======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAVB11070******* Type code: VB11 Model: 325I OL (EUR) E-F-R series: E90 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N52 Displacement: 2.50 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A35 - MONACOBLAU METALLIC Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH Prod.date: 2005-05-13 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2BF BMW alloy wheel, double spoke 154 S4AG Interior trim finishers Titanium matt S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S240 Steering wheel, leather S249 Multifunction f steering wheel S321 Exterior parts in vehicle colour S428 Warning triangle and first aid kit S497 Centre armrest, rear S520 Fog lights S548 Kilometre speedo L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German http://i64.tinypic.com/120jnyx.jpg http://i64.tinypic.com/2s60ugx.jpg http://i68.tinypic.com/125l36r.jpg Rzekomy przebieg około 190 tysięcy, malowany błotnik i jedne drzwi. Szkoda na początku 2008 roku przy przebiegu 40 k ponad 10 tysięcy euro. Świadczy to o jakiejś poważnej kolizji czy mogła być to zwykła stłuczka? Warto jechać z tym samochodem na serwis? Będą w stanie oszacować czy samochód miał poważniejszą kolizję ? Da się na podstawie ogólnego oglądu czy odczytu błędów z komputera stwierdzić w jakim stanie jest silnik oraz reszta podzespołów ? Co poza przednim błotnikiem nie pochodzi z oryginalnej wersji ?