Skocz do zawartości

R.Miiły94

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 143km 2010r

Osiągnięcia R.Miiły94

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. @Piotyl... jak czytam to co piszesz to jakbym słyszał siebie sprzed pół roku. Przy nagrzanym oleju w okolicach 2tys obrotów słyszałem łańcuch, po wymianie to ustalo lecz niestety co jakiś czas słyszałem dziwne dźwięki odbiegające z silnika. Skończyło się tym że bałem się jechać dalej jak 100km od obszaru zameldowania. Po roku zabawy z mechanikami, wywalonych tysiecy w auto postanowilem je sprzedac. Od tamtej pory śpię spokojnie. :) Miałem E36 1.8 benzyna - bajka auto nic się nie działo. E46 Diesel Po lifcie - przez 4 lata nic nie robiłem w nim wspaniale auto. E90 318i - straszna pomyłka, mechanicy nie potrafili poprawienie zczytac błędów. Miałem błąd vanosa to wymienili koło vanos za 1200zl,błąd nie zniknął. Okazało się że to był jakiś czujnik za 200zl... masakra. na tym się zakończyła moja przygoda z BMW :).
  2. Po takim czasie mogę zamknąć temat mówiąc że dziwny dźwięk przy 2k obrotów to była wina napinacza - wymieniłem wraz z łańcuchem + "check engine" to była wina czujnika położenia rozrządu czy jakoś tak. Przeraża mnie to jak dużo mechaników nie zna się na tych BMW a podejmują się napraw i wciągają w koszta.
  3. Możesz to rozwinąć ?
  4. Chłopaki jechałem teraz i wyskoczył mi błąd Engine Fault-Reduce power Kod 2A98 - Korelacja miedzy wałem korbowym a wałkiem rozrządu zaworów dolotowych. Czy to może być wina luźnego łańcucha ? Bo dopiero w tygodniu wymienie całość? Łańcuch jest bardzo napięty. Nie da się nim ruszyć wgl
  5. Dla pewności wymieniam cały rozrząd. Żeby spać spokojnie. Jeszcze raz dziękuję bardzo. Oby więcej takich użytkowników jak Ty ! 5ka dla Ciebie !
  6. A więc złożył ten spod. Wymienił panweki które były w dobrej kondycji ale jak już się rozebralo to wymieniłem i ustawił poprawnie te wałki wyrównażające, odpalił samochód a tam dalej ten dźwięk. Pojechałem do niego i powiedzial mi żeby zaryzykować i wymienić sam napinacz, bo tak od początku mówił a ja go zbijalem z tropu. Więc wymienił i dźwięk zniknął. Zrobiłem już z 70km i chodzi pięknie. Za tydzień wymieniam cały rozrząd z łańcuchem. Dziękuję wszystkim za pomoc i szczególnie Tobie Kotin!
  7. Znaleziona przyczyna-napinacz. Później wszystko opiszę jak to wyszlo.
  8. Postaram się to ogarnąć wszystko. Muszę znaleźć kogoś z takim kompem żeby to pokazywalo i miał czas... będzie ciężko. Nie rozumiem jednego jednak. Czemu te dźwięki występują po nagrzaniu samochodu/oleju ? Na zimnym przez 15min nic nie słychać ?
  9. A więc mechanik złożył to i dźwięk jest dalej ten sam.. Twierdzi że to nie może być spalanie stukowe bo spalanie te słychać na wszystkich obrotach . Wdlg niego jest to rozrząd.
  10. Jutro z rana zadzwonię do mechanika i mu powiem. Tutaj kolejny filmik jaki nagrałem ostatnio. Straszne są te BMki Nowe. Kupiłem za 40tys, wsadzilem 3tys i co zaraz kupię nowy silnik za 10tys?? Nie rozumiem tylko jednego dlaczego to słyszę w przedziale 1500-2500obr. Dlaczego na niskich albo jak lecę na wysokim biegu na 3tys+ to zero, nic nie słychać?????????
  11. W sensie wyjać je i zrobić zdjęcie grotom??
  12. Mieszkam w Wyszkowie (50km od Warszawy w kierunku Białegostoku). O tym spalaniu stukowym powiedziałem mechanikowi jutro do niego zadzwoni e. Świece były wymieniane jakos w styczniu bo szarpal na niskich obrotach i już nawet grotów nie miały.
  13. Dodam jeszcze, Że jeździłem po wielu mechanikach i nikt nie potrafił powiedzieć gdzie leży problem. Wszyscy mówili to samo po podpieciu pod kompa. Trzeba rozebrać i sprawdzić po kolei. To jest chore. Zrobię ten samochód i chyba to sprzedam. To moje 3 BMW i chyba na tym muszę zakończyć swoją przygodę z tą marką.
  14. Reasumując nie jesteś w stanie nic więcej powiedzieć co to za dźwięk. Podpinajac pod kompa wyskakiwaly błędy korelacji między wałkiem a wałem, sondy i potem vanosa ssacego i tego wymieniłem. Potem po 2 miesiącach wyskoczył mi błąd wydechowego i to wymieniłem i wyczyscilem te czujniki i chodził jak należy. Został ten dźwięk. Błędów na razie nie pokazuje. Jasne mam namiar na kolesia który jest zajebisty ale sam powiedział,on się nie bawi w zgadywanie. Rozbiera wszystko i robi pokolei a koszty wynoszą 7-9tys jak sam powiedział. Zależy co to może być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.