silnik złapał temperaturę, na zimnym nic się nie działo. Teraz już bez znaczenia na temperaturę, a dodatkowo przy pierwszym szarpnięciu zapala się kontrolka od ASC. Wczoraj pojechałem podłączyć pod komputer, żadnych błędów... Wymieniłem świece, przewody, filtr paliwa. Brak pomysłów co dalej.. Proszę o pomoc.
  4. Witam! Mam taki problem, interfejs od viakena, inpa ściągnięta z linku od nerwusa, a po podłączeniu przez przejściówkę usb/rs232 (kluczyk w pozycji 2) pokazuje mi: Battery=On, ale Ignition=off. I jak próbuję włączyć test to cały czas wywala "switch on ignition".... Wcześniej jeszcze to i battery było 0ff, ale przestawiłem port na nr 1 i pomogło. Ale z tym, że nie widzi zapłonu to już nie wiem co robić... :mad2:
  5. mirek46

    klosze tylnych lamp

    Ja nie dawno robiłem coś takiego u siebie. Kupiłem i zmieniłem jedynie same klosze, reszta pasowała ;)
  6. Na to wygląda, że zaczęła się pojawiać dopiero od nastania chłodów, wcześniej nie było. A poziom płynu chłodniczego sprawdzałem, bez zmian, natomiast oleju jakby troszeczkę przybyło...
  7. Witam. Robię przeważnie krótkie trasy, często po 3km - 5km i gaszę silnik. Dziś zauważyłem sporo białej mazi na korku od wlewu oleju i na bagnecie. Jaka może być tego przyczyna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.