Skocz do zawartości

KOwal1983

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia KOwal1983

  1. Witam. Jest mi ktoś w stanie pomoc, mam f30 z USA założyłem nowe lampy przednie, bo ich nie było wszystko zgodne z vin jest Ok. Potrzebuje zakodować nowe lampy do samochodu. Jak to zrobić w programie esys? Proszę o pomoc :).
  2. Witam. Na wstępie Panowie kupiłem f30 335i z USA z rozbitym przodem, poduszka żadna nie strzeliła jednak pas przedni pogięty zderzaka nie ma i brak przednich lamp niestety. Pierwsze pytanie czy do f30 335i jest jakiś inny pas przedni czy taki sam jak w każdej wersji f30? Drugie pytanie po nr vin wychodzi, że ten samochód miał światła xenon adaptive a totalnie brak takich lamp jest do kupienie na ten moment. Mam na kupno lamp jeszcze Ok 3 miechy, ale jeśli nie znajdę takich lamp to czy podejdą zwykle xenony bez przeróbek wtyczek? Pozdrawiam.
  3. Dla potomnych napisze rozwiązanie sytuacji, może ktoś kiedyś skorzysta z najbardziej podstawowej wersji audio Bmw e60. Głośniki w drzwiach i na tylnej półce wsadziłem z wersji hi fi czyli z gwizdkami, suby pod fotelami wsadziłem z wersji 7logic od e65 i do bagażnika mała skrzynie basową „800w”. Głośniki w drzwiach i na półce są zasilane jak w oryginale z samego radia. Suby pod fotelami są zasilane z wzmacniacza 500w do którego sygnał pobrałem poprzez konwerter wpięty za radiem, wzmacniacz ten ma dodatkowe wyjście rca z którego sygnał poszedł na drugi wzmacniacz 500w a ten z kolei zasila skrzynie. Mimo, że sygnał rca leci od radia do bagażnika na 5m kablu nie ma totalnie żadnych zakłóceń trzasków czy szmerów, oba wzmacniacze są skręcone bardzo nisko, żeby nie męczyć głośników i żeby dźwięk był soczysty a nie wyżyłowany i naprawdę efekt jest prze potężny, nie spodziewałem się czegoś takiego, ale kosztem Ok 800zł można totalnie zmienić dźwięk z tragicznie brzmiącego zestawu audio Bmw na coś co naprawdę brzmi bardzo przyjemnie. Zapobiegawczo na tył radia przykleiłem mały radiator 30x30 i malutki wentylator 25x25 który wpięty jest w zasilanie radia wiec wyłącza się po jakiś 2min od zamknięcia samochodu. Polecam taki zabieg jeśli ktoś szuka poprawy audio niskim kosztem.
  4. Wszystkie głośniki są 4ohm przewody są odpowiednie, grube miedziane z racji tego, że nie chce kupować kolejnego wzmacniacza ( teraz mam 2 wzmacniacze 2 kanałowe) zrobię tak jak pisałem, czyli średnie i tweetery w drzwiach będą zasilane z radia i to mi wystarczy, ponieważ w rym aucie brakowało mi tylko basu. Subwoofery pod fotelami pójdą z wzmacniacza po 1 kanał na 1 głośnik. Drugi wzmacniacz będzie na subwofer w bagażniku i myśle, że to mnie zadowoli jak zrobię to dam znać czy nic nie wybuchło, może kiedyś komuś się przyda. Dzięki za rady
  5. Poczytałem ten post o którym pisałeś i myśle, żeby zrobić jeszcze inaczej mianowicie midy i tweetery w drzwiach zostawię Poprostu bez zmian będą zasilane z radia z racji, że na nich jest pełne pasmo pobiorę z nich sygnał na konwerter, z konwertera na wzmacniacz i z wzmacniacza zasilanie tylko na same suby pod fotele, z tego wzmacniacza też jest wyjście rca, wiec sygnał poleci na drugi wzmacniacz, który zasili subwoofer w bagażniku. Jeśli czyta to ktoś kumaty, proszę o jakieś wskazówki i podpowiedzi, będę się brał za to w przyszłym tyg wiec do tego czasu chciałbym sobie wszystko poukładać.
