Skocz do zawartości

Balanss

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW x3 E83 2008r 2.0d

Osiągnięcia Balanss

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Strona którą wysłałeś nie wczytuje mi się. Mam numer części 18303440360. Miałem jakiś czas temu problem z turbem i od razu chciałem wypalać DPF, po demontażu okazało się, że poprzedni właściciel przewiercił go.
  2. Witam, Mam uszkodzonego DPFa w BMW x3 e83 2.0d 177KM 2008. Zastanawiam się czy kupić nowy zamiennik, czy używany oryginał i wypalić. Jeśli ktoś już wymieniał proszę o informację jaki zamiennik albo ewentualnie gdzie szukać używki po za allegro.
  3. Temat się wyjaśnił. Padło sterowanie turbem, przy okazji była regenerowana turbina, co dało efekt. Mam jeszcze pytanie, czy można jakoś sprawdzić kiedy należy wymienić łańcuch ?
  4. Powiedziałem mechanikowi aby wymienił EGR (koszt około 500 zł) i wypalił DPF. Macie rację, od tego trzeba zacząć bo z tego co mi mechanik mówił to mój egr i tak jest uszkodzony, ale według niego to nie on to powoduje.
  5. A czy DPF może powodować coś takiego?
  6. Silnik pracuje równo, nawet podczas tego stanu awaryjnego. Raz miałem taką sytuację że samochód wpadł mi w ten stan awaryjny, zaswicily się świece żarowe i przykopcil, ale po zgaszeniu i odczekaniu 3 min samochód odpalił i jechał idealnie. A wykluczony dlatego że był zaslepiany i działo się to samo. Następnie był przekładany z innej bmki i też to nic nie dalo
  7. Błędy pokazują ciągle EGR/recyrkulacja spalin, ale EGR jest wykluczony. Z komputera jeszcze wyszło, że DPF jest do wypalenia no i stwierdził, że problem jest po stronie paliwowej, ale nie mam pojęcia dlaczego..
  8. Dzięki za radę, napewno zwrócę na to uwagę. Też uważam, że mechanik przed wymianą wtrysków musi mieć 110% pewności, że są wadliwe. Tylko pytanie brzmi czy wtryski mogą być przyczyną takiego zachowania.. Jak mi normalnie odpali samochód to mogę zrobić 1000 km bez gaszenia i jest ok. Nie dzieje się to systematycznie, może odpalić normalnie 20 razy pod rząd, a za 21 razem nagle obroty nie idą wyżej niż 1500 i max 20 km/h, zawsze tak samo..
  9. Z tego co mi mówił mechanik to ma demontować wtryski i sprawdzać.. Znacie koszta wymiany takich wtrysków? Opłaca się kupić używane ?
  10. Objawy są dziwne, ponieważ co jakiś czas, zaraz po odpaleniu samochód może jechać max 20 km/h. Jak go zgasze i odpale na nowo o samochód jedzie bez zarzutu. Do momentu kiedy znowu go nie zgasze i odpale na nowo. Mechanik stwierdził że problem musi być po stronie paliwowej i że są to najprawdopodobniej wtryski
  11. Witam, Mechanik stwierdził, że prawdopodobnie mam do wymiany wtryski. Czy ktoś już wymieniał w 2.0 177 km ? Czy jest możliwość regeneracji? Ile to kosztuje? Czym się wam to objawiało?
  12. Pytanie dlaczego się tak zachowywał przed wypięciem EGRa, wtedy nie świecił się check engine
  13. Nie, CheckEngine pojawił się dopiero po wypięciu EGR, wpiąłem go aktualnie spowrotem. Wcześniej przed wypięciem EGR komputer nic nie pokazywał, żadnej usterki, dopiero po podłączeniu komputera sczytałem błąd recyrkulacji spalin
  14. Rozumiem, ale pytanie dlaczego samochód co jakiś czas po odpaleniu nie da się jechać szybciej niż 20 km/h i max. 1500 obr.
  15. nie kasowałem, ponieważ chciałem się najpierw dowiedzieć czy to napewno jest EGR, ale czy jest zaślepiony czy nie dzieje się to samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.