Skocz do zawartości

polaxo

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323i M52TU B25

Osiągnięcia polaxo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Potrzebuje porady jaki interfejs zakupić by obsługiwał spora liczbę BMW tak by czytał poprawnie kody błędów i rzeczywiste parametry, ktoś poleci coś?
  2. polaxo

    330d Problem z kołem pasowym

    Panowie temat już ogarnięty, to nie wina koła pasowego. Winny był alternator który miał bicia, założony nowy i dodatkowo dopasowane sprzegiełko jednokierunkowe do alternatora, zero drgań.
  3. Witajcie panowie, czy ktoś z was miał kiedyś taki przypadek że pasek alternatora wpadał w bardzo duże wibracje? Dodam że alternator niby po regeneracji a napinacz nowy, sam zakładałem. Moje pytanie jest takie, czy koło pasowe może wywołać aż takie drgania jak na filmie poniżej? https://www.youtube.com/watch?v=SZeqiV7mNAg
  4. polaxo

    E46 M52TU B25 Głowica

    Ale wywala z powodu wysokiego ciśnienia w wężach i wzrastającej temperatury.
  5. polaxo

    E46 M52TU B25 Głowica

    Nie zaobserwowałem wycieków płynu, co znaczy czy korek sprawny? Zreszta jaki on ma wpływ na grzanie sie silnika?
  6. polaxo

    E46 M52TU B25 Głowica

    Witajcie panowie, otóż mam sprawa wygląda tak że autko nie ma termostatu i łapie czerwone pole podczas jazdy i wywala płyn, pompa wody sprawna, chłodnica drożna. Odczynnik pokazuje negatywny test na obecność co2. Moje pytanie opiera się czy tutaj jest na pewno problem z głowicą czy pominąłem istotną sprawę, wole zapytać niż ściągać czapkę na darmo. Jeśli gdzieś na forum jest opisana wymiana uszczelki głowicy tego silnika proszę o link nie mogę znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.