Może opowiem swoją przygodę z EGR w mojej BMW f11 Auto kupiłem w PS u polskiego dealera Bawaria Motors, miało wtedy 8 miesięcy. Pochodziło z niemieckiego rynku. Przebieg 50tyś, rocznik 2016, zapalał się trzy razy komunikat o błędzie napędu, ograniczonej mocy. Za każdym razem raster auta pomagał, do momentu aż zupełnie nie chciał odpalić z rana. Zadzwoniłem do serwisu, z zapytaniem co mam zrobić, Pan pobrał vin i powiedział że auto już jest poza gwarancją i tyle. Nie dało mi to spokoju i zadzwoniłem do innego serwisu i nagle okazało się że w tym serwisie auto ma 3 lata gwarancji ;-) Poinformowali mnie że mam dzwonić do BMW Mobile Care i tam wszystko załatwią. Po 2 godzinach od telefonu laweta zabrała moje auto do serwisu ( który stwierdził że auto jest na gwarancji) oraz podstawili nową BMW g30 jako zastępcze na 3 dni. Byłem totalnie w szoku, jak sprawnie to działa. Serwis naprawił mi auto bez gadania ( wymienili EGR, chłodnica była cała). Jak się okazało auta flotowe z niemieckiego rynku mają 3 lata gwarancji, która według niektórych obowiązuje tylko na terenie Niemiec, jednak BMW polska honoruje tą gwarancję także w Polsce. Dlatego wszyscy, którzy macie auta z gwarancją na 3 lata bez problemu możecie z niej korzystać w naszych polskich serwisach, trzeba tylko podrążyć temat lub trafić na przyjaznego/dociekliwego serwisanta, który w systemie potrafi odczytać ile gwarancji ma dane auto. Nie chcę reklamować żadnego serwisu, ale mogę powiedzieć że BMW Bawaria Motors zawsze obsługiwała mnie na najwyższym poziomie.