Skocz do zawartości

Cichykon

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    okolice Gdańska

Osiągnięcia Cichykon

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie Jak to bywa z BMW pojawił sie kolejny problem, mianowicie rano po odpaleniu, dopóki silnik sie nie nagrzeje są takie momenty że jak stoje na postoju to spadają gwałtownie obroty prawie do zera, czasami nawet zgaśnie silnik. są momenty że jest ok i za chwile znowu znowu gwałtowny spadek obrotów az całą budą zatrzęsie. wiem już ze jak odpale go rano to lepiej jechac cały czas az sie nagrzeje i tego momentu nie bedzie ale jak ustanę na swiatłach zaraz po odpaleniu to juz wiem że bedzie go zaraz telepać. teraz po nagrzaniu pojawił sie dodatkowy objaw którego nie było jak silnik jest juz dobrze nagrzany to czuje po kierownicy że cały samochód lekko drzy ale tak minimalnie. sprawdzałem na komputerze czy działa przepływomierz, jest ok i jest zamontowany oryginalny taki jaki powinien, moje takie osobiste podejrzenia podpowiadają mi ze to którąś z cewek ma przebicie i szaleje........koledzy i koleżanki prosze o pomoc.......bo przecież BMW musi chodzić idealnie.
  2. witam....to jest cytat jednej osoby na temat tego błedu.....Czeka Cię niestety wymiana termostata. Termostaty w nowszych konstrukcjach posiadają już dodatkową grzałkę elektryczną umiejscowioną w samym termiku termostata i niewykluczone, że obwód z nim jest już przerwany.....innymi słowy przegnity na łączeniu z gniazdem elektrycznym. Jako, że całość jest tak zintegrowana, że nie możliwe jest naprawienie, musisz wymienić całość. Da się rozebrać, ale nie złożyć aby było sprawne. ....czy to możliwe aby to był termostat ? On ma bmw 328
  3. Witam ponownie, Po raz kolejny zwracam się z prośbą o pomoc. Próbuje rozwiązać problem jak w temacie powyżej, z wieloma sprawami sobie sam poradziłem ale ten błąd mnie wykończył, nie mam pojęcia o co w tym chodzi i gdzie go szukać. dokładnie brzmi on tak P1622-map cooling thermostat control circuit electrical. . sprawdzałem wtyczke na termostacie wyglada na ok. termostat tez działa bo samochód szybko sie nagrzewa, nie wiem moze sie zawiesza cos i trzeba nowy wstawic, bład wykazuje jakby jakis sygnał nie dochodzil do komputera, nie mam pojecia o co w tym biega. byłem u roznych majstrów ale z nimi to taka rozmowa bez celu, wiele spraw sam rozwiązałem dzieki forum. dzieki za pomoc. pozdrawiam
  4. Witam. Hmm od czego tutaj zacząć, koszty eksploatacji nie bardzo róznia sie od innych samochodów tego typu czyli np audi czy mercedes, w zaleznosci co sie robi przy tych samochodach. Np co do zawieszenia to jest rewelacja, wg mnie lepsze od Audi, tzn audi ma wielowachaczowe bardziej komfortowe ale jak jest cos do wymiany do masakra. tutaj robilem zawieszenie wymienilem jeden amortyzator i jeden dolny wachacz i po sprawie. bardzo proste rozwiazanie. co do silnika to paski czy kółka ceny tak jak do wszytskiego. duzo rzeczy warto zamawiac z serwisu jakies plastiki nadkola osłony. spinki do palstików. ceny mało co roznia sie od tych na allegro, a mamy nowa oryginalna czesc. jednak jesli ma sie taki samochod to trzeba miec autocasco pewny rzeczy to ceny szok. tylnie dlugi drzwi to koszt w serwisie razem z tapicerka komplet około 3 tys. przednia szyba z wymiana około 2 tys. własnie ostatnio dostałem kamieniem i bede wymianiał. czekam za rzeczoznawce. wrazenia z jazdy niesamowite. samochod jest dlugi i płynie na drodze. z tyłu siedzisz jak król. spalanie mam gaz sekwencje. czyli miasto 20 litrów trasa 12 litrów , podobnie jest z benzyna 18 i 10 litrów trasa. dla tego samochodu trasa jest marzeniem. miasto wiadomo pelno wentylatorów teraz jescze klima chodzi ,automat tez wiecej pali. ale co tam komfort z jazdy jest mega. W bmw jest prosta zasada jak cos sie robi to dobrze albo wcale. musi być oryginalna czesc albo naprawde dobry niemiecki zamiennik, inaczej co chwile bedzie cos sie psuło i jakis komunikat wyskakiwał. heja pozdrawiam
