Skocz do zawartości

kudlatinho

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525d F10 2014 r.

Osiągnięcia kudlatinho

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ciśnienie w oponie ok - 2,6 bara. Zastanawiam się czy nie trzeszczy opona na styku z felgą - tylko czy to może aż tak pracować? Na suchym asfalcie trzeszczy, na mokrym praktycznie. Jak koło jest dociążone trzeszczy, jak odciążone przy skręcie - mniej. Na razie sam próbuje zdiagnozować przyczynę (z Waszą pomocą) za nim udam się do warsztatu lub wulkanizatora.
  2. Witajcie, Na początku jako nowy forumowicz i posiadacz F10 chciałbym się serdecznie przywitać - witajcie! Od jakiegoś czasu zauważyłem taką niedogodność w swoim nowym, używanym samochodzie: F10 z 2014 r. Problem dotyczy tylnego prawego koła/opony: podczas wolnej jazdy (tak 5-10 km/h) przy otwartym tylnym oknie słychać szuranie/trzeszczenie opony (chyba dot. to opony) - jest to bardziej gumowy dzwięk aniżeli mechaniczny. Należy dodać, że jest to cykliczne trzeszczenie, którego tempo zmienia się wraz ze wzrostem szybkości. Po obserwacjach: głośniej trzeszczy przy skręcie w lewo (większy nacisk na koło) natomiast przy skręcie w prawo (odciążenie koła) trzeszczenie praktycznie ustaje/jest mniejsze. Dawno nie padało, ale na mokrym asfalcie też jakby mniej trzeszczy (albo to tylko szum mokrego asfaltu zagłusza trzeszczenie). Opony Continental 245/45/18 z 2014 r. run flaty, gł. bieżnika ok. 3 mm. Żadnych wibracji czy ściągania nie odczuwam. Możecie coś doradzić, nakierować na problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.