Skocz do zawartości

PawełM92x

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E60 525ix 3.0l 218km 2008r

Osiągnięcia PawełM92x

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. PawełM92x

    Czujnik nox n53

    Witam. Pacjent e60 525xi n53 3.0 218km. Auto posiadam kilka miesięcy, od tego czasu uporałem się z większością usterek, pozostał problem z czujnikiem nox, a przynajmniej tak mi się wydaje. Objawy to nierówna praca na wolnych obrotach, falowanie, błędy z inpy to 2A2B i 2A2C, dodam że spalanie mam moim zdaniem na bardzo dobrym poziomie, średnia 8,4 na 100, jazda krótkie odcinki, emisja spalin też na dobrym poziomie, wymieniłem świece i cewki zapłonowe, wtrysków jeszcze nie ruszałem, myślę że poprzedni właściciel zmieniał bo 3 są z najnowszym indeksem 11, a 3 z 9. Wie ktoś co może być przyczyną lub ewentualnie od czego powinienem zacząć z wymianą sprawdzaniem?
  2. Żeby zamontować L7 muszę zmienić odrazu wszystko? Chodzi mi o to czy mógłbym np pozmieniać na razie te głośniki ktore są, czyli drzwi przód , tylną półka i pod fotelami? Z czasem ogarnę resztę. Jest różnica L7 lci a pre lci? Trzeba odrazu zmieniać wiązkę?
  3. Zbyt wiele zachodu, jeszcze boczki z tyłu trzeba zmieniać.
  4. Witam. Chciałbym poprawić jakość dźwięku w swoim aucie, na początek same głośniki, potem pomyślę o jakimś wzmacniaczu, w drzwi i na tylną półkę chciałbym wstawić jbl stage2 424, nie jestem pewien czy to dobry pomysł czy może poszukać jakiś głośników odseparowanych, z tego co wiem pod fotelami znajdują się głośniki 20cm, ale nie jestem pewien. Ogólnie to potrzebuje porady jakie głośniki kupić, zależy mi na tym żeby montaż był plug&play , budżet też jest ograniczony, ale i wymagania nie są wysokie. Z góry dzięki za pomoc.
  5. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? Ewentualnie jakiś mechanik w mazowieckim okolice Żyrardowa który zna temat i te silniki.
  6. Cewki są nowe, świece też, wtrysków nie ruszałem jeszcze, ale wiem ze 3 są z indeksem 11, a 3 z 9, nie jestem pewien ale wydaję mi się że to świadczy o tym że poprzedni właściciel je wymieniał. Dziś sytuacja od rana jest taka że auto zaraz po odpalaniu sygnalizuje check redukcji mocy, włącza się wiatrak i bardzo głośno chodzi, po podłączeniu pod diagnostykę poza tamtymi błędami pojawia się nowy 2A2D- ciśnienie w rampie paliwa (niskie ciśnienie), o dziwo błędy z wypadaniem zaplonu na poszczególnych cylindrach przestały się pojawiać.
  7. Witam wszystkich. Zaczne od specyfikacji auta, pacjent to e60 2007r. 525xi 3.0l 218km. Problem jest taki że po dłuższym postoju gdy odpalam zimny silnik auto bardzo nierówno chodzi, w dodatku klekocze, trwa to jakieś 3 min, potem pracuje idealnie. Na samym początku miałem problem z wypadaniem zaplonu na trzecim cylindrze, sprawdziłem cewki i świece z nadzieją że to nie będą wtryski, okazało się że świece, wypadanie zaplonu podczas jazdy ustało lecz pozostał ten problem przy odpalaniu na zimnym. Na tą chwilę pojawiają się 3 błędy 30E9- katalizator tlenku azotu, nieciagły 2E85- pomocnicza pompa wody, nieciagły 29F2- sterowanie wysokociśnieniowe (paliwo). Dodam że sporadycznie wyswietla mi się błąd engine fault reduced power, odcina moc, po zatrzymaniu się i ponownym odpaleniu silnika bład znika, czasem jeżdżę caly dzień i w ogóle się nie pojawia. Ktoś ma jakieś pomysły co jest przyczyną tej nierównej pracy na zimnym i od czego powinienem zacząć?
  8. Aktualnie mam założone styl 138 17, z przodu jeszcze jako tako, a z tyłu siedzą tak głęboko że aż przykro patrzeć, psują caly wygląd auta.
  9. Zawsze można dołożyć dystanse żeby wysunąć trochę felgi, to nie problem, bardziej martwi mnie że kupię takie które będą za bardzo wystawały i obcierały o nadkola.
  10. Witam. Jestem nowy na forum i nie znam jeszcze tutejszych zasad gdzie powinien być dany temat itp proszę o wyrozumiałość. Moje auto to Bmw e60 525i xdrive 3.0l benzyna 218km. Auto mam od niedawna, to Moje drugie bmw, poprzednie e46 sedan 2.0b. Potrzebuję pomocy w dobraniu felg i opon, najbardziej interesuje mnie styling 135. Z mojej wiedzy wiem że te felgi były produkowane do modelu e46, z4 i e60, problem w tym że nie znalazłem żadnej informacji czy mozna je założyć do xdrive. Moje pytanie jest więc takie czy te felgi pasują pod xdrive i jakich konkretnie szukać, chodzi mi o et i szerokość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.