Skocz do zawartości

Wojtek 11

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530XD 20122ivgq1k

Osiągnięcia Wojtek 11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odnośnie samych przegubów mam pytanie do osób które są absolutnie pewne jeżeli chodzi o to zagadnienie.Pytanie dotyczy tego jak jest przenoszony napęd z przegubu na piastę,(człowiek z aso BMW twierdzi że tam jest jakieś sprzęgło które jest częścią przegubu i zabezpiecza napęd przed przeciążeniami) pytanie jak ,według mnie jest tam zastosowany wieloklin poprzeczny zamiast wzdłużnego (poprzeczny jest na większym promieniu/średnicy dzięki czemu jest w stanie przenosić większy moment obrotowy) ja tam żadnego sprzęgła nie widzę, i jeszcze ta tajemnicza sprężyna czy to jest część tegoż sprzęgła czy tylko zabezpieczenie śruby przed wykręceniem się?Proszę o konkretne odpowiedzi na ten temat.
  2. Mam w swojej F11 530 XD taki sam objaw i tylko na śliskiej nawierzchni przy skręconych kołach i tylko przy ruszaniu z poślizgiem, obdzwoniłem kilka serwisów BMW i niewiedzą co jest grane. Ale myślałem kombinowałem i wymyśliłem pewną teorie,a mianowicie są to przednie przeguby, "klikają" tylko przy ruszaniu z poślizgiem ponieważ właśnie wtedy dołączany jest napęd przedni i przeguby pracują pod obciążeniem i strzelają,a przy skręconych kołach ponieważ zużyte przeguby strzelają tylko przy skręconych kołach.Nie strzelają na suchej nawierzchni bo wtedy samochód napędzany jest przez oś tylną a przednia pracuje z minimalnym obciążeniem.Myślę że to ma sens bo gdyby teoretycznie wziąć samochód z przednim napędem i z uszkodzonymi przegubami i go pchać lub holować ze skręconymi kołami to też będzie cisza.Proszę o opinie i uwagi, z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.