Skocz do zawartości

riders62

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia riders62

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czy z ekonomicznego punktu widzenia nie warto tez rozgladać się za 320i ? (Zamiast 328) Ja i tak bede chciał troche pomodzić autko, a z tego co czytałem to różnice miedzy tymi autami to soft i wydech tak ?
  2. Niestety 30i poza zasięgiem finansowym. A z ciekawości zapytam w 30i uporano sie z problemami poprzednika?
  3. Moj znajomy ma f10 w 2.0d po sofcie w okolice 230 ps i dla mnie to jest rozczarowanie jak to jezdzi. Moje powyzsze pytania nadal aktualne.
  4. A czy na dzien dzisiejszy istnieją juz części wolne od w/w wad w 28i? Po zakupie i ewentualnej wymianie chyba mial bym spokój i mógłbym bez obaw użytkować autko. Przy poszukiwaniu unikać przebiegow rzędu 120 wzwyz czy nie na reguły? Czy cos jeszcze trapi silnik n20?
  5. Naczytałem się trochę o problemach z pompą oleju i rozrządem. U niektórych mimo wymiany na poprawione podzespoły (Od 2015 roku, tak ?) problem potrafił nawracać.
  6. Dziękuje za opinie. Czy ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć czy warto pakować się w 328i ?
  7. Chciałbym zapytać z innej beczki. Czy 328d to jest to samo co 320d czy występują w nich jakieś różnice ?
  8. Szukam F30 za około 80-90k. Bardzo napaliłem się na 328i bo z tego co widziałem autko fajnie jeździ a ja szukam dynamicznego autka. Podoba mi się też podatność tego silnik na softa. Jednak poczytałem trochę forum i odrzucają mnie doświadczenia użytkowników tego motoru. Jest jakaś alternatywa w f30 ? Może jednak skusić się na e92 335i ? Czy może brać te 328 i jakoś to będzie, czy ewentualnie może wyeliminować jakoś jego bolączki ? Czekam na porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.