Skocz do zawartości

vescik

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Żerków / Wielkopolska

Osiągnięcia vescik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Opony są 235/40 ET nie mam pojęcia ale jeździły wcześniej w E46!
  2. A zawieszenie...może jakąś sprężyne???
  3. Ja już mam zrestąranty pozaginane....hehe A co do szerokości to jest to 8 cali Pozdrawiam
  4. Mam E36 Cabrio i chcąc założć 18 calowe koła od M ale niestety przyciera o tylne nadkole. Czy ktoś ma jakąś garażową rade? niechciałbym ingerować zabardzo w auto...blacharke czy zawieszenie! Pozdrawiam
  5. vescik

    V8 w E36

    Ja sie dowiadywałem i uwierz .....jest to bardzo drogie! Potrzebna jest łapy do silnika, miska oleju, pompa i smok oleju!!!!!! Bardzo drogie części i nie dostępne w podróbach!
  6. vescik

    V8 w E36

    Tak, wiem napisałem tak żeby sie nie pojawiały odpowiedzi z pomyłką o której napisałeś! Chodzi mi o typowego automata poniważ przez siły wyższe jestem na niego skazany. Bo kupno SMG to koszmar pieniężny! myślę o zakupie 4,4 z automatem ale pytanie czy skrzynia sie zmieści w miejsce starego automata.
  7. vescik

    V8 w E36

    Witam.. Jestem jak wielu z was zagorzałym fanem E36....Ja jestem szczęśliwym posiadaczem E36 cabrio i chciałbym włożyć V8! Szukam osoby która coś takiego kiedyś robiła i mogła by mi coś poradzić! Napewno będe kupował drugie auto, więc przekładka ale co dalej? Czy do silnika od M-ki można dopasować jakiś automat oprócz SMG? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi......
  8. Wtakim razie musze rozejżeć się za jakimś anglikiem i to najlepiej po dachowaniu (bo taniej).....hehe...oby silnik był dobry! Dziękuje bardzo za odpowiedzi na posta! Pozdrawiam i życze przyjemności związanych z BMW.....
  9. hmm.. Ja osobiście na mechanice sie znam (wykształcenie tech. mechanik) tylko uległem wypadkowi i poruszam sie na wózku! Myślę że jeżeli już sie decydowć na SWAPA to z drugim autem obok i poprostu przkładać części bo kupowanie podzespołów to rzeczywiście wyjdzie drogo i niewiadomo na co sie trafi! Myślałem o uturbieniu tego silnika co mam (1,8l) ale z tego co sie naczytałem to jest wielką sztuką zmienić silnik wolnossący na turbo doładowany, więc też odpada......no i nie wspominając o kosztach! Chyba będzie trzeba latać tym co sie ma......hee
  10. Moje auto jest automat i musiało by tak zostać, więc najlepiej kupić też 2,5l automat do przekładki! Chyba że skrzynia będzie pasować ?! Sam tego nie jestem w stanie zrobić, więc moje pytanie następujące: ile może kosztować taka przekładka w zakładzie mechaniki? Czy to sie opłaca?
  11. hmmm......tylko jednego zapomniałem dodać....to jest automat :duh:
  12. Witam wszystkich! Mam pytanie które pewnie sie bardzo często zdarza na forum ale zadaje je jeszcze raz. Chciałbym przełożyć silnik 1,8 na 2,5 a moje pytanie jest następujące: - Czy muszę zmieniać zawieszenie i hamulce? - Czy muszę coś zmienić w komorze silnika ( uchwyty na na silnik i podzespoły) - jak bym kupił anglika to czy będzie wszystko pasowało? Zanim zacznę operacje SWAP to chciałbym znać jakąś podstawe w przekładce! Pozdrawiam i liczę na liczne podpowiedzi :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.