Skocz do zawartości

Pablo232301

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 523 I 2000 rok

Osiągnięcia Pablo232301

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak zrobię kolego tylko niech się troszkę cieplej zrobi i będę obserwował , wiec okaże się wkrótce ...
  2. Tylko i wyłącznie przy hamowaniu biegami ...
  3. I u mnie występują te drgania na wszystkich biegach z wyjątkiem wstecznego i piątki :/
  4. Co do wału to wydaje mi się że właśnie jakby był źle wyważony to drgania byłyby przy jeździe a nie hamowaniu biegami , natomiast łącznik wymienię właśnie na dniach jak tylko cieplej się zrobi bo nie mam grzanego garażu I się okaże :/ a co myślicie o przytrzasnieciu tego przewodu z tym peszelkiem przy wkladaniu skrzyni co pisałem w początku posta ?
  5. Witam . Posiadam BMW e39 523 I z 2000 roku sedana . Od kilku miesięcy borykam się z dziwnym problemem a mianowicie drzeniem tylu samochodu podczas hamowania biegami , występuje ono gdy obroty silnika przekraczają 2,5 tyś ... Dodam ze pół roku temu robiłem sprzęgło w samochodzie nowa tarcza , łożysko i docisk , dwumasa wyglądała bardzo dobrze , lecz przy wkladaniu skrzyni i skrecaniu jej przytrzasnalem kabelek od światła cofania i obawiam się ze mogło zostać coś miedzy skrzynia a silnikiem ... Pomóżcie ... Czy to może być przyczyna ? Podpora wału ładna nie popekana , łącznik elastyczny wału ma delikatne pekniecia wokół jego tulejek ale nie są one aż tak widoczne ... Pomóżcie panowie ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.