Skocz do zawartości

blckki

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2008 rok 318i 143KM

Osiągnięcia blckki

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może się komuś przyda :wink: Auto już po osłuchaniu przez mechanika. Powodem narastającego stukotu wraz z obrotami jest dyferencjał, który za jakiś czas trzeba będzie wymienić. Cykanie na luzie jest naturalną sprawą na zimnym silniku.
  2. Zawór ok ale dlaczego nagle zaczęło słychać to w trakcie jazdy i ze zwiększoną częstotliwością
  3. Mechanik dopiero w przyszłym tygodniu osłucha :( Dzisiaj cykanie pojawiło się na biegu jałowym po około 30 sekundach od zapłonu: https://www.youtube.com/watch?v=OcApYK3sYGU. Podczas jazdy cykanie narasta wraz z obrotami i ma charakter ciągły.
  4. Witam! Dwa tygodnie temu pierwszy raz usłyszałam cykanie z silnika, nasilające się wraz z prędkością obrotową (najbardziej było słyszalne na biegach 1-3). Po dalszej jeździe jak silnik był już nagrzany cykanie nagle ustało. Pojawiło się znowu po paru dniach i jest już głośniej, słychać nawet na wyższych biegach. Po wciśnięciu sprzęgła i na luzie cykanie ustaje. Auto nie straciło wgl werwy. Dodatkowo zauważyłam, że przy tym hamulec nożny jest bardzo twardy - nie wiem czy to ma jakiś związek. Czy tak mogą objawiać się panewki? Dodam, że rozrząd był wymieniany rok temu. Proszę o pomoc. :|
  5. Witam, proszę o pomoc i wyjaśnienie, gdyż jestem nowa w temacie. W październiku zeszłego roku były wymieniane tarcze i klocki tylne wraz ze szczękami hamulca ręcznego. W drodze powrotnej parę razy pojawiła się kontrolka DSC aż samochód odmówił dalszej jazdy, 5 minut stania na poboczu i wszystko wróciło do normy dalszych problemów nie było. W marcu tego roku wymiana tarcz i klocków przednich, usunięcie sondy NOx oraz po raz kolejny podciągnięcie ręcznego. Po drodze do domu kolejny raz wtrącenia DSC, auto nie mogło nawet jechać na 1 plus dziwne stuki z kół, po wyłączeniu przyciskiem DTC dojechałam do domu. Telefon do warsztatu kolejna u nich wizyta i tłumaczenia szefa najpierw co do ręcznego, że te modele tak mają w jednych ten ręczny trzyma w innych nie (przez pierwsze 2 lata z ręcznym było wszystko ok), co do DTC mechanik stwierdził, że koło koronowe spuchło na szczęście czujnik nie jest uszkodzony i podłożyli podkładkę, żeby zwiększyć odległość czujnika jeszcze dodał, że w innym przypadku to już trzeba wymieniać całą półoś w cenie 2800 zł. Proszę o wypowiedzenie się, bo troszkę mi to nie pasuje, że tak nagle wyskoczyły problemy z czujnikiem po wizycie w warsztacie czy mogli oni coś spartolić? :oops:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.