Skocz do zawartości

xYas

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D M

Osiągnięcia xYas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Udało się wrócić z majówki i jest pewna obserwacja. Napięcie zostało sprawdzone i podczas jazdy wacha się w wartościach 13,8 do 14,6 z czego 14,1 jest dość stale. W trasie wywaliło błąd mały postój i po restarcie 250km spokój. Opony 225/45 i 255/40/17 takie jak miałem poprzednio w 2.0d, ale tutaj chyba nie jest to ich kwestia.
  2. Witam, od niedawna mam mały problem z w/w błędami jak 4x4 czy DSC, a dokładniej od wymiany akumulatora na mocniejszy niż był seryjnie. Stary akumulator był jeszcze oryginalny ( samochód 2007 rok ) i był dobry jednak trafiła mi się okazja na praktycznie nowy mocniejszy 100Ah 900A i od tamtej pory na desce potrafi się zapalić przysłowiowa choinka podczas jazdy, Błędy wyskakują tylko przy dość mocnym przyspieszaniu pod górkę, symulacji omijania przeszkody czy głupiego zjazdu z autostrady, poza tym nic. Wystarczy zgasić silnik, zamknąć samochód, odpalić przejechać z 10m i jest wszystko okej i tak w kółko. Pytanie co może się dziać? Nie mam kompa by się wpiąć ( najbliżej po majówce ). Jeśli jest gdzieś podobny temat z rozwiązaniem problemu to proszę o link i zamknięcie ( czytałem sporo ale nie znalazłem nic w typie mojej awarii ), Pozdrawiam.
  3. Jako, że mam pecha do 3.0d w jakiejkolwiek "budzie" trafia tutaj następny rodzynek :oops: . Samochód podobno sprowadzony z rodzinnych stron nie kręcony w stanie bardzo dobrym jak każdy na naszym wspaniałym rynku. Otóż wyszło jak zwykle ale cena mówi dużo za siebie, a byłem z czystej ciekawości. Najprawdopodobniej po gradobiciu maska ( 300-400 mikronów ) dach ( 300-400 ) bagażnik ( 500 -1700 ) reszta ori, z czego maska jest spasowana strasznie słabo z resztą, zderzak przedni dość zmęczony tylni dokładnie tak samo ( popękany ). Podobno nie przygotowany do sprzedaży, jednak po skórach widać co innego jak i pozostałości po polerce lakieru i przednich lamp. A dlaczego "nie" handlarz? Otóż pojawiają się pod tym numerem różne samochody na sprzedaż jak i podobnie opisane ogłoszenia chyba, że to zbieg okoliczności :mrgreen: :mrgreen: Np. : https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-124-benzyna-stan-idealny-tuv-bogata-wersja-prosto-z-niemiec-ID6zxKgx.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Ogłoszenie : https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-3-0-diesel-full-opcja-stan-bardzo-dobry-prosto-z-niemiec-okazja-ID6zy6De.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 VIN: WBANC71090B636518 Type code: NC7 Model: 530D (EUR) E-F-R series: E60 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M57/TU Displacement: 3.00 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: A08 - SILBERGRAU METALLIC Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2004-01-28 S8SA Navigation access request,country-spec. S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit CO2 S169 EU3 exhaust emissions standard S205 Automatic transmission S217 Active steering S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S589 BMW LA wheel, star spoke 122 S606 Navigation system Business S607 Preparation, Teleservice S638 Car telephone Professional S698 Area-Code 2 for DVD S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation
  4. Byłem u tego handlarza 2 razy i nigdy więcej, naprawę nie polecam do niego jechać, bo szkoda nerwów i czasu. Za pierwszym razem była w ofercie E39 530d w sedanie miała być bezwypadkowa, ale nie została przemierzona przez właściciela, a na miejscu wyszło, że była cała robiona od 250 do 400 mikronów w dodatku środek cały przygotowany na "chama" pod sprzedaż. Drugim razem znajomy się napalił na 3kę która w rozmowie telefonicznej była ideałem, potwierdzony przebieg, lakierniczo bardzo dobrze tylko brać i jechać. Na miejscu okazało się, że prawy bok był w połowie polakierowany jeszcze raz zaczynając od maski i błotnika, a całe lewe nadkole wyszpachlowane z zespawanymi kawałkami aluminium ( Miernik raz pokazywał Fe-300 raz Al-1400 ). Nie mówiąc jak bardzo zmęczona była przy tym przebiegu. A wilgoć która była wszechobecna w samochodzie który ledwo co przyjechał do Polski nie wspomnę, ale podobno "e46" tak już ma :D A tutaj taki bonus tej 3ki o którym dowiedzieliśmy się w trakcie, a podobno nic nie było robione :)
  5. Jasne nalot może się pojawiać nie mam tutaj nic do tego, jednak odstrasza to strasznie, a ogółem cała komora wygląda dość słabo. Najgorszym chyba faktem jest to, że samochód jest w Polsce z dobre 4-5miesiecy nie zarejestrowane i nie ubezpieczone, a porusza się pod drodze ( ciągle rośnie przebieg jeszcze w tamtym roku miał na blacie 220+ teraz ma 228+ ) . Rozumiem też, że szukanie ideału za 30k to kpina i byłem w stanie go zabrać z zamysłem naprawienia bolączek jednak negocjacje szybko się urwały, a właściciel udaje, że nie słyszy cykania, a przykładowy wylany amorek jest okej, bo "nie tłucze się" :norty:
  6. Witam z ciekawości byłem zobaczyć co jest oferowane we Wrocławiu za około 30 tysięcy złotych, a to BMW wyskakuje już któryś raz ale z inną cena. Oto kilka wad na start: 1. Głęboka rysa na prawym boku powyżej klamki od środka drzwi pasażera przód do pasażera tył. ( Wlasciciel twierdzi, że po polerce zejdzie i to zrobi ale od 4 miesięcy jakaś nie ma czasu i poprawił to kredka co by nie było widać) 2. Wylany lewy amortyzator 3. Zaparowane oby dwie lampy z przodu 4. Metaliczne cykanie podczas pracy silnika 5. Wnętrze komory silnika posiada naloty rdzy jak np. całość klimatyzacji ( wygląda jak po powodzi ) 6.Książka serwisowa jest ale ostatnia data z wizyty w autoryzowanym aso nie pokrywa się. Wlasciciel twierdzi, że samochodem nie jeździ przebieg że zdjęcia to 226 realny 228 zrobił się sam. Ogólem nie polecam jeśli ktoś chce się przejechać, bo nie warto nawet nie ma mowy o negocjacjach na jakąkolwiek naprawe. Link do ogłoszenia; https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330d-dpf-touring-xenon-skora-m-pakiet-ID6yM1Jh.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.