Skocz do zawartości

unguided1989

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320i n46 150KM 2006r

Osiągnięcia unguided1989

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. 2A70 to VVT, u mnie po wymianie lepsza reakcja na gaz, i przed wymianą po puszczeniu gazu całkowicie podczas jazdy było lekkie szarpnięcie, teraz tego nie ma plus błąd 2a70 już nie powraca, polecam wymienić, samochód dużo lepiej reaguje na wciśnięcie i puszczeniem gazu, różnica jest zauważalna.
  2. Jakby ktoś miał podobną sytuację to przy zdejmowaniu pokrywy zaworów otworzyłem puszkę, w której znajduje się komputer silnika i wyciągnąłem kable do góry żeby była dłuższa wiązka i łatwiejszy demontaż pokrywy. Wypiął się kabel z kostki przy komputerze silnika, także radzę uważać dokonując takich operacji:)
  3. Witam, Jako że drugi raz wyskoczył mi błąd silniczka VVT postanowiłem samodzielnie go wymienić, kupiłem oryginał plus uszczelkę od pokrywy zaworów. Silniczek wymieniłem, wszystko złożone, niestety silnik nie chce odpalić... Adaptacje robiłem poprzez włączenie zapłonu na 10s. Co mogło pójść nie tak? Przy wkręcaniu w ten półksiężyc lekko się obrócil, czy to może być przyczyną? Odlaczalem ten silniczek, wyskakuje check engine, po ponownym podłączeniu i skasowaniu błędów VVT jest taki błąd na samej górze gdy sprawdzam wszystkie moduły: "92 VIRTSG92 ERROR ECU SERVICE NOT SUPPORTED". Rozrusznik kręci, natomiast jest brak iskry na świecach, paliwo czuć jak się dłużej pokręci więc pompa też sprawna. Bezpieczniki za schowkiem i przy sterowniku silnika sprawdzone, są jeszcze gdzieś? Porażka...
  4. Masz może link do tej instrukcji?
  5. Witam, Również zmieniłem radio z professional na professional lci i nie mam dźwięku w głośnikach. Jak to można rozwiązać? Mam interfejs i oprogramowanie, niestety brak wiedzy. Zmieniłem tylko ze względu na nie działający wyświetlacz, radio działa, ale dźwięku brak :(
  6. No to mam kolejny problem. Spotkał się ktoś z was z lekkim drżeniem silnika po odpaleniu ale tylko na ssaniu przez mniej więcej pierwsza minutę? Czuć takie jakby mrowienie na karoserii i słychać odgłos że drży, obroty nie falują, nie jest to telepanie tylko takie drżenie, po spadku obrotów (wyłączeniu ssania) drżenie całkowicie ustaje i już nie wraca. Problem jest tylko przez pierwsze 30s-1min na ssaniu. W komputerze błędów brak, problemów z jazdą też na ma żadnych.
  7. Podbijam temat. Autem zrobiłem 12tyś i nie ma problemów póki co, za dwa tygodnie będę w Polsce i chciałbym zapytać posiadaczy n46, czy warto trzymać ten silnik z przebiegiem 178k? Czy to będzie raczej skarbonka? Oleju nie bierze, uszczelki wszelkie wymienione (jeszcze tylko miski olejowej), sprzęgło plus dwumas nowe, silnik valvetronic nowy. Proszę o opinie.
  8. Witam ponownie. Wymieniłem to koło pasowe alternatora, hałas zniknął. W międzyczasie wyskoczył błąd valvetronic, wymieniłem serwomotor plus uszczelkę pod deklem. Chciałem zapytać ile wytrzymuje vanos w tym silniku? Mam przebieg oryginalny 174tys w tym momencie i się zastanawiam czy trzymać ten samochód, bo to jest porażka przy tym przebiegu zaraz będzie rozrząd do zrobienia i pewnie vanos, tylko kiedy? Jaki jest koszt zrobienia tego vanosa (obu)? Zastanawiam się nad sprzedażą, jeśli ten vanos wytrzymuje chociaż te 250tys km to zostawię ten samochód, jeśli jednak niedługo będzie trzeba to robić to ten samochód, a raczej silnik to szrot i jest to pierwsze i ostatnie BMW w moim garażu. Myślałem że przy takim przebiegu auto tej klasy powinno śmigać jeszcze z 100tys km, a tutaj się okazuje że BMW to tylko reklama i znaczek, nic więcej.
  9. Póki co nic z samochodem się nie dzieje, ale przebieg jest oryginalny 172tys km więc duża szansa że ten silniczek się kończy, ale teraz to już nie wiem sam skoro mówisz że po wymianie może błąd powracać, z tego co czytałem przy takim przebiegu lubi padać ten silniczek...
  10. Może ktoś jeszcze mi podpowiedzieć jak z tą adaptacja?
  11. Czytałem, że jeśli ten silniczek padnie do końca to silnik przechodzi na sterowanie przepustnica i więcej pali, czyli raczej nie unieruchomi mi tu pojazdu nigdzie, może to ktos potwierdzić :)?
  12. Witam, Wyskoczył mi ten sam błąd. Czy ta usterka może unieruchomić samochód? Jestem obecnie w Holandii i nie wiem czy już to robić, czy jak zjadę do Polski w czerwcu... Trzeba zrzucić pokrywę zaworów czyli nowa uszczelka plus adaptacja tego silniczka? Mam kabel i inpe ale nie wiem jak zrobić tę adaptację, sama wymiana nie będzie problemem.
  13. Oglądałem film na YouTube od innego kolegi z forum i już wiem że na 99% jest to sprzęgło alternatora. Tylko niestety jeszcze nie wiem skąd wziąć klucz do odkręcenia, bo są takie ząbki, a klucza takiego nie mam :/
  14. Witam ponownie, Hałas dochodzi od napinacza paska klinowego, podczas obciążenia napinacz wpada w drgania dosyć duże, czy to może być od koła pasowego, czy raczej sam napinacz padnięty? Jak zdiagnozować koło pasowe? Bez paska wieloklinowego hałasu nie ma jest cisza tak jak powinno być.
  15. Witam kolegów:) Kupiłem E91 silnik n46 150km miesiąc temu. Miałem również szarpanie czy jak to niektórzy mówią "kangurka" przy ruszaniu na parkingu musiałem wysprzęglić i ruszyć jeszcze raz dodając więcej gazu. Problem był tylko przy ruszaniu, w czasie jazdy zero problemów, ale u mnie było już słychać dosyć mocno dwumas także nie tylko sprzęgło było do wymiany. Od wczoraj jeżdżę z nowym sprzęgłem i dwumasem, problem zniknął całkowicie, mój przebieg oryginalny to 169tys, koszt wymiany niestety 3200zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.