Witam! Mam taki problem..Ostatni cylinder czsem przestaje pracowac i to bez wzgledu na to czy silnik jest zimny czy goracy..Zarowno na biegu jalowym jak i pod obciazeniem (nie ma reguly)..Czasem przejade kilkadziesiat kilometrow bez problemu a czasem szatkuje tak ze mam wrazenie jakby pracowal "pod prad".Cewki sprawdzilem i sa OK, swiece wymienilem i nadal bez zmian..Doszedlem do tego ze problem jest na szostym cylindrze poniewaz w trakcie "szatkowania" jak odepne wtyczke od cewki 6. to nie ma roznicy a jak odepne od innej (1,2,3,4 lub 5) to silnik "szatkuje" jeszcze bardziej..Zauwazylem tez ciekawa zaleznosc ze jak jest poziom oleju bliski minimum to rzadziej "szatkuje" a jak jest prawie "max" to czesciej..Silnik bierze olej (ok. 0,8l na 1000km mineralnego Mobila) ale parametry ma jak w katalogu (kompresja jest dobra a przyspiesza do setki jak nowy 8,5 sek. - oczywiscie w momencie kiedy nie "szatkuje").Pali tez w normie.