Hej, Nie znalazłam powitalni to przy okazji się przedstawię. Na imię mam Monika, lat 25, Jestem z Wrocławia, uwielbiam motoryzację, E39 jest moją drugą bmw. Po przesiadce z e36 mega pozytywne wrażenia, komfort jazdy, cisza w środku. Wszystko na plus. Uwielbiam również jazdę na motocyklu, aktualnie posiadam Kawasaki Z300. Witam Was serdecznie w gronie pasjonatów. Wracając do problemu. BMW pali dużo, bardzo dużo. Czuć benzynę z wydechu. Na małych obrotach ruszając z nogą w podłodze na benzynie delikatnie szarpie, na gazie jest gorzej, ponieważ muli do 2500. Byłam dziś u kolegi i podłączył mi bmw pod jakiś program. Z tego co zapisałam. Sondy lambda bank 1 i 2 pracują prawidłowo. Napięcie ładnie skacze od 0.3 do 4.83. Sprawdził mi termostat, wszystko działa prawidłowo, ogrzewanie w środku jest. Silnik nie posiada żadnych błędów. Przepustnica pokazywała wartości 13.5 kg h na jałowych obrotach, a podczas przyspieszania na 3 biegu dochodziło do 480kg/h ( nie dojechałam do końca obrotów, bo już się trochę zaczynałam bać, a miałam prawie 150km/h ;p) Dwie rzeczy mu się nie spodobały. Pierwsza to różnica temperatur. W programie pokazywało 90 stopni, a w jakimś teście na liczniku ( Fajny bajer przy okazji ) 99 i druga mówił o jakichś długich i krótkich czasach. Na benzynie inne liczby i na gazie całkowicie inne. Zamieszczę dla Was zdjęcia. Czy problemem może być czujnik temperatury czy gdzie koledzy mogę szukać przyczyn ? :( Poniżej zdjęcia z tego programu. Tutaj włączony gaz