Skocz do zawartości

DawidZ4

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 jeśli kupię :)

Osiągnięcia DawidZ4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. DawidZ4

    Pytania przed kupnem Z4

    Naszło mnie jedno pytanie, na które chciałbym poznać Waszą odpowiedź. Jak powinna wyglądać sytuacja ze skrzynią biegów? Jaka powinna być różnica pomiędzy trybem normalnym, a trybem sport w zmienianiu biegów? Czy te 192 konie w Bejcy powinny być takie, że "wyrywają z kopyta" i "zamiatają tyłem" czy właśnie takie spokojne, opanowane? Pytam, bo podczas jazdy przy około 120km/h nie odczułem tej mocy tylnego napędu. Wcześniej byłem właścicielem Focusa ST, który "wyrywał" przy lekkim dodaniu gazu. Podsumowując - ile wg Was będzie kosztowało doprowadzenie tej Z4 do stanu używalności? Pytam, bo mam okazję wziąć ją mega tanio, taniej niż wartość rynkowa i nie mam problemu, żeby dołożyć i się pobawić. Czy polecacie jakiś dobry/tani warsztat w Warszawie, gdzie mogę skasować błędy i ewentualnie naprawić samochód? Miłej majówki.
  2. DawidZ4

    Pytania przed kupnem Z4

    To, że auto było malowane to wiem, sprawdziłem. Dziękuję za resztę uwag.
  3. DawidZ4

    Pytania przed kupnem Z4

    Dzięki wielkie za odpowiedź. Auto w Polsce jest od ponad 8 lat, teraz ok 5 lat u jednego właściciela. to jest to bmw: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-bwm-z4-romaster-hardtop-sprzedam-lub-zamienie-ID6zTXMn.html#cc31fe5c9f Jest też problem z drzwiami pasażera - nie otwierają się od zewnątrz, ale sądzę, że to nie jest duży problem. Daj proszę znać co myślisz. Nie musi być to perfekcyjny samochód, ale nie chciałbym, aby co chwile coś z nim było nie tak.
  4. DawidZ4

    Pytania przed kupnem Z4

    Czołem Forumowicze, dostałem propozycję zamiany swojego samochodu na BMW Z4. Mój samochód to Laguna III Coupe GT 2.0 z którego jestem średnio zadowolony, bo francuz, bo elektronika itp. Od zawsze chciałem Z4, ale teraz biję się z myślami, bo: Z4 jest z USA, co ogólnie mi nie przeszkadza, ale nie wiem czy części są te same co do europejskiej wersji? Z4 wymaga sporego nakładu pracy zarówno jeśli chodzi o detailing i jak o mechanikę, ponieważ: -świeci się kontrolka BREAK -świeci się kontrolka PASSENGER AIRBAG OFF (nie próbowałem włączyć, możliwe, że jest wyłączona) -silnik to 2.5 z automatyczną skrzynią biegów. NIe wiem, czy te 192 konie były odczuwalne podczas jazdy. Nie wydaje mi się, żeby skrzynia muliła, ale nie odczułem ani szybkiego przyśpieszenia, ani siły tylnego napędu. -na stałe świecą się kontrolki: DMC, Enginge service soon, DSC (kierownica ze straszłką :)) Drodzy, doradźcie proszę co robić. Auto fajne jak na swoje lata, doprowadzę je do blasku własnymi siłami. Zamieniam się stosunkowo tanio więc istnieje możliwość dołożenia do mechaniki, jednak nie chciałbym popłynąć. Auto ma mi służyć tylko do jazdy po mieście, ew. mazury latem itp. Powiedźcie czy naprawa wymienionych przeze mnie usterek będzie kosztowna i gdzie Waszym zdaniem najlepiej zrobić je w Warszawie. Wszystkim serdecznie dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.