Witam, Jakiś czas temu zakład mechaniczny robił mi remont silnika N52B25 w moim E90. Ogólnie jestem zadowolony z efektów ale... zaraz opiszę swój problem;) Zacznę od początku, przed remontem auto brało 1 litr oleju na około 500 km! i przejechało tak... 12 000 km (dolano 25 litrów oleju). Zostało oddane do remontu w trakcie którego przeprowadzono wiele... wiele... wiele... napraw/wymian, dlatego też podam tylko kilka głównych: szlif bloku, wstawienie nowych tulei cylindrowych, nowe pierścienie, uszczelniacze, szlif głowicy i wału, nowe prowadnice zaworowe, zawory, szklanki, świece, kompletny rozrząd, szprzęgło. Po remoncie (aktualnie przejechane 4 000 km) auto nie bierze ani oleju, ani płynu chłodzącego, jednak od momentu odebrania go z warsztatu auto kopci delikatnie na biało co widać wyłącznie na rozgrzanym silniku gdy auto stanie np. na światłach, żeby było jeszcze ciekawiej to nie od razu gdy auto się zatrzyma tylko w momencie gdy obroty na postoju spadną do 500... I teraz chciałbym się zapytać co może być przyczyną wydobywania się tego białego dymu?