Skocz do zawartości

anitab.

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia anitab.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A jakie konkretnie wymiany powinna mieć zrobione, żeby nie było obaw o dodatkowe koszty?
  2. a jak z przebiegiem? szukać takich raczej ponad 200tys? (np. 250?) Czy brać pod uwagę tylko te z niskim powiedzmy do 150tys? Szczerze, ja wiem, że to nie ma żadnego znaczenia, ale jeżdże dość dużo i patrze raczej pod kątem późniejszej sprzedaży? Bo w Polsce ta mania na niskie przebiegi dalej aktualna więc myśle, że za powiedzzmy 3/4 lata kto kupi 10 letnia BMW X1 z 500tys przebiegu?
  3. Witam, jestem tu pierwszy raz więc mam nadzieję, że nic nie pokręciłam :) Planuje zakupić BMW X1 w dieslu. od kilku miesięcy przeglądam oferty aż trafi się coś wartego uwagi i ostatnio pojawiło się ciekawe ogłosznie, BMW X1 produkcja 06/2012 2.0D 177KM. I moje pytania: 1. czy warto (chodzi mi o awaryjność)? mieszkam za granicą i wolałabym auto, które nie wymaga stałych napraw, takie które mogłabym postawić do warsztatu na przeglad i ewentualne drobne naprawy w polsce raz na 3miesiące. 2. na co zwrócić szczególną uwagę podczas kupna? 3. jakie ewentualne koszty czekają na mnie "na starcie" 4. jaki silnik wybrac: 143 lub 177KM jeżeli nie zdecydowałabym się na tę konkretną? (najwięcej jest do sprzedania z silnikiem 143KM) I ogolnie jakieś rady? Podpowiedzi? Z góry dzięki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.