Skocz do zawartości

hi3rek

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 523I 2006r

Osiągnięcia hi3rek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. hi3rek

    E60 kasowanie inspekcji

    Widzę że większość ma problem z czytaniem ze zrozumieniem :!: , komputer samochodu nie pozwala na kasowanie inspekcji olejowej za pomocą standardowej procedury :nienie: . Twórca postu liczy na informacje jak to zrobić przy pomocy ISTA, lub innego programu serwisowego. Powtórzę jeszcze raz, standardowa procedura nie działa, nie powtarzajcie się :mad2:
  2. Witam, Błędy katalizatora były spowodowane przez LPG ? nie mogę sobie z nimi poradzić, oddałem nawet katalizatory do płukania na maszynie, sondy sprawdzałem w inpie i trzymają właściwe wartości zimne i rozgrzane. Wtryskiwacze i odme mam nowe. Zastanawiam się czy to nie sterownik gazu Stag 300-2 nie generuje tych problemów, może mieszanka na pb jest zbyt uboga w stosunku do lpg, chodź po ostatniej adaptacji linie są równe w stosunku 1:1 ( adaptacja w warsztacie STAG'a) trochę to dziwne. Daj znać co u ciebie było i czy pozbyłeś się tych błędów kata, w ostatnim poście nie wspomniałeś o nich.
  3. Słuchajcie miałem podobnie, nie chciałem wierzyć w to co czytałem na forach, a jednak... W moim przypadku błędy były spowodowane luźnym wałkiem wylotowym, koszt nowego ponad 3tys. Mimo że kilku specjalistów oglądało samochód nikt tego nie stwierdził, wymieniłem naprawdę sporo podzespołów i nie potrzebnie, diagnozę dostałem od Janusza co robi samochody dla handlarzy Elblągu, ogólnie nie polecam :lol: Pewnego dnia rozwaliło mi zbiorniczek wyrównawczy, zorientowałem się że to uszczelka pod głowicą, Janusz rozpiął rozrząd i wtedy okazało się jakie są luzy wałku wylotowym. Zainwestowałem w używany silnik z gwarancją, mój wytrzymał 400tys ( głowica nadal jest ok bo łoże wałka jest wymienne ) nowy 114 tys - n52b25k z carną pokrywą od e91 2008r, Janusz ;) przełożył z mojego mise olejową i pokrywę zaworów i teraz wszystko gra jak powinno, za silnik dałem 4tys, za przełożenie 2.6tys ale mam spokój ;)
  4. Znalazłem coś takiego : http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=58044&sid=5a873707ec67944f322f73f0e9927004&start=15 - Jak tylko będę miał warunki to zajmę się tymi przewodami. Jakiś czas temu wyskoczył mi missfire na 1 cylindrze, poprawiłem przewody na wszystkich cewkach, włączyłem silnik i ch#j... teraz działał na 3 cylindry ;) wyłączyłem, poprawiłem kable, skasowałem błędy - odpaliłem, wszystko było ok. Zachęcam do lektury z linku :wink:
  5. Witam, ja mam podobnie, Wymieniłem rozrząd i nadal to samo ( 360tys przebiegu ) - niestety, po wyeliminowaniu dźwięków zużytego ślizgu, na 90% mam spalanie stukowe, komputer nie raportuje żadnych błędów, wciskam mocno pedał gazu słychać specyficzny dźwięk spod maski ( od 4-5 tys/rpm ), teraz go nie cisnę... Do wymiany pozostają mi wszystkie świece - sprawdzenie działania cewek - wymiana odmy. Ostatecznie może być to wina sterownika silnika lub wtrysków benzyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.