Skocz do zawartości

adriano19921106

Zarejestrowani
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 316i 2013

Osiągnięcia adriano19921106

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki, miałem nadzieję, że można właśnie dopasować same uszczelki, pewnie mają wybite nr OE, musiałabym sprawdzić stare.
  2. Dzień dobry, Poszukuję uszczelek przewodów intercoolera i uszczelki przewodu intercooler - turbo od strony turbosprężarki do BMW f30 316i 2013r. Nr vin WBA3A11040J283332 Prosiłbym o pomoc, bo w katalogach pokazane są tylko kompletne przewody/orurowanie, a wiem, ze można wymienić same uszczelki. Pozdrawiam Adrian
  3. Witam, jest już może dostępna wersja MOVE 2025?
  4. Potwierdzam, że to wina opon. Mam u siebie zimówki 205/60 r16 i jeździ się tragicznie w porównaniu z letnimi 225/45 r18. 16 calowe w BMW f30 mają seryjnie wysoki profil, przez to są odczucia braku przyczepności i przechyłów na zakrętach.
  5. Sprawdź na początek tą membranę.
  6. Napęd pompy z febi 109480, ok 400 zł za komplet.
  7. Przy wymianie rozrządu, dobrze by było także zmienić napęd pompy olejowej. Zestaw z linku zawiera tylko rozrząd.
  8. Miałem taki sam objaw u siebie. Winne były świece zapłonowe.
  9. Od siebie mogę szczerze polecić silnik n13, tj 114i, 116i, 118i w f20 i 316i, 320i ed w f30. Mam 316i z przebiegiem 240k km (po chipie od 180k km na 180 KM) dlatego postanowiłem napisać. Kupiłem auto z Holandii z przebiegiem 174k km i przy silniku nic nie musiałem jeszcze robić, poza wymianą oleju, filtrów, świec i membrany w pokrywie zaworów. Osoby którzy nie mają styczności z tym silnikiem proszę o nie pisanie głupot o awaryjności tego motoru, bo najczęściej są to powiązane informacje z silnikiem 1.6 THP, który to miał problem z napinaczem rozrządu przy niskim przebiegu. W BMW są to jednak poprawione silniki, które nie mają już tego problemu. Na forum jest kilka stron o tym silniku, ale w większości są to problemy, które finalnie kończą się na wymianie świec lub cewki zapłonowej, a to nie jest jakiś wielki koszt w porównaniu z silnikiem n20, w którym konieczna jest wymiana pompy oleju, jeśli zdążymy to zrobić... Jednostka b48 jest naprawdę udana, ale ze względu na rocznik trzeba mieć jednak większy budżet.
  10. Z sportowych klocków hamulcowych polecane są także EBC yellow stuff. Przy następnej wymianie przetestuję je u siebie, bo seryjne klocki w dodatku przy tarczy 300 mm to porażka, nawet żona zauważyła, że hamulce w drugim aucie (citroen c4) są bardziej ostre.
  11. Przy takiej mocy warto także rozważyć o turbo inlet pipe (TIP), bo fabryczna rura jest wykonana z cienkiego gumo-plastiku i może ją lekko zasysać. Nie lepiej założyć downpipe 3"?
  12. Nie wiem czy lepiej nie opłaca się zastosować intercoolera od 335i, pasuje p&p a kosztuje ok 450 zł nowy.
  13. Ja ze swojej strony mogę polecić Falken Azenis fk510. Mam takie u siebie 225/45/r18 ROF i jestem zadowolony. W testach wypadają jak opony premium, a są od nich tańsze.
  14. Od tych 2 olei jeśli chcesz coś lepszego i żeby był prawdziwy syntetyk a nie HC to trzeba trochę dołożyć. Polecam Ravenol VST 5w40.
  15. Także mam n13 w f30. Kupione przy 174 tyś km, obecnie 222 tyś km. Nic poważnego nie musiałem robić jeszcze przy silniku, jedynie wymieniałem membranę w pokrywie zaworów i świece zapłonowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.