  6. Dobra, teraz to rozkminilem z innej strony trochę, konwerter ogólnie chyba mogę zostawić tak jak jest,wpięty za radiem w piny wychodzące na suby i przednie głośniki w drzwiach jest tam pełne pasmo, i ten sygnał leci do wzmacniacza do bagażnika i teraz pytanie jest tam 1 wzmacniacz 580w 2 kanałowy, czy mogę z 1 kanału puścić zasilanie które przejdzie przez filtr górnoprzepustowy na średnie i tweetery do drzwi, a drugim kanałem puścić zasilanie przez filtr dolnoprzepustowy lub już nawet bez niego, ktory pójdzie na suby pod fotele? Czy będzie miało to ręce i nogi. Cały czas zastanawia mnie to skąd są te dźwięki strzelania w głośnikach drzwiowych po pewnym czasie słuchania, gdy miałem podłączone suby oraz głośniki w drzwiach bezpośrednio do radia bez dodatkowego wzmacniacza strzelanie pojawiało się dużo szybciej. Dzięki za odpowiedz.
  7. Witam. Panowie, nie jestem pewien czy w dobrym miejscu zakładam temat jednak jest to problem z Bmw e60 wiec mam nadzieje, że jest Ok. Szukam pomocy odnośnie nagłośnienia, początkowo miałem system stereo buisness największa bieda wiec postanowiłem coś ulepszyć bo grało to okropnie, wymieniłem wszystkie głośniki na te z wersji hifi, jednak to było mało następnie do bagażnika wjechał subwoofer który był zasilany poprzez konwerter hi-low podłączony do subwooferów pod fotele a z konwertera na wzmacniacz, było Ok ale jednak czegoś brakowało, aktualnie wymieniłem suby pod fotelami na te z 7 logic i są one zasilane wzmacniaczem na który sygnał idzie również z konwertera hi low jednak wpiętego do wyjścia na głośniki z tylu radia, i tu jest mój problem po bo o ile gra to jak dla mnie cudownie tak jak właśnie chciałem, to problem jest w tym, że po Ok 10min słuchania w przednich głośnikach słychać takie pojedyncze strzelanie jakby strzelający prąd, im dłużej muzyka gra i nie ważne czy głośno czy cicho to im dłużej muzyka leci tym strzelanie się nasila. Może ktoś miał taki problem i zna sposób na jego rozwiązanie, proszę o pomoc:).
  8. Witam. Panowie mam mega problem proszę o pomoc. Auto e60 2004 rok skrzynia 6hp19zf było u mechanika jakieś pol roku temu problemem był wyciek oleju ze skrzyni. Mechanik stwierdził, że dolał 2l oleju i już nie cieknie. Nie było mnie w pl praktycznie przez cały ten czas samochodem jeździła żona, ostatnio zaczęła skarżyć się na podskakiwanie obrotów na zimnym silniku. Teraz gdy wróciłem zobaczyłem, że osłona skrzyni jest całkowicie zawalona olejem od spodu mega wyciek. Samochodem przejechałem się tylko 1 raz aby sprawdzić co się dzieje i obroty skaczą na zimnym silniku podczas jazdy między 1500 a 2000 potem gdy auto się zagrzeje efekt jest taki, że gdy dodaje gazu gwałtownie Np do połowy to obroty spadają i zaczynają mozolnie rosnąć. Biegi zmienia raczej tak jak wcześniej bez szarpnięć jedynie przy redukcji z 2 -1 jest lekkie szarpnięcie. Olej raczej nigdy zmieniany nie był z tego co wiem, a teraz może już wgl go nie być w skrzyni. Błędów żadnych nie ma. Co może być potencjalna przyczyna takiego zachowania. Auto chyba pójdzie na serwis ale nie chciałbym żeby wymienili wszystko co tylko wpadnie im do głowy. Jeśli ktoś miał takie objawy i okazałoby się, że może to być brak oleju bądź mechatronik to jestem w stanie zrobić to sam. Dzięki za podpowiedzi i proszę o pomoc pozdrawiam.