  5. faktycznie zapomnialem o tej stronie, mam ja w ulubionych. Już sprawdziłem mechanizmy są identyczne. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
  6. witam mam pytanko. Czy Mechanizm podnośnik el. szyb tylny prawy do BMW E38 jest taki sam w krotkiej wersji i w longu?
  7. Witam ponownie. usterka usunieta. :D przy włączeniu klimy, silnik dostawał większe obciążenie to było wiadomo i w tym momencie uruchamiały sie jakieś podciśnienia. okazało się ze jakieś wężyki od podciśnienia są skruszałe i zasysało fałszywe powietrze, a najbardziej to piszczał i jeczał jeden z silniczków krokowych, został rozebrany przemyty i narazie jest Ok. I całe szczeście bo odgłos bym do zwariowania, przez moment myslałem ze już cos niedobrego dzieje sie że skrzynią...uff...ale jest OK. Zielony potwór jezdzi dalej...pozdrawiam all.
  8. wentylator odpada..sprawdzałem. wczoraj była maska do góry i nasłuchiwanie. ciezko określić skąd ten dzwiek. Kolega oglądał i mówił ze u góry przy pokrywie są takie silniczki krokowe, one czasami tak jęczą. w o ogole teraz ciekawa sprawa wyszła bo odglos ten słychąc tak po 2 godzinach dobrej jazdy po miescie. rozgrzany samochod jest juz po 10 minutach, takze nie wiem co moze byc pozniej po 2 godzinach jazdy, jeszcze bardziej rozgrzany samochod i z tej ciepłoty cos się przyciera i taki odgłos wydaje. jak przerzucam skrzynie to raz jest dzwiek raz go nie ma ...a raz jest jednolity albo taki co sekunde.
  9. Witam ponownie. Tym razem pytanie trochę bardziej skomplikowane i dla mnie coraz bardzo kłopotliwe. Manowicie po włączeniu klimatyzacji, tak po pewnym czasie zaczyna dochodzic gdzieś z pod silnika, czy z przodu silnika taki dziwny odgłos jakby cos sie kręciło i o cos tarło. dzwiek jest taki przerywany, odgłos jakby ktoś jęczał (tak łił, łił, łił w sekundowych przerwach) czasami jak włacze na D to odgłos jest jednolity takie jęczenie. jest takie wrazenie jakby jakis wałek sie krecił i przy właczeniu klimy na P. powoduje ze ma jakis opór i tak sobie jeczy , po przerzuceniu na D skrzynia rusza i jest to opór stały jakby już i dzwiek tez jest stały. Wiadomo ze kazde uruchomienie klimatyzacji to obciązenie dla silnika. Jak wyłacze klime to jest ok. Brzmi to wszystko dla mnie troche niepokojąco. Może ktoś jest w stanie wytłumaczyć to zjawisko, w innym przyadku to bedzie czekał mnie tylko serwis.
  10. Widziałem tą zaślepkę to fakt. Stwierdzilem że pewnie trzyma taki plastik który tam maskuje miejsce przy lampie. Faktycznie brzmi to szybko i prosto :D a byłem tak blisko. Dzieki za szybką odpowiedz. Dzis zaprowadziłem mojego zielonego potwora do lakiernika (mała kolizja była) także jak wróci to zabieram sie do wyciągnięcia tego nieszczęsnego kierunku :) ...pozdrawiam.
  11. Witam, szukam wszędzie i nie mogę tego znależć, jak wyciagnąć kierunki w E38. Chce zmienić zarówkę a nie wiem jak tam dojść. Trzeba wyjać całą lampę ?..pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.