Skocz do zawartości

grzes_318ti

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska

Osiągnięcia grzes_318ti

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzieki za info jednak o tym sposobie juz czytałem i niestety w wersji compact:/ tam tego jeżyka nie ma :( jak nie uda mi sie tego znaleźć to sie pofatyguje do mechaniora moze on mnie oswieci gdzie te ustrojstwo siedzi :)
  2. Czy trudnił sie ktoś z kolegow szukaniem tego opornika w compact' 95ti w wersji z klimą manualną 4 - biegi?? narazie przeszukalem pod kierownica i w podszybiu ale niestety nic nie znalazłem :( czy mozliwe ze zadziala opcja od strony schowka?
  3. Panowie moze troche odswieze temat, czy ta opornica w compact' 95 znajduje sie w tym tunelu w ktorym leca kable i łączy on komore schowka i przestrzeń pod kierownicą? Rozkopałem juz praktycznie wszystkie mozliwe lokalizacje i nic :( niektorzy pisali ze owy opornik jest w podszybiu tam gdzie filtr kabinowy w compact'cie jednak za zadne skarby nie mozna sie tam swobodnie poruszac i watpie ze to jest w tym miejscu wiec ostatnia nadzieja w tym tunelu?
  4. adam_bm3 a czy te zderzaki z niemiec to jest plastik? chodzi mi o to czy w wypadku jakiegos lekkiego zadrachania czy to się odkształca czy pęka jak te śmieci z allegro z laminatu. Moje drugie pytanie to cena, ile dałeś za całość w przeliczeniu na PLN, ile czasy szła przesyłka i jakie uczucia jeśli chodzi o mocowanie tego? wpasowuje się bez problemu czy miales jakies klopoty?
  5. Panowie, pytanie dla posiadaczy compact'ow, gdzie mozna znalezc to ustrojstwo zwane opornicą? Przeszukałem juz pod kierownicą - nie znalazłem gdyż podobno pod kierownica jest w wersjach z automatyczną klimą, wymontowalem schowek i nic :/ wreszcie idac za ciosem, zaczalem szukac pod maska, wymontowalem kratke plastikowa, nastepnie oslone i jedyne co zobaczylem to brak filtra kabinowego w plastikowych obudowach, stad wniosek, ze non stop wiało syfem gdy dmuchawa jeszcze dzialala. Czy ktos wie gdzie w compactach jest ta częśc bo też dmuchawa na zadnym biegu nie dziala, sadze ze chodzi o element nr 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG51&mospid=47454&btnr=64_0652&hg=64&fg=40 z tym ze najpierw trzeba wiedziec gdzie on jest.
  6. moja bunia to E36 compact 1.8TI 140KM, rok produkcji to 12/94 ostatnie 7 cyfr VIN - AM07216. Byłbym zainteresowany tymi podzespołami także możesz podac jeżeli masz cennik pod ręką :). Skąd można się dowiedziec jaka firma dostarczała części na montaż fabryczny dla danych podzespołów? slyszalem ze jest cos takiego jak ETK katalog z czesciami, jednak głębiej sie nie wdrażałem w temat. Czy przy odpowietrzaniu układu dużo jest filozofii? Dodam że nigdy tego nie robiłem, jednak z czasem wartoby się czegos nauczyc robic przy swojej furce. Zerkałem do ksiazki BMW3 Sam Naprawiam i jest tam rozdział o wymianie płynu i odpowietrzaniu układu i powiem ze zbyt groźnie nie wygląda jednak diabeł tkwi w szczegółach pewnie :). Może jakies porady?
  7. Witam, Chciałbym wymienic wszystkie filtry oraz plyny w moim autku tj. filtr powietrza, oleju, paliwa, kabinowy oraz olej w silniku, plyn w chlodnicy, plyn hamulcowy i swiece zaplonowe. W jednym sklepie gość polecił mi firme hart i zaproponowal taki zestaw: filtr powietrza hart 22 zł - filtr oleju hart 12 zł - filtr paliwa hart 43 zł - filtr kabinowy filtron 90 zł a w drugim sklepie taki zestaw filtr powietrza - VASCO - 22,50 filtr oleju - VASCO - 17 filtr paliwa - FILTRON 79 plyn ham. DOT 4 - ATE 25ZŁ swiece ngk olej shell helix ultra gdyz poprzednio byl rowniez przez pare sezonow lany i dobrze na nim autko funkcjonuje. Chciałbym zapytac o opinie na temat powyższych zestawów lub też czy macie jakiekolwiek inne propozycje odnosnie tych części, jakie polecacie inne może? Zastanawiam sie czy probowac wymienic to samemu czy dac do mechaniora (mechanik za wymiane plynow i filtrow zaspiewal 150 zeta, drogo?) dzieki za info
  8. po dwoch tygodniach jazdy na nowych poduszkach stuki silnika przy rozruchu ustąpiły (przynajmniej takie mam odczucie ;)ze zachowuje sie normalnie), w środku nie słychać juz aż tak mocno drgań czy tez innych odgłosów ktore mogłyby być spowodowane ewentualnie złym montazem lub cos podobnego. Jedyne co mnie jeszcze denerwuje to lekki odgłos takiego bzyczenia lub tez rezonansu bo nie wiem jak to nazwać dochodzącyz okolic końca słupka od kierowcy podczas niskich obrotów jednak to też sporadycznie. Myśle ze poduchy wymagały czasu zeby sie przystosowac czy też się myle? Za całą usługę zapłaciłem 385zł (2xpoducha pod silnik + 2xpoducha skrzyni + wliczona robocizna 150zł) dużo czy w normie panowie?
