Skocz do zawartości

Azi89

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2004 530D

Osiągnięcia Azi89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam od jakiegoś czasu mam podobny problem z błędem z błędem 5F74. Wygląda to tak, że jak auto po stoi przez noc to po odpaleniu w trakcie jazdy w zakresie 1700-2000 obr auto szarpie. Gdy utrzymam obroty dłużej w zakresie szarpania wywala błąd, że brak DSC i jedź ostrożnie. Gdy przejade tak 4km szarpiąc (auto się jeszcze nie zagrzeje dobrze) wyłączę zapłon na 5 min to po ponownym odpaleniu już nie ma problemu. Występuje to zawsze po pierwszym odpaleniu. Wymieniłem pedał gazu i nic to nie dało. Nie wiem gdzie dalej szukać. Nie chcę oddać auta do warsztatu bo zaraz wymienią wszystko od czujników ABS przez moduły po klemę IBS. W module MPM sucho.
  2. Może ma ktoś pomysł czemu po dwukrotnej wymianie oringu pompy vacum dalej cieknie na chłodnicę EGR. Wszystko składane z pedantyczną wręcz starannością. Uszczelka w samej pompie również wymieniona.
  3. Witam, mam pytanie w temacie ze złą pracą dodatkowej pompy. Mianowicie u mnie jest błąd 9C77 i podejrzewam, że pompa może nie działać. Pytanie czy może to wpływać na problemy z osiąganiem temperatury ? (auto rozgrzewa mi się max do 68'C aktualnych warunkach pogodowych 3'C) Czy raczej na 99% termostaty do wymiany, a problemy w pracy w/w pompy nie wpływają na osiąganie temperatury około 90'C. Ponadto czy w/w błąd jednoznacznie określa, że pompa do wymiany jeżeli dochodzi do niej napięcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.