Skocz do zawartości

mirant

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    120i N46 B20 150km E87

Osiągnięcia mirant

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie tym razem mam problem z BMW 130i 265km. Strasznie szarpie cieżko zapala nierówno pracuje Mam jeden błąd ; 2A43 Macie panowie jakiś pomysł ?
  2. Dla potomnych :) to co wyżej porobione Po całym zabiegu wywaliło 2a70 po poprawieniu wtyczki na pokrywie zaworów i ponownej adaptacji valvetronic odpal i nie to auto jeździ o niebo lepiej choć i tak wydawało mi sie ze jest Ok , kultura pracy silnika poprawiła sie niesamowicie pierwsze 10km wszystkie usterki znikły 0 błędów mam nadzieje ze juz tak zostanie :) Pozdrawiam wszystkich którzy pomogli w temacie a naprawdę podpowiedzi zwłaszcza pana Mariuszzz i kolegi co o adaptacji pisał trafione w sedno . Dziekuje
  3. Uff wyciek znaleziony po ściągnięciu kolektora ssącego ucieka z pod króćca wody a myślałem już że głowica , króciec zamówiony jutro się poskłada . -uszczelka w pokrywie zaworów ta na wtyczce wymieniona było tam trochę mokro -elektrozawory w głowicy wyczyszczone i nowe uszczelnienia pozakładane -adaptacja valvetronic zrobiona zobaczymy czy ustąpi falowanie obrotów i te błędy po wykasowaniu ich nie ma ale jeszcze jazdy próbnej nie robiłem dopiero po zmontowaniu kolektora -i odma zarąbana więc też pójdzie nowa
  4. Witam , zamówiłem juz te uszczelnienia do elektrozaworów i wymienię je maja w Inter Cars z OE , świece założone beru po wymianie miałem po odpaleniu wypadanie zapłonu 3 i 4 cylinder ale po wykasowaniu znikły bez powrotnie i byłby wymienione zaraz po zakupie czyli jakieś 5tk maja przejechane i teraz nie pamietam czy zaraz po wymianie zaczął falować czy pózniej , jutro wymienię te oringi wyczyszczę zawory zobaczymy
  5. paliwo bp95 , spróbujemy adaptację i paliwo doleję do pełna 98 pojezdzimy zobaczymy dzięki za podpowiedz jak dojdę co i jak to potomnym napiszę :) ale jeszcze nie znalezliśmy wycieku płynu wszędzie sucho :( Tą uszczelkę przy chłodnicy oleju wymieniłem zaraz po zakupie auta bo lekko się tam pociło i poziom oleju nie wzrasta a już tego płynu przez 6tk zjadło z 3moze 4 litry
  6. hej katalizator jest na 100% , może być że jest pęknięta głowica i do wydechu dostaje się płyn ? i to powoduje że sonda wariuje ? rano nie czuć z wydechu spalającego się płynu ale .... auto postawiłem dziś na kołkach i po kolei sprawdzamy nigdzie nie widać wycieków :( adaptację sprujemy zrobić koniecznie musi być inpa ?
  7. Witam zacznę może od tego że auto posiadam jakieś 2 miesiące przebieg 150tk 100% bo sam kupiłem auto w Niemczech od prywatnej osoby . Auto jezdzi normalnie nie ogranicza mocy nawet jak zaświeci się kontrolka silnika czasem na równych obrotach ok 2000t podczas jazy faluję dodaje ok 400obrotów i wraca na 2000 Pojawiły się błędy 29f4 konwersja katalizatora 29f5 konwersja katalizatora rząd 2 a26f wielokrotne przerwanie adaptacji minimalnego wzniosu Od czego zacząć ? dodam że od samego początku auto ma ubytek płynu chłodzącego o czym poinformował mnie sprzedający w minimalnym stopniu , olej zrobione jest jakieś 6tyś km i stan jak pokazywał tak pokazuje . Test na spaliny w układzie chłodzenia był robiony i jest ok Pomóżcie panowie proszę :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.