  9. z tego co mowil mechanik to poduchy wyszły w sumie 270 zł, mowa tutaj o dwoch sztukach pod silnik oraz dwoch sztukach do skrzyni biegów. Jakiej firmy to cięzko mi powiedzieć gdyż przy montażu nie byłem, zostawiłem samochod i odebrałem na drugi dzień zrobiony jednak bardzo mnie niepokoją te stuki przy rozruchu no i drgania oczywiście. Czy możliwie łatwo jest sprawdzić producenta poduch jak się spojrzy pod silnik panowie?
  10. a to ten stukot przy rozruchu silnika tez jest moze byc uzalezniony od wymiany tych poduszek? Musze sie przygotowac na konkretną wizytę w sprawie reklamacji wiec zbieram wszelakie mozliwe informacje :)
  11. Ja również nie mogę narzekac na swojego compact'a. W ciagu 2,5 roku zrobilem 50 tys. km i w tej chwili autko ma 274000 na liczniku i dalej jezdzi bez wiekszych problemow. Rzeczy ktore od momentu zakupu wymienilem to: - rozrusznik ok. 300zł razem z robocizną - napinacz, pasek wielorowkowy oraz rolki - 350zł - poduchy pod silnikiem oraz skrzynią - 370zł (jezeli ktos moze sie wypowiedziec to proszę o ocenę czy to duzo czy w normie gdyż za 4 poduchy i robocizne troche mnie cena zastrzeliła a wymienialem to niedawno temu) - płyny i filtry ekspoatacyjne - hamulce tył (tarcze+klocki) 280zł - mechanizm szyb bocznych (standardowa choroba e36 a w lato można się bez tego usmażyc) - zderzak m-pakiet tył 590zł (to mozna pominac gdyż to udziwnienie na własne zyczenie:)) i to mysle by bylo na tyle z tego co mi do glowy przychodzi także tak jak juz wczesniej kolega miki1406 wspomniał ze jezeli co jakis czas nie wpakujemy w samochod troche kaski to nie ma sie co dziwic ze odmawia posluszenstwa. Szkoda tylko ze tak daremnie trafiłeś z tym samochodem :(
  12. Witam, Ostatnio wymieniałem u mechanika poduszki silnika i skrzyni biegów, jednak po wymianie daje się odczuc denerwujące drgania niektorych elementow np. szyb, ogolnie karoserii przy jezdzie na nizszych obrotach, a gdy licznik przekracza 2,5 tys obrotów tylnia boczna szyba dosłownie zaczyna "grac" z tego drgania. Prosiłbym o radę czy rzeczywiście taki jest efekt przez jakis czas po wymianie tych podzespołów lub też mechanicy coś spartolili i powinni poprawic? Dodam do tego jeszcze ze przy rozruchu silnik pare razy bardzo glosno stuka do momentu pełnego odpalenia. O co w tym chodzi? dzieki za wszelakie porady
  13. panowie, dziekuje bardzo za odpowiedzi. Po wymianie wszystkich czterech poduszek u mechanika i sprawdzeniu samochodu czy rzeczywiscie jest okej okazało się, że w czasie jak następuje rozruch silnika po przekręceniu kluczyka słysze kilkukrotne (około 5 lu6 razy) stukotanie, jakby motor o coś stukał taki jest dźwięk. Druga sprawa to przy wolnych obrotach od 1 - 1,5 tys. dalej daje się odczuc lekkie drganie całej budy (najbardziej przy podłodze) , oczywiście nie takie jak było przed naprawą jednak dalej problem mnie nurtuje i bardzo utrudnia jazde. Przykładowo jak samochów się rozpędza to przez moment słychac jakby drgania szyb. Czy mogło coś zostac pominięte podczas tej naprawy lub zrobione źle waszym zdaniem? Tak czy inaczej pojade do ponownego wgladu auta jednak chciałbym zapytac speców o co tutaj mozna by sie zaczepic.
  14. Witam szanownych forumowiczów, Ostatnio miałem drobną stłuczkę - za mała droga hamowania i w wyniku uderzenie w tył poprzedzającego samochodu przy stosunkowo małej prędkości. Po załatwieniu sprawy i uruchomieniu auta okazało się że strasznie trzęsie całą budą :(. Drgania daje się również odczuc na kierownicy i slychac cos w stylu brzęczenia dochodcego z wnętrza samochodu. Po wstępnej diagnozie okazało się, że winne temu są poduszki silnika oraz skrzyni biegów (po uderzeniu biegi zaczely troche inaczej wchodzic, jakby bylo luzniej i nie dalo sie odczuc konkretnie czy dany bieg wszedł - mowa o 3 i 5 biegu). Chciałbym się dowiedziec jaka jest cena tych wszystkich poduszek (2 - silnik i 2- skrzynia) oraz ile orientacyjnie sobie życza mechanicy za taką usługę, chyba ze macie jakieś doswiadczenia z tego typu objawami i jest to kwestia wymiany czegoś innego? z góry dziekuje za rady, pozdrawiam
  15. przyznam sie ze ostatnio mi wysiadły pozycyjne w lewej lampie, jednak uprzejmy koles na swiatlach mnie o tym powiadomił i juz jest perfekto :) :dance:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.