Skocz do zawartości

STOD

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia STOD

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam to samo .Przy dużej prędkości każdy drobny ruch kierownicą powoduje skręt kół. Już się przyzwyczaiłem ale jest to trochę irytujące. Układ kierowniczy jest precyzyjny ale zbyt czuły zwłaszcza w stosunku do moich poprzednich samochodów. Pozdrawiam
  2. Cześć, Jestem tu nowy i mam BMW f 30 318 i 2016 rok od sierpnia dopiero ale odnośnie stuków, zobacz jak się ma łącznik stabilizatora z tyłu i z przodu. Jeśli jest on "wybity" powoduje wyraźne stukanie natomiast nie występują inne wykrywalne "luzy" w zawieszeniu. Luz na takich łącznikach najlepiej sprawdza się na stojącym samochodzie bez podnoszenia go, ponieważ jeśli pojazd jest na podnośniku bez obciążenia stabilizator jest chyba odciążony i nie wykazuje "luzów" ani nie stuka. Pisze z doświadczenia na innych markach pojazdów ale objawy były identyczne. Można to było najłatwiej sprawdzić na stojącym samochodzie intensywnie nim kołysząc. Strasznie się rozpisałem!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.