Skocz do zawartości

PeTLura

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PeTLura

  • Urodziny 26.07.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2001r.
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia PeTLura

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czyli rozumiem że mam się nie obawiać kupna uszczelniaczy za niecałe 100zł ? :) Pytam ponieważ nie chce rozbierać silnika raz na rok czy nawet pół roku :D :D A olej to raczej Motul niż Valvoline ??
  2. Dziękuje za rady koledzy :) Tak trochę rozglądałem się za tymi uszczelniaczami np. na Allegro i komplet uszczelniaczy firmy VICTOR REINZ czy Erlinga koszt ok. 85zł. Co sądzicie o tym ?? Bo mnie cena trochę dziwi :D
  3. Zrobiłem tak jak pisałeś i z wydechu nie było żadnego mocnego dymu. Wyleciała tylko czarna woda. Nie wyczułem też zapachu spalonego oleju.
  4. Witam wszystkich Serdecznie :) Jakiś czas temu stałem się "szczęśliwym" posiadaczem e46 z silnikiem N24B20... Niby z nim było wszystko ok. Nawet poprzedni właściciel zrobił w nim remont głowicy ponieważ wypaliło mu jeden z zaworów. W aucie była instalacja LPG ale poprzedni właściciel ją zdemontował gdyż w ogóle nie współpracowała z silnikiem i po demontażu LPG wypaliło zawór. Ale wracając do sedna masakryczne silnik zużywa olej... Od ostatniej wymiany zrobiłem 8,5 tyś km a dolałem już ogółem 12l oleju :(( (Olej valvoline MAX live 10W-40) Przebieg auta 301 tyś. km W aucie wymieniłem: - Uszczelkę misy olejowej - Czujnik poziomu oleju z uszczelką (który i tak nie działa) - Uszczelki Vacumpompy - Odmę ale bez przewodów gdyż nie były nigdzie popękane - uszczelkę pod dekiel zaworowy - Świece zapłonowe Nie zauważyłem żeby auto kopciło, ewentualnie jak przeciągnę obroty do końca to zakopci na czarno. Auto jeszcze wydaje mi się że jak na 143KM powinno być mocniejsze... Wtyczka od czujnika położenia wałka mimośrodowego była odłączona a gdy podłączałem ją to silnik po odpaleniu przez chwilę nie równo działa ale wraca wszystko do normy, po odłączeniu wtyczki problem z nie równą pracą po odpaleniu znika. Błędy jakie udało mi się odczytać to P0011 i P0341 więc profilaktycznie wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu ssącego( nie dało rezultatów ) Dodam jeszcze gdy silnik pracuje i odkręcę korek wlewu oleju to silnik schodzi z obrotów i z okolic filtra oleju słychać buczenie. Silnik został cały umyty i nie widać żeby z niego nie leciało... Proszę o pomoc w tej sprawię Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.