Skocz do zawartości

djahmen

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91, 320d automat, 2006 rok

Osiągnięcia djahmen

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak, turbo chodzi dobrze. W sobotę mogę wrzucić wykresy z hamowni.
  2. Mechanik sprawdzał, podobno waszystko jest ok, nie zauważył nic co by mogło sprawiać takie problemy.
  3. Witam wszystkich serdecznie. Mam problem ze swoim bmw wyskakuje błąd 41 aa czujnik ciśnienia doladowania W samochodzie od początku jak kupiłem wyskakiwal ten błąd, puszczala trochę turbina więc jest wymieniona na nową, odma, filtry i oleje tak samo... Wtryski w normie. Bledu dalej nie da się pozbyć, kupiłem używany czujnik ale dalej jest to samo, zamówiłem nowy czujnik żeby sprawdzić czy to może wina używanego czujnika i problem niestety nie chce mnie opuścić. Nie mam już zielonego pojęcia co to może być, dpf'a nie ma, sądza jest w normie, egr w porządku. Miał ktoś podobna sytuację i rozwiązał ten problem? Tematów jest dużo, ale nigdzie nie ma odpowiedzi na to co jest przyczyna tego błędu. Z góry dziękuję za informację.
  4. Tak jak pisałem, miałem dużo problemów, bo jest dużo niedziałających wersji. Nie wiem czy to o to dokładnie chodzi ale....:
  5. Te same co wcześniej, tylko na poprzednich pomiarach niestety błędy nie Ch ialy wyskoczyć. Teraz wyraźnie widać w którym miejscu się to stało... Czy zatem idzie wywnioskować teraz z widocznym błędem na wykresie co wywołuje ten błąd? Sprawa kolegi wyżej będzie dopiero w poniedziałek sprawdzona, ale nie daje mi to spokoju co się z tym autem dzieje. Problemy zaczęły się od momentu kiedy zatankowalem samochód do pełna. Wiecznie tankuje na tej samej stacji, nigdy nic się nie działo aż nagle full bak i dup@..
  6. Spróbuję to sprawdzić w poniedziałek czy się nie zawiesza. Dzisiaj udało się zrobić live i w końcu wyskoczyl błąd. https://log.malonetuning.com/chart/247743#H8KLCADDpcOrZ1wCA03CjUkOwoMwDEXDr8OiwrUjwoE6XCbDisOCbcKsYAkwckzDlXLDukLDmMKwfcOvDzHCgsOxwqQfDsKZwpwqO2DCh8OPwoQRw546wr1kw6ZQTMOXwqXDrsO4woTCo8KabHzCpMKgw7DDjEbDjnAYw4o5w7wCfcKlNmdSBm9iw5%2FCvMKIw5jDoQ0fCcKhP1vCq2tdRmnCt8O9PcKlPxDDrB1%2BwpAAAAA%3D
  7. Niestety kabel tylko. Da radę coś z tego odczytać czy mam czekać i robić tak długo aż wyskoczy błąd?
  8. Zrobiłem kilka kolejnych pomiarów o dziwo żaden błąd nie wyskoczył. Będę próbował dzień w dzień aż do momentu aż wyskoczy. Poniżej poglądowo kilka wrzutek aczkolwiek nie wiem czy tu coś będzie widać z uwagi na niezbyt długie odcinki... https://log.malonetuning.com/chart/247611#H8KLCADCisKXZVwCA03CjUkOwoMwDEXDr8OiwrUjwoE6XCbDisOCbcKsYAkwckzDlXLDukLDmMKwfcOvDzHCgsOxwqQfDsKZwpwqO2DCh8OPwoQRw546wr1kw6ZQTMOXwqXDrsO4woTCo8KabHzCpMKgw7DDjEbDjnAYw4o5w7wCfcKlNmdSBm9iw5%2FCvMKIw5jDoQ0fCcKhP1vCq2tdRmnCt8O9PcKlPxDDrB1%2BwpAAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/247612#H8KLCADCn8KXZVwCA03CjUkOwoMwDEXDr8OiwrUjwoE6XCbDisOCbcKsYAkwckzDlXLDukLDmMKwfcOvDzHCgsOxwqQfDsKZwpwqO2DCh8OPwoQRw546wr1kw6ZQTMOXwqXDrsO4woTCo8KabHzCpMKgw7DDjEbDjnAYw4o5w7wCfcKlNmdSBm9iw5%2FCvMKIw5jDoQ0fCcKhP1vCq2tdRmnCt8O9PcKlPxDDrB1%2BwpAAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/247613#H8KLCADCtMKXZVwCA03CjUkOwoMwDEXDr8OiwrUjwoE6XCbDisOCbcKsYAkwckzDlXLDukLDmMKwfcOvDzHCgsOxwqQfDsKZwpwqO2DCh8OPwoQRw546wr1kw6ZQTMOXwqXDrsO4woTCo8KabHzCpMKgw7DDjEbDjnAYw4o5w7wCfcKlNmdSBm9iw5%2FCvMKIw5jDoQ0fCcKhP1vCq2tdRmnCt8O9PcKlPxDDrB1%2BwpAAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/247614#H8KLCADDjcKXZVwCA03CjUkOwoMwDEXDr8OiwrUjwoE6XCbDisOCbcKsYAkwckzDlXLDukLDmMKwfcOvDzHCgsOxwqQfDsKZwpwqO2DCh8OPwoQRw546wr1kw6ZQTMOXwqXDrsO4woTCo8KabHzCpMKgw7DDjEbDjnAYw4o5w7wCfcKlNmdSBm9iw5%2FCvMKIw5jDoQ0fCcKhP1vCq2tdRmnCt8O9PcKlPxDDrB1%2BwpAAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/247615#H8KLCADDncKXZVwCA03CjUkOwoMwDEXDr8OiwrUjwoE6XCbDisOCbcKsYAkwckzDlXLDukLDmMKwfcOvDzHCgsOxwqQfDsKZwpwqO2DCh8OPwoQRw546wr1kw6ZQTMOXwqXDrsO4woTCo8KabHzCpMKgw7DDjEbDjnAYw4o5w7wCfcKlNmdSBm9iw5%2FCvMKIw5jDoQ0fCcKhP1vCq2tdRmnCt8O9PcKlPxDDrB1%2BwpAAAAA%3D
  9. To automat więc ciężko będzie to ogarnąć.
  10. https://log.malonetuning.com/chart/247394#H8KLCAAHXWJcAgNNwo1JDsKDMAxFw6%2FDosK1I8KBOlwmw4rDgm3CrGAJMHJMw5Vyw7pCw5jCsH3Drw8xwoLDscKkHw7CmcKcKjtgwofDj8KEEcOeOsK9ZMOmUEzDl8Klw67DuMKEwqPCmmx8wqTCoMOww4xGw45wGMOKOcO8An3CpTZnUgZvYsOfwrzCiMOYw6ENHwnCoT9bwqtrXUZpwrfDvT3CpT8Qw6wdfsKQAAAA Kiedy było turbo robione ciężko powiedzieć, postaram się dzisiaj coś z książki wyszukać co robił poprzedni właściciel. Wyskoczyl błąd podczas robienia live: 4560 4570 I jakiś nowy 3eed powermanagment quiescent current (layer_pmruhverl) Ciekawi mnie fakt że pod domem wyskoczyła mi ikonka słabego akumulatora, dojechałem pod pracę i to samo... Pojemność 80 ah Stopień naładowania 27% Stopień zużycia soh 33% Pojemność pozostała 108 ah...
  11. Nie wiem czy dobrze, czy odpowiednie rzeczy mam zaznaczone, ale spróbuje. Dodam że jest to live a drugi to aktualne/oczekiwane. Odpaliłem samochód, nie było błędu, szybciej ruszyłem - wyskoczył błąd. Przed kolejnym pomiarem skasowałem błąd. Teraz przy odczycie błędów nie pojawił się błąd 41 aa tylko 4560 oraz 4570. https://log.malonetuning.com/chart/247361#H8KLCADChMKzYVwCA03Djk0Kw4IwFATDoMK7wrzDtQTCnMO%2BWHvClsKQRTDCjxrCqEbCkijDqsOpNcOtw4bDrXzDjDDDlkrDlmt6wqoJwr7DusKiVXAAZwcrw6fCtMKmHD%2FDmhJZw7TCpsOZV8KVJj4Ew7M2w74Vw4tmOS7Cl8K6w4HCr8O%2FB8KWfRtDwoceIybDjCDDgQ4cw4ARPMKCE3hyEMOuwqvCj8Kaw4p9wo3Du8KFw4HCuS9hORIOwpwAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/247362#H8KLCADDmsKzYVwCA03DjUsKwoAwDEXDkcK9ZMKcQgvCgsK4wpbDkkHCsEEDasKlwo3CosKuw55PJ07Dn8Ohw7LCvMKHw4xzw5rDmURSKsKswoAWXRvDkEPCn8KmwpTDpcOid8KBwoEXw47CpAzCr1DCjMOmNHRIw7ksw4sww6oHT8O%2FA8OfwqENCMKuNsKbwqbCsk5SD8KaEG4BDyjDhXoAAAA%3D
  12. Czujnik zamówię i sprawdzę. Myślę też o czujniku na szynie CR żeby zamówić ewentualnie nowy zawór. Innych pomysłów nie mam, na razie wolałbym się wstrzymać od specjalistów z Holandii bo tu to tylko naciagaja. Wolałbym zaplanować jakieś wakacje w Polsce i tam dać do kogoś kto na prawdę ogarnie temat. Live nie wskaże co dokładnie jest przyczyną?
  13. To znowu ja, Kilka dni było dobrze a dzisiaj znowu wyskoczyl błąd podczas gwałtownego dodawania gazu. Od razu zjechalem na bok i odczytałem błędy. 41aa boost pressure sensor (który wraca cały czas) 4560 rail pressure plaus. Amount controlled.(ten błąd przełączyl silnik na tryb awaryjny) Czyżby to zawór na listsie CR?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.