Skocz do zawartości

feel_x

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 841
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana feel_x w dniu 17 Kwietnia

Użytkownicy przyznają feel_x punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E46 328i 1999 rok
    Było: E90 330i 2006 rok
    Było: F10 535i 2010 rok
    Jest: G31 530i 2017 rok
  • Lokalizacja
    Prudnik/Holandia

Ostatnie wizyty

1 271 wyświetleń profilu

Osiągnięcia feel_x

  1. Najlepiej zresetować do ustawień fabrycznych. Usunie sie wszystko. Adresy, urządzenia, profile, lokalizacja pojazdu przez poprzedniego właściciela w apce mybmw jeżeli dalej jest z nią połączony. Zawsze warto zrobić twardy reset po kupnie od kogoś.
  2. Panowie wątek jest o płynie chlodniczym nie hamulcowym. Hamulcowy wymieniam jak pokazuje komp co dwa lata, wiec ten temat mnie nie interesuje.
  3. No ja wiem że zaleca sie wymianę hamulcowego właśnie orzez wilgoć, tylko tak naprawdę ile osób to robi niektóre auta to całe swoje życie na jednym przejeżdżą, inne to jak jakas awaria i trzeba plyn zlać wtedy dopiero zaleja nowy. Chlodniczy myślę ze zużywa sie tak samo jak wszystkie inne płyny. Zapytam przy następnej wizycie czy mają w historii by był zmieniany, i czy jest sens ruszać. Gdzieś wyczytałem ze jakieś rurki czy rurka plastikowa w b48 lubi cieknąć, zeby nie było ze ruszą i jeszcze bedzie trzeba rurki wymieniać.
  4. No właśnie patrzylem w instrukcje ale nie widzę nic o okresowej wymianie płynu chłodzącego. Dlatego zastanawiałem sie czy moze tez pojawia sie komunikat po danej ilości kilometrów lub latach by go zmienić. Na listopad mam przegląd to zapytam i może zlece wymianę na świeży.
  5. Sprawdzałem, jest ok. Ale jak to płyn zużywa sie po latach. Skoro hamulcowy zmieniają co 2 lata wg wskazań komputera (tutaj też niektórzy jeżdżą po 10 lat lub dłużej na jednym ) to zastanawiało mnie czy jest jakiś prikaz od bmw na jego wymianę po latach lub kilometrach.
  6. Jak to wyglada z wymianą? Pojawia sie jakiś komunikat serwisowy ze czas na wymianę płynu chłodniczego? Płyn hamulcowy co dwa lata wyświetla, a o chlodniczy nic nie woła. Zastanawiam sie czy przy kolejnym serwisie nie zlecić wymiany na świeży. Chyba że działa na tej samej zasadzie jak przy klockach hamulcowych, wywala komunikat jak już trzeba wymienić.
  7. Z tyłu sa ok bo prawie nieużywane. Tam przyjemnie sie łapie za uchwyty. No ale z tyłu nie siedzę nic nie sa jeszcze poniszczone, nic po nich nie widać, jedynie zaczyna być czuć ze nie jest już jak być powinno. Jak pisałem, zamówiłem u ping pongow, wymienie bo drażni mnie uczucie ze cos sie lepi do rąk. Testowałem w F carpro inner quick detailer i Dodo juice leather sealant. Gownolit zostanie gownolitem a te zamienniki sa zrobione z ABS i nic sie kompletnie nie lepi.
  8. Kleja sie wszystkie prędzej czy pózniej. Skórę masz od strony zewnętrznej, ale od wewnętrznej jest ten gumolit w kazdym aucie. Chodzi o to ze sa one oblane jakas taka guma czy cos, właśnie żeby były premium w dotyku( premium co po czasie klei sie do rąk). Tego sie nie da umyć bo ta guma sie zwyczajnie rozpuszcza. Wystarczy kilka razy złapać za uchwyt brudnymi rękami z jakiejś mocnej chemi i [BAD] zbita, środek sie wchłonie i powoli zacznie te gumę rozpuszczać. Tak samo gdy auto stoi dlugo na słońcu. Jest tego na zagranicznych forach od cholery. Nie tylko seria G. @Użytkownik525xd i nie przeszkadza ci to? Ja w F zmienilem wszystkie 4 uchwyty na te z aliexpress juz bez tej guny tylko sam plastik matowy i bylo swietnie. Za kazdym razme jak wsiadalem do auta i mialem macać te klejąca gumę to mi sie odechciewało widzę ze w G powoli robi sie to samo. Mysle ze za rok bedzie już z tego syf. Zamówiłem na ali, xnalazlem na youtube instrukcje jak to zrobic i wymienie bo nie zdzierżę tego gumolitu. @s0nar próbowałem to zrobić w poprzedniej i bylo jeszcze gorzej. Kazda chemia jaka sie zacznie w to wsiąkać zrobi jeszcze wiekszy syf. Tak jak napisal @Ponta jest to fajne przez pierwsze 2 3 lata pakiet premium za 500 kurna. W hameryce sie to topi jeszcze szybciej szczegolnie w goracych stanach jak Kalifornia. Duzo o tym jest na internetach i dużo filmów z instrukca jak to wymienić.
  9. Ja sie zastanawiam po jaka cholere robią to w tym gumolicie, z którego po latach robi sie takie gowno. Do F kupiłem na aliexpress z czarnego ABS i były świetne. Twardy matowy plastik. Widzę ze do G też sa dostępne u ping pongow w cenie nieco ponad 100zl za 4 sztuki https://a.aliexpress.com/_EypOmpc
  10. Myślałem że już po serii F nie bedzie tego problemu a jednak.... przerabiał ktoś wymianę uchwytów drzwi w G na zamienniki bez tej cholernej gumowej powłoki? Czy trzeba ściągać jak w F całe panele z drzwi by dobrać sie do tego? Moje powoli zaczynają robić się lepkie i zaczyna mnie to lekko irytować.
  11. Nie bądź Janusz i kup. Około 90zł i masz dożywotnio.
  12. Miałem straszne bicie przy hamowaniu na starych tarczach i klockach ale gdy hamulcy nie używałem to nie było kompletnie żadnych wibracji. Pisałem o tym w temacie o tarczach i klockach, ja swoje tarcze załatwiłem klockami ate ceramic, chyba za twarde były i tarcze się pokrzywiły.
  13. Miałem tak w f10 przy tylnej osi skrętnej. Tam były jakieś luzy właśnie w tej skrętnej osi (na tamten czas nikt tego nie potrafił regenerować tylko wymiana na nową)i auto myszkowało szczególnie jak były koleiny. Źle się tym jeździło. G31 jedzie jak po sznurku.
  14. Jedynie mam drgania po tzw flat spot. Czyli gdy auto stoi dłuższy czas i opony UHP się odkształcą od ciężaru auta. Trwa to kilka kilometrów póki nylon się nie rozgrzeje i opony nie wrócą do swojego prawidłowego kształtu. Niestety nie da się tego uniknąć w oponach UHP. Natomiast nie ma absolutnie żadnych wibracji w przedziale 0- 250km/h Żadnego smaru wypływającego na piastach też nie ma.... Moje g31 jest z rynku niemieckiego jakby co
  15. Skoro tylko w danym przedziale to coś co w tym momencie szybko się kręci i wpada w wibracje. Półosie, wał, nie wiem co by innego mogło powodować wibracje akurat w danym przedziale prędkości, skoro koła i hamulce wykluczone, może faktycznie przeguby jak buczy lub może dyfer.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.