Witam. Jestem nowy w temacie BMW. Zamarzyło się x3. Namierzyłem coś takiego: BMW X3 2,0 diesel 177 KM napęd xDrive 4x4 sprowadzony z Niemiec, M-PAKIE, felgi aluminiowe 18 cali M pakiet, fotele podgrzewane przednie wyjście AUXduża nawigacja BMWodtwarzacz na CD i DVD plus zmieniarkaklimatyzacja automatyczna Lusterka boczne samościemniające , elektryczne ,el składanelusterko wsteczne samościemniająceprzednia szyba fotochromatycznaczujniki parkowania przód i tyłreflektory xenonoweczujnik deszczu i zmierzchusportowa kierownica skórzana M pakiet , podgrzewana czarna podsufitkapanorama dachel.szyberdachsystem isofixelektryczne szybyprzód i tyłempomat aktywnypełen pakiet podświetlania zewnętrzy i wewnętrzny.skórzana tapicerka centralny zamek ,domykanie i otwieranie szyb z pilotaoryginalnie przyciemnione szyby. Przebieg 221 000. Oryginalny przebieg potwierdzony książką serwisową,DEKRĄ oraz fakturami z napraw serwisowych. W ostatnim okresie dwóch lat zostało wymienione; kompletny rozrząd przy 200 tyś km hamulce,aktualizacja map 214 tyś km. W/w dane potwierdziłem w serwisie BMW na podstawie wpisów w systemie. Sprzedający ceni sobie za ten egzemplarz 39 900. Nie mniej, po sprawdzeniu przez mechanika zajmującego się BMW okazało się, żę: czujnik temperatury spalin zespawany jest z DPF, do zespawania jest siatka wydechu, skorodowane sa odboje przednie i amortyzatory do wymian jest koło pasowe wypalona jedna świeca żarowa może być problem z kolektorem ssacym lużne sprzęgło elastyczne? (mniej więcej w środkowej części zawieszenia problem ze zmieniarką cd telefon nie łączy się z zestawem nie nauczone szyby O w/w problemach sprzedający "nie wiedział" Dodatkowo: trzeba dokupić zimowe opony oraz prawdopodobnie akumulator (obecny słabo kręci) Pytanie - czy wobec powyższego auto jest godne uwagi, a jeżeli tak, to jaka powinna być realna cena uwzględniając nakłady, które trzeba ponieść na wyeliminowanie problemów stwierdzonych w warsztacie?