Skocz do zawartości

Halun

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320d

Osiągnięcia Halun

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, Panowie pochwalcie się czy któryś już po zakupie i po instalacji?
  2. @Jack79 masz może same pliki torrent? Linki na mega już wcięło
  3. Cześć wszystkim, po paru latach doktoryzowania się z serii Ex przesiadłem się na serię Fx i rozpoczynam przygodę na nowo. Czy ktoś ma pomysł dlaczego pozycja pojazdu w nawigacji "zawiesiła" się w jednym miejscu i nie ma zamiaru się ruszyć? Przyczyny szukać bardziej w sofcie czy w sprzęcie? Póki co aktualizowałem tylko soft, doktoryzowanie się z wgrywania map dopiero przede mną.
  4. No i jestem z powrotem po dwóch latach, z tą sama przypadłością. W zeszłym roku chyba cienka zima i temat się nie pojawił, ale w weekend robiłem trasę i oczywiście zgasł dwa razy, w obu przypadkach po zdjęciu nogi z gazu i redukcji z 6 na 5. Znowu na ułamek sek mignęła kontrola trakcji i paręset metrów dalej zgasł. Po zatrzymaniu i uruchomieniu silnika jechał dalej jak gdyby nigdy nic. Poniżej festiwal błędów: https://imgur.com/a/Ma6Mc9f Co brać pierwsze pod lupę DDE czy skrzynię? Czy bawić się jeszcze w jakieś czujniki położenia wału?
  5. w M47 osłona silnika składa się z dwóch części, ta mniejsza część bliżej kabiny też lubi wpaść w wibracje, jeśli nie jest dobrze dokręcona
  6. Pozwolę sobie odkopać. Jako że strona z linkiem już leży, a kopia jeszcze nie, to wrzucam tutaj rozpiskę z prośbą o potwierdzenie przez kogoś kto robił, że te wartości są poprawne. Total toe 0° 14' ± 12' Adjustment total toe 0° 14' ± 4' Toe difference** single wheel between left/ right max. 12' Camber (difference between left/right max. 30') - 33' ± 30' Adjustment camber* - 33' ± 25' Toe angle difference - with 20° lock on inside wheel -1° 40' ± 30' Caster angle (difference between left/right max. 30') Front wheel displacement 0° ± 15' Maximum wheel lock - Inside wheel approx. ° 40° 37' - Outside wheel approx. ° 32° 57' Rear axle: Total toe 0° 18' ± 12' Adjustment total toe** 0° 18' ± 4' Camber (difference between left/right max. 30') - 1° 50' ± 25' Adjustment camber* - 1° 50' ± 5' Geometrical axis deviation 0° ± 12' *Note: To minimize adjusting errors (measuring inaccuracies), use a narrower tolerance for adjusting toe/camber. **Note: Toe difference front axle = criterion for steering wheel inclination
  7. Po sprawdzeniu kabli masowych, skrzynek bezpieczników i innych koronek ABS, znalazł się winny, a właściwie winna. Problemem u mnie okazała się minimalnie krzywa felga (prawy tył). Po wyprostowaniu felgi w styczniu problem do dzisiaj się nie pojawił.
  8. Dzięki, faktycznie przegapiłem ten wątek. Pomimo tego, że dotyczy benzyny nie zaszkodzi sprawdzić u siebie, zwłaszcza, że to byłby chyba najtańszy wariant naprawy.
  9. @ostrygi Czy problem się u Ciebie nasilał? Albo byłeś w stanie jakoś wymusić, żeby wystąpił? Jestem u siebie po czyszczeniu klemy minusowej i nie wiem czy brnąć dalej, czy jeździć i obserwować.
  10. Widzę w takim razie, że czynnik temperatury można wyeliminować. U mnie znowu latem totalnie nic się nie działo w tej kwestii, a pierwsze wystąpienie w październiku w mokry/wilgotny dzień, wczoraj też sucho nie było. @stanek90 czujnik kupowałeś nowy czy używany?
  11. Cześć wszystkim, dziś podczas jazdy, po raz drugi dopadła mnie nieprzyjemna sytuacja w której podczas jazdy w samochodzie zgasł silnik. Za pierwszym razem auto zgasło po przejechaniu 20 km, dzisiaj po 5 km od uruchomienia. Nie wiem czy jako zwiastun, przed zgaśnięciem, zapalała się na ułamek sekundy kontrolka od DSC/DTC. Sam moment gaśnięcia w obu przypadkach miał miejsce po zdjęciu nogi z gazu i oczywiście po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy. Jako, że w auto zainwestowałem już sporo żeby było bezawaryjne, chciałbym pozbyć się i tej przypadłości. Czy i w tym przypadku powinienem zacząć od wymiany czujnika położenia wału, tak jak sugeruje większość odpowiedzi w tego typu tematach? Czy w moim przypadku to coś innego? Poniżej zrzuty ekranu z ISTA po dzisiejszej "dyskotece" na desce rozdzielczej. https://imgur.com/a/y9R9af4 https://imgur.com/a/lY6fCBC Z góry dzięki za wszystkie sugestie
  12. RealOEM w ogóle pokazuje jakiś dziwny numer (33526772926) pod którym w sklepach są "zwykłe" amortyzatory do tego modelu. Dlatego chciałem się upewnić tutaj.
  13. Panowie, da się jakoś ustalić po VIN na jakich amorkach moje e91 wyjechało z fabryki? Po sprawdzeniu jedyne co mi wyświetla wyszukiwarka to info, że mam "226 Sports Suspension Settings". Póki co znalazłem tylko tutaj na forum, że do tego modelu powinny być amortyzatory o nr:311410(tył), może to ktoś potwierdzić?
  14. Czy jest sens się bawić w wypalanie tą apką, jeśli sadzy mam 10g a popiołu 59g? Z tego co widzę, wszyscy tutaj pozbywają się sadzy, a popiół rozumiem tylko chemicznie?
  15. @wxwwxw dzięki serdeczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.