  9. Witam. Potrzebuje pilnej pomocy problem jest taki, iż od roku zmagam się w mojej e60 m54b30 z 2004r w automacie, z okropnymi drganiami. Auto było już u kilku mechaników w tym w jednym warsztacie w Katowicach który posiada najlepsze opinie w internecie. Proszę o jaką kolwiek podpowiedz co mam wymienić / naprawić może ktoś miał taki problem. Wibracje zaczynaja się przy 100/110km/h i kończą w oklicy 140, panowie sprawdzali wal stwierdzili, łącznik elastyczny Ok, podpora Ok, tarcze ok tez piasty są Ok, na wahaczach nie ma luzu amortyzatory są wporzadku. Jedyne tak naprawdę co mi przychodzi do głowy to konwerter w skrzyni, jednak obroty nie falują skrzynia chodzi super zmienia biegi płynie, może jeszcze półosie ale jak je sprawdzić? Może ktoś miał taki problem i może podpowiedzieć lub dać namiar na kogoś na Śląsku kto naprawdę podejdzie do tematu rzetelnie i ogarnie sprawę. Dzięki wielkie
  10. Jak wymienisz konwerter to daj znac czy skrzynia wróciła do żywych. U mnie obroty falują tylko na zimnym silniku, jak się zagrzeje to wszystko jest Ok zero falowania brak szarpania czy przeciągania jedynie co mnie martwi, że czasem jak wbije przy małej prędkości wysoki bieg to czuć wibracje delikatne na podłodze czy to może tez świadczyć, że konwerter umiera?
  11. Chciałem podpiąć te ringi jako coś na wzór „drl” z ta myślą też właśnie postanowiłem rozkleic te nieszczęsne lampy w których nawet zestaw led markerów za 300zł świeci jak g***o niestety. Jeśli śnie uda sie ich podpiąć jako drl to podepnę je pod postojówki. Tutaj narzuca mi się drugie pytanie, bo lampy w aucie mam 2 i podpięcia zasilania ringów oryginalnych też są 2 a ja w tej wiązce teoretycznie też mam 2 wyjścia na zasilanie ale czy to zagra jak podepnę 1 zasilanie z wiązki w 1 lampe a drugie do 2 lampy ?? Czy może przed lampami jest gdzieś jedno zasilanie ringów które rozchodzi się na 2 lampy? Dzięki za odzew.
  12. Witam. Może ktoś tu mi pomoże, chciałbym podpiąć w e60 2004r 530i mam ringi z dokładnie taką samą wiązką i nie wiem jak to zrobić myślałem żeby podpiąć je pod jakiś prąd po zapłonie i jak pisał kolega wcześniej może zrobić to pod komputer silnika tylko czy to bezpieczne i nic tam nie oszaleje? Druga sprawa to czy jak podłącze to pod zapłon to w jaki sposób pozbyć się oryginalnych ringów żeby nie waliło błędami i wszystko było ok tak jak się należy? Mam nadzieje, że ktoś pomoże bo już głowy nie mam do tego. Dzięk z góry i pozdrawiam. Poniżej link do wiązki \/ https://www.google.pl/search?q=wi%C4%85zka+ring+smd&tbm=isch&ved=2ahUKEwjx2YLQ_vTfAhWGPCwKHT7mAo0Q2-cCegQIABAC&oq=wi%C4%85zka+ring+smd&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..30i10.6893.6893..7224...0.0..0.100.100.0j1......0....1.1X7DIkaDRRs&ei=HYxAXLHXLIb5sAG-zIvoCA&prmd=isvn&biw=414&bih=620#imgrc=HuoNgHYGDn9qEM
  13. Może faktycznie masz racje, ale w tym 1 filmie widać ze gość otwiera bagażnik z klucza. Sam już nie wiem mega fajna opcja ale kupić LM2 z ahl za 500zł żeby mieć welcome light to mi się nie uśmiecha ;). Zauważyłem jeszcze ze mam w idrive coś takiego jak Home light po włączeniu tego i pociągnięciu wajchy od długich świateł gdy włacznik świateł jest na auto to lampy nie gasną przez np 20sec jednak to nie ta opcja. Czekam jeszcze na jakies podpowiedzi i dzięki za odpowiedz.
  14. Witam. Odgrzewam schaba chcialbym zakodować welcomelight w pre lci z 2004 z modułem lm1 oraz ksenonem skrętnym i modułem ahl. Podobno to nie jest możliwe, jednak kto mi powie jak działa to w tych samochodach ?? Oraz tu I tutaj https://youtu.be/y0IxDHAi1Uc Mam nadzieje, że ktoś pomoże. Dziękuje bardzo i pozdrawiam ;)
  15. Witam. Może ktoś ma info na temat tego autka https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-szwajcar-full-mpakiet7logickomfortywydech-eisenmann-navigrzanefotskora-ID6zABWC.html Mam 400km i nie wiem czy warto jechać. Pozdrawiam i dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.