Skocz do zawartości

wozniakos93

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001

Osiągnięcia wozniakos93

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Masakra już i tak łącznie 7 tys włożyłem w to auto a tutaj kolejny taki wydatek. Uwielbiam e39 ale to już przesada jeśli chodzi o koszta związane z tym samochodem i przekracza łączne koszta napraw wszystkich aut jakie w życiu miałem.. Czy mógłbyś mi wytłumaczyć to płukanie o co chodzi ? Może jest jeszcze nadzieja.
  2. Silnika już za późno żeby oddać. Orientacyjnie ile może kosztować naprawa uszczelniaczy i pierścieni? I o co chodzi z tą plukanka bo nigdy o tym nie słyszałem?
  3. Witam po wymianie silnika m54b25 w którym korbowód mi zrobił dziurę w silniku zmieniłem silnik na ten sam 2.5i m54b25 i niestety podejrzewam że trafił mi się wadliwy silnik. Po 2 miesiącach jazdy auto strasznie dużo oleju mi bierze około 1l na 1000 km mniej mi brało oleju gdy miałem w starym silniku uszczelkę pod głowicą do wymiany aktualnie nie ma żadnych wycieków a oleju ubywa. Zmierzyłem cisnienie na tłokach i na jednym tłoku mam za duże ciśnienie około 15 barów czy któś ma pomysł o co może chodzic ?
  4. Wróciłem po wymianie silnika, zmieniłem na 2.5i m54b25 i niestety podejrzewam że trafił mi się wadliwy silnik. Po 2 miesiącach jazdy auto strasznie dużo oleju mi bierze około 1l na 1000 km a nie ma żadnych wycieków. Zmierzyłem cisnienie na tłokach i na jednym tłoku mam za duże ciśnienie około 15 barów czy któś ma pomysł o co może chodzic ?
  5. Serwo było zapchane. A że to miało wpływ podobno na tryb awaryjny to głupota jakiegoś mechanika. Tryb awaryjny był spowodowany wypaleniem zaworu lub uszczelka pod głowicą jak wyżej opisywałem
  6. Witam po raz kolejny. Sprawy z moim mają się tak że podczas jazdy korbował czy coś o podobnej nazwie zrobił dziurę w silniku na wielkość pieści. W aktualnej sytuacji została mi tylko wymiana silnika. Czy mogę zrobic swap sinika M54B25(moj aktualny) na M54b30 ? czy wiąże sie to z dodatkowymi przeroborbkami czy wszystko z M54B25 zostaje?
  7. Witam ponownie wróciłem po długiej walce z mechanikami i różnymi teoriami. Wymieniłem wszystkie sondy labda i cewki. Jedyny błąd jaki mi wyskakuje to wypadanie zapłonu 6, tak więc sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i na wszystkich jest 12 barów oprócz cylindra numer 6 tam ciśnienie wynosi 7 barów. Miałem także probe z olejową i ciśnienie na 6 cylindrze wzrosło do 8 barów. W takich okolicznościach spotkałem się z 3 teoriami m.in 1) Wymienić trzeba uszczelkę pod głowicą 2) Wymiana pierścieni na tłokach lub cylindrach (dokładnie nie pamiętam jak to mechanik określił) 3) Wypalenie zaworu , auto mam w gazie na którym przejechałem 20 tys km. - Koszt za naprawę słyszałem od 2500 zł do 4 tys. Prosiłbym o pomoc co możne dziać się z moim samochodem. Z góry dziękuje za pomoc.
  8. Witam, chciałbym kupic zderzak przedni m-pakiet z allegro. http://allegro.pl/zderzak-przedni-bmw-e39-m-pakiet-303-cosmosschwarz-i6898103555.html tutaj link do niego. Posiadam Bmw e39 2.5I 2001r. 1. czy ktos próbował takich zderzaków? czy dobrze pasują 2. czym sie różni od orginalnego, wystarczy go tylko zamontować czy cos trzeba przerabiać w samochodzie 3. Po czym poznać oryginalny zderzak ?
  9. Jeśli dobrze pamiętam to właśnie te błędy sondy pokazywało, ale świece wszystkie wymieniłem z 2 miesiące temu. Pojadę jeszcze raz na komputer i powiem co tam wyszło.
  10. Głównie błędy sondy lambda mi pokazuje i nie mogę z nimi zwyciężyć. Były właściciel niby wszystkie sondy wymienił i błąd nie zniknął. Poza tym ostatnio cewki mi pokazywalo błąd ale cewka została wymieniona. Wybacz ale nie rozumiem o co chodzi z tym obciążeniem.
  11. Przyszło serwo ale poszedłem do innego mechanika to powiedział że zepsute serwo niema nic do dynamiki auta. Mam taki problem teraz zauważyłem że jadę przez kilkanaście lub kilkadziesiąt km i jest w porządku i nagle zaczyna samochód być zamulony i wpadać w wibracje później znów np za jakiś czas zaczyna być normalnie. Nie mam już pojęcia o co może chodzić ręce mi opadają.
  12. Dziękuję za pomoc, za kilka dni mechanik wymieni mi serwo i dam znać czy w czymś to pomogło.
  13. Tak jest twardy poza tym słyszę dźwięk powietrza pod maską jakbym pompki do roweru używał. Ostatnio miałem z 10 cm wody przy serwie
  14. Witam, posiadam problem z swoim autem. Kilka dni temu zaczął mi wpadać w wibracje w trakcie wciskania gazu, dałem auto do mechanika okazało się ze cewka do wymiany, przy okazji powiedział że serwo do wymiany. Gdy zabrałem auto od mechanika okazało się ze auto nie chcę jechać gdy pedał jest wcisniety w podłogę. Gdy przyjechałem z tym problemem do mechanika to powiedział że to przez serwo bo lewe powietrze gdzieś, nie pamiętam gdzie się dostaję. Prosił bym o pomysły o co może chodzić z tą usterka i czy mechanik mówi prawdę. Serwo jest w stanie beznadziejnym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.