Skocz do zawartości

Dominik22

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Dominik22

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czyli dobrze rozumiem, że wystarczy podpiąć komputer usunąć błędy i po kłopocie ?
  2. Cześć, mam problem z oświetleniem rejestracji. Jakiś czas temu przestało świecić oświetlenie w obu lampkach i na komputerze pojawia się błąd. Rozebrałem klapę i znalazłem prawie przerwany przewód idący do jednej z lampek. Naprawiłem go, jednak pomimo tego oświetlenie nie działa. Przewody pomiędzy klapą a samochodem są w idealnym stanie i nie widzę na nich śladów jakiegokolwiek uszkodzenia. Wydaje mi się że przepalony jest bezpiecznik oświetlenia rejestracji, ale nie mogę znaleźć informacji który to. Poradzicie gdzie szukać problemu ? Ktoryś z bezpieczników, gdzieś jest jakieś inne uszkodzenie przewodu? Dodam że prąd nie dochodzi do końca wiązki. Posiadam e90 325i z roku 2005.
  3. Cześć, mam pytanie. Zmierzył się ktoś z modyfikacją schowka na okulary w e90? Brakuje mi miejsca na telefon, a nie chce montować żadnych uchwytów. W oryginale wygląda to tak: Chciałbym przerobić go tak by moc zmieścić tam 5 calowy telefon. Dodatkowo od spodu chce zamontować ładowarke indukcyjną. Przeglądając internet znalazłem taki uchwyt Skąd to pochodzi, to jest jakaś inna wersja schowka, ewentualnie z innego modelu ? Jest może jakiś ciekawszy sposób żeby to wykonać ? Podzieli się ktoś doświadczeniami co do wyboru ładowarki ?
  4. Jest opłacony, na fakturę vat marża. Dodatkowo koszt rejestracji 256 zł.
  5. Z ceną trafiłeś bo jest to 27 tysięcy złoty i budżet jest właśnie problemem. Nie ma jakiejś konkretnej granicy, ale chciałem wyrobić się z jakimiś pierwszymi wydatkami do 30 tysięcy złotych. Wyposażenie jest dla mnie kwestią drugoplanową i wole gołe e90 z silnikiem 2.5 niż 2.0 z bajerami. Z drugiej strony nie chcę nadziać się na auto w którym będę musiał na start wymienić cały silnik. W odległości 150 km ode mnie tych samochodów jest 10. Po odliczeniu kombi, bogatszych wersji które są za drogie pozostaje kilka sztuk. Jestem w stanie z takim budżetem kupić coś sensownego z silnikiem 2.5 ? Jak jest z akcyzą w takich samochodach ? Da się ją jakoś oszukać czy handlarz musiał kupić to auto za mniej niż 20 tysięcy żeby opłaciło mu się sprzedawać w takiej cenie ?
  6. Zależy mi na przedliftowym silniku 2.5 a jest tego bardzo mało. Co do wyposażenia to nie zwracam na nie zbytnio uwagi. Jak z silnikiem na serwisie? Słyszałem dobre opinie o nim, ale boje się że taki ogląd nie pokaże tego w jakim jest stanie i nadzieje się na ogromne wydatki. Zczytanie błędów, osłuch oraz jazda testowa wykonana przez mechanika wystarczy do oszacowania jego kondycji ?
  7. ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAVB11070******* Type code: VB11 Model: 325I OL (EUR) E-F-R series: E90 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N52 Displacement: 2.50 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A35 - MONACOBLAU METALLIC Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH Prod.date: 2005-05-13 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2BF BMW alloy wheel, double spoke 154 S4AG Interior trim finishers Titanium matt S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S240 Steering wheel, leather S249 Multifunction f steering wheel S321 Exterior parts in vehicle colour S428 Warning triangle and first aid kit S497 Centre armrest, rear S520 Fog lights S548 Kilometre speedo L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German http://i64.tinypic.com/120jnyx.jpg http://i64.tinypic.com/2s60ugx.jpg http://i68.tinypic.com/125l36r.jpg Rzekomy przebieg około 190 tysięcy, malowany błotnik i jedne drzwi. Szkoda na początku 2008 roku przy przebiegu 40 k ponad 10 tysięcy euro. Świadczy to o jakiejś poważnej kolizji czy mogła być to zwykła stłuczka? Warto jechać z tym samochodem na serwis? Będą w stanie oszacować czy samochód miał poważniejszą kolizję ? Da się na podstawie ogólnego oglądu czy odczytu błędów z komputera stwierdzić w jakim stanie jest silnik oraz reszta podzespołów ? Co poza przednim błotnikiem nie pochodzi z oryginalnej wersji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.