Skocz do zawartości

mapic

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Nisko

Osiągnięcia mapic

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wiem ze nie powinien brac tyle oleju ale to jest inna sprawa...Od kiedy go mam bierze tyle samo a dopiero ostatno zaczal "szatkowac"..A jestem pewien ze tu chodzi o ten cylinder bo w momencie "szatkowania" kiedy odpinam po kolei wtyczki z cewek to na kazda jedna silnik wyraznie reaguje a na ostatnia (6.) wogole..Z odpieta wtyczka pracuje tak samo jak z podpieta..Wtyczka wydaje sie byc w porzadku, swieca nowa a cewka tez jest OK..I dlaczego czasem jest tak chodzi dobrze a czasem szatkuje i to nawet bez rzadnego obciazenia bez wzgledu na to czy silnik zimny czy cieply..
  2. Witam! Mam taki problem..Ostatni cylinder czsem przestaje pracowac i to bez wzgledu na to czy silnik jest zimny czy goracy..Zarowno na biegu jalowym jak i pod obciazeniem (nie ma reguly)..Czasem przejade kilkadziesiat kilometrow bez problemu a czasem szatkuje tak ze mam wrazenie jakby pracowal "pod prad".Cewki sprawdzilem i sa OK, swiece wymienilem i nadal bez zmian..Doszedlem do tego ze problem jest na szostym cylindrze poniewaz w trakcie "szatkowania" jak odepne wtyczke od cewki 6. to nie ma roznicy a jak odepne od innej (1,2,3,4 lub 5) to silnik "szatkuje" jeszcze bardziej..Zauwazylem tez ciekawa zaleznosc ze jak jest poziom oleju bliski minimum to rzadziej "szatkuje" a jak jest prawie "max" to czesciej..Silnik bierze olej (ok. 0,8l na 1000km mineralnego Mobila) ale parametry ma jak w katalogu (kompresja jest dobra a przyspiesza do setki jak nowy 8,5 sek. - oczywiscie w momencie kiedy nie "szatkuje").Pali tez w normie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.