Skocz do zawartości

FanWszystkichFanów

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2003r.

Osiągnięcia FanWszystkichFanów

  1. W międzyczasie znalazłem jedno zdjęcie z domu aukcyjnego, którego nie widziałem wcześniej. Nie czuje się specem, ale wygląda raczej na solidny "dzwon".
  2. Cześć, znalazłem takie ogłoszenie, wiem, że po wypadku z USA, ale 6 lat w Polsce. Co myślicie ? https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-m3-bmw-m3-dkg-idealny-pelna-opcja-zadbany-faktura-vat23-warszawa-ID6FotUG.html
  3. Cześć, BMW E 70 2010r 180 k przebiegu Zazwyczaj gdy skrzynia się rozgrzeje przy redukcji auto czasami wpada w tryb awaryjny, jeżdżę tak od jakiegoś czasu problem nie pogłębia się. Zgaszenie i ponowne odpalenie pozwala jechać dalej. Przy spokojnej zmianie biegow w trybie sport, problem nie wystepuje. Pojawiają się błędy jak w tytule 4f85 kontrola przełożenia sprzęgła C oraz 4f83 kontrola przełożenia sprzęgła E. Dzwoniłem do rożnych mechaników ceny za naprawę wahają się od 8 tys do 14 tys 😖, czyli duzą cześć wartości 13 letniego auta, chciałbym go sprzedać ale z takim błędem nie sprzedam go za normalne pieniądze... Chciałbym zasięgnąć rady osób znających temat. Czy rzeczywiście naprawa jest tak kosztowna ? Czy rzeczywiście szykuje sie na kompletny remont skrzyni ? Czy to moze byc sam konwenter ? Czy zabiegi typu wymiana oleju mają teraz sens ? Jeden mechanik zaproponował sama wymianę mechatroniki na próbę... Czy możecie polecić jakiegoś sprawdzonego uczciwego mechanika? Dzięki, mam nadzieję, że pomożecie 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.