Czołem Forumowicze, dostałem propozycję zamiany swojego samochodu na BMW Z4. Mój samochód to Laguna III Coupe GT 2.0 z którego jestem średnio zadowolony, bo francuz, bo elektronika itp. Od zawsze chciałem Z4, ale teraz biję się z myślami, bo: Z4 jest z USA, co ogólnie mi nie przeszkadza, ale nie wiem czy części są te same co do europejskiej wersji? Z4 wymaga sporego nakładu pracy zarówno jeśli chodzi o detailing i jak o mechanikę, ponieważ: -świeci się kontrolka BREAK -świeci się kontrolka PASSENGER AIRBAG OFF (nie próbowałem włączyć, możliwe, że jest wyłączona) -silnik to 2.5 z automatyczną skrzynią biegów. NIe wiem, czy te 192 konie były odczuwalne podczas jazdy. Nie wydaje mi się, żeby skrzynia muliła, ale nie odczułem ani szybkiego przyśpieszenia, ani siły tylnego napędu. -na stałe świecą się kontrolki: DMC, Enginge service soon, DSC (kierownica ze straszłką :)) Drodzy, doradźcie proszę co robić. Auto fajne jak na swoje lata, doprowadzę je do blasku własnymi siłami. Zamieniam się stosunkowo tanio więc istnieje możliwość dołożenia do mechaniki, jednak nie chciałbym popłynąć. Auto ma mi służyć tylko do jazdy po mieście, ew. mazury latem itp. Powiedźcie czy naprawa wymienionych przeze mnie usterek będzie kosztowna i gdzie Waszym zdaniem najlepiej zrobić je w Warszawie. Wszystkim serdecznie dziękuję za odpowiedź.