Skocz do zawartości

Rafał21

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E70 3.0d xdrive 235km. 2009r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafał21

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dziękuję Ci za informację. Czy możesz polecić jakiś warsztat, ktory podejdzie do tematu profesjonalnie? Rafał
  2. Witam, Mam pytanie. Po przeskanowaniu kodow usterek pojawił mi się komunikat dotyczący pogorszenia parametrów oleju 54c6. Skrzynia pracuje bez zarzutu. Skoro ten komunikat się pojawił zakładam, że się coś wewnątrz dzieje. Czy to jest powód do wymiany oleju? Jeśli tak to czy macie jakiegoś mechanika w zachodniopomorskim lub lubuskim który to zrobi dobrze?
  3. Panowie, Chyba problem rozwiązany, do ustawień na stacji diagnostycznej włącznik świateł musi być w pozycji włączone na stałe, a nie na automacie. Dziś robiłem próbę... Dziękuję za rady. Zafi, Twoja instrukcja pomogą. To było za proste żeby samemu na to wpaść.
  4. Panowie, Chyba problem rozwiązany, do ustawień na stacji diagnostycznej włącznik świateł musi być w pozycji włączone na stałe, a nie na automacie. Dziś robiłem próbę... Dziękuję za rady. Zafi, Twoja instrukcja pomogą. To było za proste żeby samemu na to wpaść.
  5. Wymieniłem bo ogólnie już się skończyły obie strony. Nie miałem błędów. Błąd pojawił się po naprawach diagnosty.
  6. Diagnosta żeby ustawić światła w pozycji, skręcił tak śruby regulujące- verykalnie, że nie zostawił miejsca na ruch soczewek ksenonow i stąd ten błąd. Kiedy śrubami opisanymi w instrukcji jako 2 skrece soczewki tak aby świeciły bardziej do lewej to błąd nie wyskakuje. W tym wszystkim zastanawiam się nad tym czy to normalne że po rozpoczęciu jazdy na wprost od ok10km/h światła zmieniają położenie i oświetlają pobocze. Komputer nie wykazuje błędów.
  7. Poziomowanie działa. Kłopot mam z kreceniem lewo prawo. Obie soczewki pracują w obu kierunkach, reagują na kręcenie kierownicą. Zastanawiam się czy do zerowania pozycji lamp nie powinno się włączyć jakiegoś trybu adaptacyjnego z poziomu interfejsu.
  8. Może będę nudny, ale nie znalazłem odpowiedzi na swój problem. Wymieniłem w swojej e70 dwie żarówki d1s. Po wszystkim udałem się na stację diagnostyczną tam mi światła ustawiali twierdząc, że za bardzo w lewo obie lampy świeciły. Podczas pierwszej jazdy okazało się, że wyskakuje mi błąd "cornering lights failure! Podczas jazdy zauważyłem że moje światła po regulacji na stacji diag. świeca za bardzo w prawo, oświetlają bardzo mocno pobocze drogi. Zauwazylem rowniez że moje lampy zaraz po przekroczeniu pewnej prędkości zaraz po ruszeniu przesuwają się w prawo. Ma się to nijak do ustawień diagnosty, bo przecież robił to kiedy auto stało. Pewne jest również że moje lampy wracają do ustawień zero gdy dochmowuje auto na skrzyżowaniu i widzę na autach przede mną jak zmieniają swoje ustawienie. Czy to w jaki sposób ustawiają się moje światła jest ok? W jaki sposób dobrze je ustawić?
  9. u mnie brakuje z jednej ze stron, ok a co do zawieszenia?
  10. Witam, a w jaki sposób ocenić stan. Czy można to zrobić bez wyciągania silnika?
  11. Hej. Czy można bez obaw podnosić podpierajac (No właśnie, w którym miejscu aby nic nie pozaginać) o podwozie? Jak się wtedy zachowa zawieszenie. Dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.