Skocz do zawartości

deaful

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 2003

Osiągnięcia deaful

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Severo ja mam manuala :wink: ale masz racje z tą przepływką bo zrobiłem tak jak napisał Manolito czyli odłączyłem przepływkę i teraz auto reaguje na gaz natychmiastowo tylko wydaje mi się że na odłączonej przepływce ma troche mniej mocy, to normalne? Egr też profilaktycznie przeczyściłem, teraz czeka mnie jeszcze wyczyszczenie kolektora ssącego bo jest nieźle zaklejony no i oczywiście wymiana przepływki na nową bo używana też nie wiadomo czy będzie do końca sprawna. Dziękuje wszystkim za pomoc bo sam nawet nie wpadłbym na pomysł z odłączeniem przepływki. Mam jeszcze jedno pytanie, czy można włożyć do przepływki boscha wkład pierburga?
  2. Posprawdzam te wszystkie rzeczy które napisałeś a jak nie pomoże to podjade na komputer. Skrzynie mam manualną.
  3. Myślę że przy takim przebiegu nie powinna się jeszcze sypać. Auto sprowadzał mi znajomy ale nie zauwazył tej przypadłości przy jeździe próbnej, wyszło mnie to około 17tyś z naprawą blacharską bo miał rozbity bok i tył. Mam nadzieje że to nic poważnego bo silnik chodzi bardzo ładnie, może to zapieczone łopatki turbiny albo jakiś zaworek?
  4. Witam wszystkich. Kupiłem e39 tydzień temu, z zakupu jestem mega zadowolony ale ma jedną denerwującą mnie wadę. Tak jak w temacie ma problem z reakcją turbiny na gaz. Po dodaniu gazu w podłogę przez jakieś 2 sekundy prawie nic się nie dzieje a po tych dwóch sekundach jest mega kop. Im mniejsze obroty tym ten czas reakcji jest dłuższy. Jak na obrotomierzu jest 1,5tyś i wciśnę gaz w podłoge to kopa dostaje dopiero przy 2tyś. Zrobiłem taki test, że jadę na dwójce 1,5tyś obrotów wciskam gaz do końca i jednocześnie hamulec żeby nie przekroczył tych 1,5tyś, po 2 sekundach puszczam hamulec i idzie od razu na pełnej mocy tak jak powinna. Jest to szczególnie męczące przy wyprzedzaniu bo po zmianie na kolejny bieg jest te 2 sekundy przerwy zanim znów zacznie przyspieszać. Bunia jest z niemiec ma na liczniku oryginalne 240tyś, nie dymi, osiągi jak najbardziej okej, wydaje mi się że idzie lepiej od e90 (325d 197km) którym jeździłem przez ostatnie 2 miesiące i w e90 nie było tej dziury w przyspieszaniu. Ktoś ma jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.