Skocz do zawartości

ciesielski29

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia ciesielski29

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy może ktoś rozkodować powyższy VIN pod kątem wyposażenia tego samochodu - X3.
  2. Ta druga to manual. Co do jej możliwych usterek_ też racja. Jest nad czym myśleć. Dzięki wszystkim za pomoc.
  3. Auto oglądał mechanik, który moim zdaniem niejedno bmw widział na oczy, w tym x3 (na co dzień widzę ile aut do niego przyjeżdża).On nie przekreśla tego samochodu, ocenia że jest dobra podstawa do odbudowy, wskazał na wymienione przez ze mnie mankamenty. Co do skrzynki rozdzielczej - pech chciał, że w dniu sprawdzania było cholernie ślisko. Auto jest na letnich gumach - sprzedajacy jechał nim do warsztatu (razem ze mną bardzo ostrożnie) - nie miałem możliwości oceny, czy jest coś nie tak z napędem (na tyle ile jako laik moge ocenić). . Mechanik nie chciał ryzykować jazdy (zaznaczył, ze nie ma tym samym możliwości oceny napędu). Reasumując - trzeba w nie trochę zainwestować (opony, akumulator, usterki wymienione wyżej) - pewnie ok. 5 tys. I teraz...dla utrudnienia:-) Mam pewne szanse (50%) na zakup innej x3. Też 2008, 2.0. 177KM ale bez bez m pakietu, czyli tej całej atrakcyjnej otoczki. Atuty - przebieg ok. 160 000 km na dzisiaj, opony zimowe są , letnie też i to 2017 r., no i najważniejsze - od znajomego, który jeździ nią od ok 100 000 km. Nie zgłasza żadnych problemów. Minus - pewnie czeka ja wymiana rozrządu za ok 40 000 km. No i mam dylemat: czekać jeszcze miesiąc na decyzję, czy ja sprzeda czy tez wchodzić w tą z m pakietem z opisanymi problemami
  4. Jeszcze raz (poprzednio coś kliknąłem źle. Nie zaznaczona opcja bezwypadkowy - fakt (może przez omyłkę - kilka innych odkliknął na wyrost). Nie sprzedaje sie od dwóch tygodni - fakt. Nawet więcej - od grudnia ( a wtedy cena była 43 000). Pytany sprzedawca odpowiada, ze zamroził kasę i chce jak najszybciej odzyskać:-) Tak jak pisałem, samochód sprawdzany u mechaników znających się na rzeczy od lat.
  5. Tak jak pisałem, oględziny były u mechaników znających się na rzeczy. Stwierdzili to, co opisałem. Sprzedawca jest zdziwiony, reaguje lekko nerwowo:-). Geberalnie auti ok - moje pytanie było, czy przy nakładach, które trzeba ponieść, cena samochodu jest adekwatna?
  6. VIN uzupełniłem w temacie. WBAPE11010WH41954 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-0-diesel-177-km-lift-xdrive-m-pakiet-m-pakiet-ID6znVp2.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
  7. Witam. Jestem nowy w temacie BMW. Zamarzyło się x3. Namierzyłem coś takiego: BMW X3 2,0 diesel 177 KM napęd xDrive 4x4 sprowadzony z Niemiec, M-PAKIE, felgi aluminiowe 18 cali M pakiet, fotele podgrzewane przednie wyjście AUXduża nawigacja BMWodtwarzacz na CD i DVD plus zmieniarkaklimatyzacja automatyczna Lusterka boczne samościemniające , elektryczne ,el składanelusterko wsteczne samościemniająceprzednia szyba fotochromatycznaczujniki parkowania przód i tyłreflektory xenonoweczujnik deszczu i zmierzchusportowa kierownica skórzana M pakiet , podgrzewana czarna podsufitkapanorama dachel.szyberdachsystem isofixelektryczne szybyprzód i tyłempomat aktywnypełen pakiet podświetlania zewnętrzy i wewnętrzny.skórzana tapicerka centralny zamek ,domykanie i otwieranie szyb z pilotaoryginalnie przyciemnione szyby. Przebieg 221 000. Oryginalny przebieg potwierdzony książką serwisową,DEKRĄ oraz fakturami z napraw serwisowych. W ostatnim okresie dwóch lat zostało wymienione; kompletny rozrząd przy 200 tyś km hamulce,aktualizacja map 214 tyś km. W/w dane potwierdziłem w serwisie BMW na podstawie wpisów w systemie. Sprzedający ceni sobie za ten egzemplarz 39 900. Nie mniej, po sprawdzeniu przez mechanika zajmującego się BMW okazało się, żę: czujnik temperatury spalin zespawany jest z DPF, do zespawania jest siatka wydechu, skorodowane sa odboje przednie i amortyzatory do wymian jest koło pasowe wypalona jedna świeca żarowa może być problem z kolektorem ssacym lużne sprzęgło elastyczne? (mniej więcej w środkowej części zawieszenia problem ze zmieniarką cd telefon nie łączy się z zestawem nie nauczone szyby O w/w problemach sprzedający "nie wiedział" Dodatkowo: trzeba dokupić zimowe opony oraz prawdopodobnie akumulator (obecny słabo kręci) Pytanie - czy wobec powyższego auto jest godne uwagi, a jeżeli tak, to jaka powinna być realna cena uwzględniając nakłady, które trzeba ponieść na wyeliminowanie problemów stwierdzonych w warsztacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.