Skocz do zawartości

Fuun

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 LCI 2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fuun

  1. O noxie coś mówił że można wymienić albo wykodować, tańsza opcja wykodowanie - 600 zł ale mówi że póki nie będzie jeszcze kolejnego błędu od noxa to można jeździć, ale mój problem dotyczy gaśniecia na luzie podczas jazdy chyba NOx nie jest temu winny?
  2. Nie mam ani komputera ani programów żeby się w to bawić i słuchać twojej pomocy, do tego nie jestem mechanikiem żeby coś wymieniać w tym aucie
  3. Proszę o pomoc. E91 2012 silnik n43 , przebieg 106tys km potwierdzony sprawdzeniem w Aso.. Miałem sprawdzany stan rozrządu przez mechanika i okazuje się że był niedawno wymieniany, bo łańcuch wygląda na nowy.Przechodząc do rzeczy to miałem niedawno problem z check engine oddałem auto do naprawy (do faceta który specjalizuje się 8 lat w BMW, robi swapy itp itd) Zdiagnozował problem - miałem wymieniany czujnik położenia wałka rozrządu ( błędy od tego czujnika były ) Błąd od niskie ciśnienie paliwa świeciło bo czujnik był odpięty ( nie wiem dlaczego) check zniknął auto jeździ już normalnie ma moc ALE podczas jazdy np 30/40/50 km/h jak np dojeżdżam do świateł wbijam luz to silnik gaśnie..( nie zawsze ale zazwyczaj) muszę go odpalać ponownie z guzika.. Im mniejsza to jest prędkość tym mniejsza szansa że zgaśnie czasem tylko rzuci obrotami spadną do 400-450 ale nie zgaśnie. Gdy dojeżdżam na biegu i się zatrzymam i dopiero dam luz auto nigdy nie gaśnie. Na jałowym chodzi normalnie nie trzęsie budą itp. Przy oddaniu auta do naprawy mowilem że taki objaw z gaśnieciem po wbiciu luzu podczas jazdy też występuje ale jak widać czujnik walka rozrzadu go nie naprawił. Mechanik u którego to robiłem po telefonie stwierdził żebym przyjechał po majówce ponownie i "zaktualizuje sterownik silnika" Błędy które zostały to :
  4. Wymienili, błąd zniknął auto jeździ normalnie ALE zauważyłem że podczas jazdy powiedzmy 30/40 km/h jak wbije luz auto gaśnie.. Nie zawsze się to dzieje ale dzieje.. Od czego to może być? Jak dojeżdżam do świateł na biegu zatrzymuje się i wbijam luz to nie zgaśnie a jak jade i dam luz to gaśnie
  5. Jaki przebieg masz w tym n43?
  6. Takie bledy pokazuje, po skasowaniu i ponownym odpaleniu silnika sa wszystkie bledy oprocz 2a99 , silnik chodzi chwile na jalowym i pojawia sie check a wraz z nim szarpniecie obrotami 400-600 i rowno z tym pojawia sie ponownie blad 2a99
  7. Skoro po skasowaniu bledow i ponownym odpaleniu wyskoczyl tylko ten blad i ponownie check to dlaczego ma byc to diagnoza z dupy?
  8. Znajomy ktory troche siedzi w bmkach sczytal bledy i stwierdzil ze to bedzie napewno czujnik położenia wałka rozrzadu wydechowego. Wykasowalismy bledy , odpalilismy na nowo i wywalilo checka tego na pol i ten wlasnie blad od tego czujnika. Nowy kupic czy moze byc używka?
  9. Znajomy mi dzisiaj patrzyl bledy i stwierdzil ze to czujnik polozenia walka wydechowego ze po wymianie bedzie gitara
  10. Teraz check engine zaczela mi swiecic juz kontrolka tez a nie tylko na srodku
  11. Napewno ten co jest teraz nie byl kodowany... Wiec poprostu wloze taki jak ma byc
  12. E91 318i , silnik n43 2.0 143km Czy możliwe że przez słaby, stary (2016) rozładowany akumulator auto wariuje tzn np wywala błędy : checka tego na pół na środkowym ekranie, żółte auto na podnosniku.. Check ze zdj włącza się tylko po ponownym odpaleniu auta na rozgrzanym silniku. Nie działają mi wogole welcome lights, przy słuchaniu radia bez odpalonego silnika wyskakuje błąd na środku "żółty akumulator ". Do tego włożony jest tutaj akumulator 70ah nie AGM a w vinie mam napisane ze ma być 80ah AGM. Możliwe że jakaś elektronika sterowniki w silniku dostaja złe napięcie albo coś i takie cuda się dzieją przez ten akumulator?
  13. Jeszcze dodam jakby to mialo jakies znaczenie na cieplym silniku jak odpalam to odpala hmm inaczej? Jakby chwile dluzej kręci no nie wiem, inaczej niz na zimnym.. Obroty nie faluja czy zimny czy cieply. A co do wentylatora bylo czuc ze wieje jak przylozylem reke do nerek
  14. Mysle ze jest ok, troche luzu przy obciazeniu mam nadzieje ze nie bedzie tarlo
  15. Witam, drugi raz pojawil mi sie na srodkowym ekraniku check engine ale ten na pół żółty. Pierwszy raz stalo sie to po trasie ok 50km zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochodu. Drugi raz wyskoczylo to dzisiaj po okolo 20 minutach jazdy miejskiej.. Rowniez po zgaszeniu i zapaleniu samochodu, co to moze byc w czym problem? Obroty nie falują chodzi chyba normalnie. Przytrzymalem zeby zobaczyc kod bledu i pokazalo cc id 29. Na dworze jest 20 stopni jak auto stalo i podszedlem zobaczyc pod maske to wyraznie slyszalem ze chodzi wentylator, to normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.