Skocz do zawartości

nara

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS Touring 1998
  • Lokalizacja
    Borek

Osiągnięcia nara

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. nara

    Klosz do piątki. Jaki?

    Czy w te klosze warto sie pakować? http://www.allegro.pl/item426795879_reflektor_szklo_bialy_migacz_bmw_5_e39_96_00_wawa.html Jeśli nie to co polecacie z bialym kierunkiem?
  2. nara

    Gdzie jest sterownik airbag???

    Powiedzcie mi prosze gdzie znajduje sie sterownik airbag......... ?? Generalnie problem jest taki że swieci mi kontrolka poduszek. Pojechałem na komputer i wyskoczyły 2 błędy. Nr 6 - Obwód napinacza psa pasażera i Nr 1 - Usterka wewnetrzna sterownika. Odłączyłem i podłączyłem ponownie kabelki pod siedzeniem pasażera i pojawił sie dodatkowo błąd Nr 24 - obwód czujnika zajętości fotela. Szukam więc tego sterownika aby go sprawdzić, ale nie wiem gdzie jest.
  3. No to spróbuj przełożyć te głowicę. Tak na prawde to zmiana mocowania kolektora, która moze osłabić głowicę, to nie wszystko, są jeszcze szczegóły podłączenia układu chłodzenia. Ponadto inne są mocowania różnych dupereli co jest bardzo upierdliwe jak nic ci nie pasuje i muszisz jeszcze cos przerabiać/dorabiać. Ale fakt generalnie głowice są takie same, a przynajmniej bardzo podobne technicznie. Róznica własnie w tych duperelach.
  4. Dokładnie to chciałem napisać. Może nie koniecznie zaraz zmieniać samochód ale nie kombinować z głowicami. Model jest modelem. Byłem kiedyś w podobnej sytuacji i stwierdziłem, że kombinować nie będę. Dzisiaj nie żałuję wydanych pieniędzy.
  5. nara

    jakie koła do e39 touring?

    Ja załozyłem do e39 touring felgi 17" od e60. Roztoczyłem, założylem opony 235/45/17 Dunlopy sport i jakość jazdy jest lepsza niż myślałem, a też się bałem, że będę czuł każdą dziurę.
  6. nara

    Wibracje po raz xx

    .... u mnie uszkodzenie poduszek wyszło dopiero po wyciągnięciu silnika.
  7. Poza tym jest inne mocowanie kolektora. W omedze jest on aluminiowy i śruby ma po skosie w jednym kierunku / / / / / / , a przy plastikowym kolektorze (E39) śruby są / / / \ \ \. Więc w rachube wchodzi jeszcze przeróbka głowicy (rozwiercanie otworów do śrub). Sorki nie doczytałem pierwszego postu i napisałem w sumie to samo :duh: Jakby co ta mam głowicę od TDSa na sprzedanie. Jest od e39 z 1998 roku.
  8. nara

    tuleje zawieszenia kombi tył

    Tuleje LEMFORDERA są jak najbardziej OK, no i cena moim zdaniem super. Ja płaciłem 150 za BOGE bo LEMFORDER był po 200. Jesli chodzi o łączniki to tej firmy nie znam ale skłaniał bym sie tez ku firmie LEMFORDER lub MAYLE. Kupić możesz na www.czescidobmw.pl lub auto-com na allegro
  9. nara

    HALOGENY

    Nie są takie same. Swojego czasu byłem w ASO i pytałem o takie wtyczki. Są niestety różne. Niestety...... dlatego, że do okrągłych kosztują ok 10 zł a do prostokątnych 55zł. za sztukę!!! :duh: Szukam więc poza ASO.
  10. Temat trudny, bo nie podajesz co to za urządzenie - typ, producent itp.....
  11. Po sprawdzeniu amortyzatorów i wyniku niezadowalającym sprawdź jeszcze stan czterech gumowych tuleji w zawieszeniu (oczywiście tylnim). Ja wymieniłem amorki a potem okazało się że mam do wymiany własnie te luleje. W moim przypadku wymiana amorków okazała się niepotrzebna. :mad2: Człowiek uczy się na błędach.
  12. nara

    tuleje zawieszenia kombi tył

    To jest cześć którą ja kupowałem do E39 Touring '98 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=33_0525&hg=33&fg=30 Numer 2 na schemacie. W rzeczywistości trochę się różni ale zamawiałem wg numeru i nie miałem problemu.
  13. nara

    tuleje zawieszenia kombi tył

    150 zł/szt. BOGE http://www.auto-com.prv.pl
  14. nara

    tuleje zawieszenia kombi tył

    Tak, miałem czasami wibracje silnika i czytając o tych objawach na forum byłem przekonany, że to wina koła dwumasowego, bo pompę mam po przeglądzie i jest sprawna na 99%. Wymieniłem tuleje i jest spokój.
  15. nara

    tuleje zawieszenia kombi tył

    Potwierdzam w 100%. Jestem własnie po wymianie tych tulei. Miałem: stukanie przy puszczaniu sprzęgła (jakby luzy na wale), stukanie na dziurach, nie równa praca silnika na wolnych obrotach (czasami), niestabilna jazda na zakretach i przy wyprzedzaniu. Jeśli chodzi o silnik, objawy były takie jakby do wymiany było koło dwumasowe lub uszkodzona pompa wtryskowa. Niestety wymiana tulei jest trochę kosztowna ale warto to naprawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.